Zašto graditi brend na digitalnim kanalima?
U doba digitalne zasićenosti bitno je brendirati se. Kako izgraditi brend na svojim digitalnim kanalima učili smo od Tomislava Pancirova, digitalnog nomada i našeg bivšeg korisnika, na edukaciji Digitalnim kanalima do uspješnog brenda.
Brendiramo se ponajprije zbog 2 razloga – kako bismo se približili svojim pratiteljima i potencijalnim kupcima te kako bismo se diferencirali u svojoj industriji.
Brend je zapravo personifikacija našeg biznisa. Riječ je o vrijednostima koje netko veže uz naš biznis kada čuje naziv, vidi logo ili neki oblik brendiranog sadržaja. To traži autentičnost, konzistentnost i neprestani rad.
Tomislav tvrdi kako marketing može doprinijeti brendu, ali da je brend veći od bilo kojeg oblika marketinga, a to objašnjava riječima:
Brend ne kaže izričito ‘kupi me’ – on kaže: ‘Ovo sam ja. Zato postojim. Ako se slažete, ako vam se sviđa, možete me kupiti, podržati i preporučiti svojim prijateljima’.
Dakle, marketing je ono što radite, a brend je ono što jeste!”.
Osim brendiranja poslovanja, Tomislav malim poduzetnicima preporučuje i građenje osobnog brenda:
Osobni brend je još jedan dodatni kanal komunikacije s publikom. Na kraju, vi ste najbolji brend ambasadori vašeg brenda!”.
Polaznici su na ovoj edukaciji upoznati s ključnim trendovima u 2019. godini, a onda su kroz uručene predloške odredili svoju ciljnu publiku te postavili temeljne vrijednosti, kao i ton glasa svog brenda.
Na kraju su im prikazani digitalni kanali i alati koji im stoje na raspolaganju, a dalje je sve rezultat uloženog vremena i truda u razvoj odnosa sa svojim kupcima.
“Veoma korisno! Saznala sam dosta novih informacija i alata, nisam ni znala koliko ne znam!”,
izjavila je Andrea Gašparović, polaznica ovog predavanja.