Zašto je bitno optimizirati sadržaj?
Današnji kupci prije kupovine ili samog odlaska u trgovinu istražuju proizvode ili usluge koji ih zanimaju. Da bi nas mogli pronaći, potreban nam je content marketing. Sve o content marketingu i zašto je bitno optimizirati sadržaj saznali smo od Tibora Trupeca na edukaciji Content marketing za početnike.
Content marketing je marketinška strategija putem koje nastojimo privući potencijalne klijente i kupce proizvodnjom sadržaja upravo za te ciljane skupine ljudi.
U online svijetu sadržaj je kralj! Kupci danas prije kupnje sami pretražuju dostupne informacije i s obzirom na to donose odluke o kupnji“,
istaknuo je Tibor.
Zašto optimizirati sadržaj?
Tibor naglašava kako je prvi korak u content marketingu je izrada web stranice. Nakon što smo je izradili, sve na web stranici treba biti usmjereno prema tom specifičnom kupcu.
Dalje, valja optimizirati sadržaj, a pritom valja paziti na:
- naslove stranica,
- URL-ove,
- headers (H1, H2…),
- sadržaj,
- meta opise.
Osim navedenog, web stranica bi trebala biti brza i responzivna te – imati odgovore na sva potencijalna pitanja ciljanih kupaca. Tijekom predavanja polaznici su imali priliku i rješavati zadatke kreiranja sadržaja kako bi shvatili proces iz prve ruke, a ovo su njihovi dojmovi:
Dobro strukturirano predavanje. Rad s zadacima tijekom predavanja definitivno pohvalan!“.