Zašto je bitno imati dobar slogan?
Brendiranje je ključno u današnjem nastupu na tržištu, stoga je izuzetno bitno osmisliti identitet svoje buduće tvrtke. Ovom temom bavili smo se uz Egli Ilić na webinaru Kako pomoću imena tvrtke, slogana, logotipa i boja izgraditi identitet tvrtke. Danas smo se posvetili sloganu.
Slogan je ukratko potpis tvrtke. Slogan kratko, jasno i sažeto komunicira vrijednost tvrtke, njenu misiju, viziju, onu poruku koju želimo komunicirati tržištu.
Dobro ga je formirati na početku na način da traje godinama. Slogan često nastaje spontano, a cilj je da on bude zvučan, efektan, lako pamtljiv ili čak šaljiv.
Bolje je ne imati slogan, nego koristiti loš slogan koji zbunjuje tržište!“,
istaknula je Egli.
Na webinaru su polaznici prolazili s Egli potencijalne slogane za svoje tvrtke te ih povezivali i usklađivali s imenom i vizualnim identitetom (buduće) tvrtke.
Vrlo zanimljiva i korisna tema. Ugodno i korisno uloženo popodne“,
zaključili su neki od naših polaznika.