Zašto je digitalni PR važan za SEO?
U svijetu digitala i online pretraživanja izuzetno su bitni rezultati pretraga na online tražilicama. Što je SEO optimizacija i kako koristiti digitalni PR za SEO optimizaciju saznali smo još od Siniše Gavrilovića na edukaciji Uvod u SEO optimizaciju.
SEO optimizacija je proces u kojem kroz poboljšanja na našim stranicama i oko njih ostvarujemo veću vidljivost na Internet pretraživačima. Dobro osmišljena i provedena SEO strategija može nam svakodnevno dovoditi kvalitetne ciljane posjetitelje koji traže ono nudimo na tržištu.
Zašto koristiti digitalni PR za SEO optimizaciju?
Od brojnih metoda SEO optimizacije, Siniša ističe kako mnoge tvrtke ne koriste digitalni PR. Digitalni PR podrazumijeva korištenje PR taktika kako bi ostvario linkove kao podršku postojećoj SEO strategiji.
Neke od formi digitalnog PR-a mogu biti:
- istraživanja,
- case study,
- vijesti,
- stručni komentari,
- intervjui,
- podcasti.
Dok se SEO često odnosi na tehničko postavljanje stvari na način na koji Google to voli, PR zna prepoznati emociju i zna pronaći i pogurati emociju koja nosi priču.
Digitalni PR donosi brojne prednosti – on povećava autoritet domene, jača i gradi autoritet brenda, podiže promet prema web stranicama, optimizira vidljivost ključnih riječi te uspostavlja povjerenje u brend.
Svaka tema može biti prikazana na zanimljiv način“,
zaključuje Siniša.
Predavač Gavrilović je doista zanimljiv i na pristupačan način objašnjava temu da je svima jasna i jako puno komunikacije ima što doprinosi poboljšanom usvajanju gradiva i primjera!“,
riječi su jedne od polaznica ove edukacije.