Zašto je važno znati dobro postaviti anketu?
Kako bismo donijeli pravilne poslovne odluke, potrebno je raditi istraživanja tržišta. Jedan od najpopularnijih načina istraživanja tržišta je anketa. Da bi naši polaznici znali adekvatno postaviti anketu, organizirano je predavanje Osnove izrade ankete koje je držao Filip Gospodnetić.
Anketno ispitivanje jedan je od najpopularnijih načina ispitivanja tržišta, odnosno prikupljanja informacija o klijentima i njihovim mišljenjima o uslugama i proizvodima.
Problem u praksi jest da su ankete često loše osmišljene čija su direktna posljedica netočni dobiveni podaci, a time i krive poslovne odluke.
Osnovni i najveći problem krivog postavljanja anketnih pitanja su krivo interpretirani podaci!“,
ističe Filip.
Što je posljedica loše postavljenih anketa?
Zbog krivo interpretiranih podataka dolazi do određenih problema u zaključivanju:
- nemogućnost interpretiranja rezultata,
- ne znate što odgovori znače,
- pogrešna slika o ispitivanoj pojavi,
- pogrešne poslovne odluke,
- gubitak vremena i novca,
- ponavljanje cijelog anketnog upitnika.
Kako bi naši polaznici izbjegli te greške, polaznici su na ovoj edukaciji upozoreni na najčešće greške prilikom kreiranja anketa, a njihovi dojmovi su sljedeći:
Odlično koncipirano predavanje! Predavač je objasnio strukturu i najbolji način izvođenja istraživanja kroz zanimljiv storytelling. Praktične vježbe bile su vrlo poučne zahvaljujući feedbacku predavača, te također i uključivanjem grupe u rješavanje zadanih problema. Esencijalno znanje za uvod u ispitivanje tržišta i poboljšanje kvalitete poslovanja. Svakako vrijedi poslušati!“.