Zašprehavanje – kako privući pozornost investitora?
Na radionici “5xI: Imam ideju i imam inovaciju” polaznici su kroz interaktivno predavanje, praktičan rad, diskusiju te razmjenu znanja i iskustva stekli nova znanja potrebna kako bi svoju poslovnu ideju ili poslovni plan što bolje prezentirali pred poslodavcem ili na sajmovima.
“Zašprehavanje ili “Elevator Pitch” je kratak napad na objekt pothvata odnosno kratak govor kojim bi trebalo izazvati pozornost potencijalnih investitora u manje od jedne minute.
Što možete reći u tako kratko vrijeme o čemu bi investitori ili klijenti željeli čuti više? Na koji način zašprehavanje treba pripremiti da bi bilo učinkovito? U kojoj mjeri se zašprehavanje može naučiti? Koliko pomaže autosugestija i koncentracija u transferiranju vlastitog pozitivnog stava prema svojoj ideji na druge?
Pshilogija uspjeha odnosno pozitivan stav otvara vrata i uvod je u zašprehavanje.
Što zašprehavanje mora sadržavati? UKAZ: Udica – Kratkoća – Angažman – Zahtjev
Udica: Otvorite zašprehavanje udicom odnosno izjavom ili pitanjem čime ćete izazvati pozornost investitora, klijenta, potencijalnog partnera Kratkoća: 150-220 riječi. Zašprehavanje traje 59 sekundi.
Angažman: Potencijalni investitor očekuje od poduzetnika pozitivan angažman, unos energije i posvećenost objektu zašprehavanja.
Zahtjev: Na kraju zašprehavanja morate tražiti nešto.