Zašto je bitno korisničko iskustvo?
Korisnici danas imaju očekivanja veća nego ikada prije. Kako bi se istaknuli i održali na današnjem tržištu zato je od izuzetne važnosti pružiti dobro korisničko iskustvo. Sve o njemu saznali smo od Mirele Saračević Trogrlić na edukaciji Kako korisničko iskustvo (CX) utječe na uspjeh vašeg poslovanja?.
Korisničko iskustvo je rezultat mikro interakcija s brendom ili organizacijom, subjektivno doživljenih od strane korisnika, kroz određeni vremenski period.
Iskustvo je uvijek subjektivno doživljeno i zato valja voditi računa o svakom korisniku!“,
ističe Mirela.
Kakvo je dobro korisničko iskustvo?
Nije bitno samo kakvo iskustvo kreiramo nego i za koga kreiramo iskustvo. Prema Mireli, dobro korisničko iskustvo ima sljedeća obilježja:
- jednostavno je i lako,
- sve je fokusirano na korisnika,
- problemi se prepoznaju i proaktivno rješavaju,
- brend obećanje se izvršava,
- održivo.
A da bismo kreirali takva iskustva, potrebno je poznavati svoje korisnike i njihove probleme. Zato su se na praktičnom dijelu edukacije polaznici upoznali s metodama razvijanja korisničkog iskustva, a ovo su njihovi dojmovi:
Predavačica nam je prezentirala nepoznat (meni barem) sadržaj tako da ga je pojasnila kroz jednostavne i razumljive definicije, slajdovi su bili vrlo zanimljivi i lako pamtljivi a sadržaj cijele teme mi je na kraju predavanja bio jasan. Dobili smo također i alate za lakšu i konkretnu provedbu nekih procesa u praksi te sam na kraju bila sretna jer sam puno novoga naučila te dobila alate za primjenu u praksi!“.