Blog

Internacionalizacija poslovanja s trećim zemljama

Održana je 13.po redu “Start-up akademija” na kojoj su naši polaznici upoznati s procesom internacionalizacije poslovanja. Nakon što smo u prethodnom članku pisali o pravilima poslovanja unutar Europske unije te objasnili što je VIES sustav, donosimo vam i pravila za poslovanje izvan EU. U slučaju poslovanja s trećim zemljama (zemlje koje nisu članice EU) potreban vam je […]

Više

Originalnim pakiranjem do klijenata

Kutil d.o.o uspješno posluje već više od 18 godina. Ova obiteljska firma pravi je primjer uspješne poduzetničke priče koja se dugi niz godina bavi proizvodnjom voćnih sokova, likera i frappe-cappuccina. Razgovarali smo s Igorom Kutilom, vlasnikom firme koji se obiteljskim poslom bavi od samog početka karijere. Ne znam za ništa drugo osim poduzetništva. Iako sam se školovao […]

Više

Što je #Hashtag u svijetu digitalnog marketinga?

Mnogo puta smo mogli vidjeti “čudne” oznake poput # u objavama na društvenim mrežama, ali i brojnim drugim digitalnim kanalima. Hashtag tj. simbol # je oznaka koja se već neko vrijeme koristi u digitalnom svijetu. Prvi put je korištena 2007. godine na Twitteru. Tijekom predavanja o digitalnom marketingu, Ida Pandur objasnila je što sve možemo […]

Više

Asertivnost kao riješenje za konfliktne situacije

U poslovnom svijetu često se nalazimo u situacijama kada bismo se trebali znati verbalno izboriti za sebe. Djelovanja za koja smatramo da su u odnosu na nas neprimjerena, izazivaju neku vrstu nelagode ili se njima osjećamo iskorištenima, a u tom trenutku naš zadatak je ukazati drugim osobama  na njihove misli, riječi i ponašanja. Postoje različiti […]

Više

Forum obiteljskih poduzeća kroz primjere dobre prakse

Obiteljska poduzeća imaju značajnu ulogu u gospodarstvu Hrvatske – većina malih i srednjih poduzeća u Hrvatskoj su obiteljska, a više od 50% zaposlenih u privatnom sektoru radi u obiteljskim poduzećima. Većina poduzeća u Hrvatskoj u vlasništvu je prve generacije poduzetnika koji u isto vrijeme i upravljaju poduzećem. Upravo iz tog razloga u organizaciji CEPOR-a održat će […]

Više

Što prodajem?

Bez obzira jeste li ikada u životu nešto prodavali, a sigurno jeste, kao kupac ste aktivni svaki dan. Vještine prodaje učimo od malih nogu već kada nas kao djecu pošalju da obavimo neku kupovinu gdje smo neformalno učili komunicirati u prodajnom procesu. Prodaja je zahtjevan proces i potrebna je vrlo detaljna priprema prije plasiranja konačnog proizvoda ili […]

Više

Ljepote Hrvatske u edukativnom džepnom suveniru

Hrvatski turizam iz godine u godinu bilježi zavidne rezultate i broj turista sve je veći. Ipak, kako bi turistima ostala lijepa uspomena u obliku suvenira, Iva Šimeković osmislila je izvrsnu kombinaciju edukativnog, zabavnog i praktičnog sadržaja. Riječ je o inovativnoj memori igri Meet Croatia – Memory Hrvatska. Iza ovog zanimljivog projekta stoji tvrtka MegaVisit na čijem […]

Više

Komunikacija kao važan segment u poslovanju

Komunikacija je proces razmjene informacija, značenja i osjećaja među ljudima kroz razmjenu verbalnih i neverbalnih poruka. Sposobnost preciznog i jasnog komuniciranja od velike je važnosti u poslovnom svijetu, a uspješna komunikacija može pomoći u odnosu s klijentima ili kolegama, u pregovorima, organizaciji posla ili pri donošenju odluka. “Dobra komunikacija je ona koja je učinkovita, odnosno ona […]

Više

Agresija je posljedica straha

U našoj natjecateljskoj kulturi pregovaranja, nažalost prepunoj sukoba i nedostatka kontrole, te slabe tolerancije na sve negativne emocije, konflikt je česta posljedica takve komunikacije. Konflikt je ništa drugo nego emocija tj. emocionalni podražaj ljutnje i bijesa. Stoga konfliktne situacije nastaju kada emocionalno reagiraju dvije ili više osoba. Čak 93% Hrvata reagira emocionalno tijekom konfliktnih situacija […]

Više

Naši mladi – naša budućnost

Ministarstvo rada i mirovinskoga sustava, Obrtnička komora Zagreb i Hrvatski zavod za zapošljavanje pozivaju Vas na predstavljanje mjera aktivne politike zapošljavanja. Cilj ove mjere je potaknuti sve poslodavce-obrtnike na korištenje mjera aktivne politike zapošljavanja. Posebno se želi potaknuti poslodavce da mladim osobama pruže mogućnost stjecanja radnog iskustva kroz stručno osposobljavanje za rad bez zasnivanja radnog […]

Više

Pripremite se za razgovor za posao

Stratešku funkciju u svakoj firmi ima odjel za ljudske potencijale ili vanjski suradnici koji se angažiraju za potrebe novih zapošljavanja. Ljudski potencijali ili popularni skraćeni naziv HR (Human resources) odjel obuhvaća kategorije sustava poput: Sustav kompetencija; Profesionalna selekcija; Sustav praćenja radne uspješnosti; Sustav motiviranja i nagrađivanja; Obrazovni sustav / interno trenerstvo & mentorski sustav; Razvoj […]

Više

Ušteda novca i vremena uz e-poslovanje

Uslijed novih tehnoloških promjena e-poslovanje postao je nezaobilazan način u poslovanju malog i srednjeg poduzetništva što je dovelo do znatne uštede vremena i novca. Novi trendovi koji se ne mogu zaobići obuhvaćaju: društvene mreže za pronalaženje novih kupaca proizvoda ili usluga; videosnimke za različite svrhe od marketinga do obuke; razne mobilne aplikacije; pohranjivanje podataka u […]

Više

Internacionalizacija poslovanja u EU

Otkako je 2013. Hrvatska postala članicom Europske Unije, trgovina se dijeli na trgovinu sa zemljama članicama EU i trgovinu sa trećim zemljama (sve zemlje koje nisu članice EU). Polaznici su na 12-oj “Start-up akademiji” upoznati s osnovama internacionalizacije poslovanja. Trgovina sa EU odvija se bez carinskih i poreznih formalnosti. Prvi korak u trgovini sa EU […]

Više

Upoznajte Zagreb na mističan način

Želite li osjetiti atmosferu i šarm Zagreba na drugačiji način, ili pak otkriti mističnu stranu grada? “Secret Zagreb walks” alternativni je i tematski obilazak grada koji na originalan i mističan način priča priču grada Zagreba. Razgovarali smo s Ivom Sillom, mladom zagrebčankom koja stoji iza ovog originalnog projekta. Cijela priča započela je 2011. kada je Iva […]

Više

Problematika mladih u EU

Europska komisija predstavila je Izvješće o mladima u EU 2015. koje predstavlja sliku problematike mladih prilikom školovanja i zapošljavanja. Izvješće Mladi u EU pokazuje da su mladi ljudi obrazovaniji od svojih prethodnika, ali i da mnogo manji broj napušta proces školovanja. Ipak je 8,7 milijuna mladih ljudi u dobi od 15-29 nezaposleno, 13,7 milijuna nisu u […]

Više

Posjet ruske delegacije Plavom uredu

U okviru službenog boravka  izaslanstva Grada Sankt Peterburga, kojeg predvodi predsjednik Odbora za razvoj i tržišta potrošača Elgiz Kachaev, danas je u hotelu Sheraton zagrebački gradonačelnik Milan Bandić otvorio Okrugli stol o suradnji  dvaju partnerskih gradova. Susret St. Peterburga (Ruska Federacija) i Grada Zagreba (Republika Hrvatska), posvećenom je promicanju društveno-ekonomskih, industrijskih, turističkih i obrazovnih potencijala […]

Više

Samozapošljavanje: Osobnost koja nadilazi konkurenciju

Korištenjem potpore za samozapošljavanje Grada Zagreba obrtnica Nina Mikša nanovo je pokrenula svoj frizerski salon Frizeraj Nina. Svojom voljom i ambicijom otvorila je šarmantni maleni salon na mjestu gdje je konkurencija poprilično velika. Lokacija na kojoj pokrećete svoj posao iznimno je važna, a mjesto na kojem se nalazi moj frizerski salon izvrsno je sjecište za privlačenje […]

Više

Ciljevi u marketinškom planu

Marketinški plan je pisani dokument u kojem su na sustavan način zabilježene buduće marketinške aktivnosti. Potreban je svakome jer daje smjernice kuda idemo i kamo želimo stići. Mnogi ga miješaju s poslovnim planom, no postoje razlike. Poslovni plan se izrađuje za organizaciju kao cjelinu dok marketinški plan zahvaća manji opseg poslovnih aktivnosti. Misija i vizija […]

Više

Prava obiteljska tradicija

Obrti su stari gotovo koliko i ljudska povijest, a Zagreb je bio jedan od najpoznatijih gradova po broju obrta dugi niz godina. Prema podacima Hrvatske obrtničke komore tijekom 90ih godina bilo je registrirano 115 udruga obrtnika, a na razini županija 20 područnih obrtničkih komora. Upravo je na taj način nastao danas vrlo poznat frizerski brend […]

Više

Upravljanje projektnim ciklusom kroz 5 koraka

Nakon što smo održali nekoliko seminara na temu “Razvoj projektne ideje i prijava projekta na EU fondove”, prema zahtjevima polaznika organiziran je i napredni seminar “Priprema natječajne dokumentacija za prijavu projekta na EU fondove”. Tijekom naprednog seminara naši polaznici dobili su priliku sami izraditi natječajnu dokumentaciju potrebnu za prijavljivanje projekata na EU fondove. Ukoliko i […]

Više

Logirajte se

Registracija korisnika

Polaznici naših edukacija već su registrirani.
Kako biste dobili lozinku, koristite opciju "Zaboravili ste lozinku?"

Zaboravljena lozinka

Unesite vašu email adresu. Zaprimit ćete link za postavljanje nove lozinke.

Morate biti prijavljeni.