Zašto je reputacija važna za male poduzetnike?
U poduzetništvu je od izuzetne važnosti dobra reputacija. Što je točno reputacija i kakve koristi mali poduzetnici mogu imati od nje saznali smo od Ivane Šipić Gavrilović na webinaru Kako izgraditi, očuvati i zaštititi reputaciju.
Reputacija je ukupni dojam o nekoj organizaciji, brendu ili osobi, a proizlazi iz pretpostavki, percepcija i uvjerenja o tome što je organizacija, kako se upravlja njome i što ona predstavlja”,
ističe Ivana.
Zašto je reputacija važna za male poduzetnike?
No, reputacija nije od presudne važnosti samo za velike tvrtke. Dobra reputacija je izuzetno važna i za male poduzetnike jer:
- reputacija utječe na povjerenje kupaca,
- dobra reputacija pomaže u izgradnji lojalnosti i potiče na preporuke,
- olakšava privlačenje novih klijenata i partnera,
- može biti presudna na konkurentskom tržištu,
- jača otpornost na krizne situacije.
Kako izgraditi dobru reputaciju? Postoje brojne aktivnosti kojima to možemo učiniti – od njegovanja osobnog pristupa, građenja online vidljivosti, pružanja odličnog korisničkog iskustva, razvijanja dugoročnih odnosa s potencijalnim klijentima i kupcima.
Radi efektivnog upravljanja reputacijom valja sve te aktivnosti mjeriti u čemu nam mogu pomoći alati poput Google Analyticsa i Meta Business Suite. Na kraju ne valja zaboraviti da je izgradnja reputacije proces i da rezultati neće doći preko noći, ali kada je izgradimo – dugoročno će nam koristiti.
Predavačica je profesionalna, stručno prenosi svoja znanja, a opet na jednostavan i polaznicima zanimljivo adaptiran način. Predavanje je izuzetno korisno, posebno mladima i početnicima u poduzetništvu jer pozitivna reputacija gradi se godinama!“,
dojam je jedne polaznice.