Blog

Što očekivati od SEO optimizacije?

Na edukaciji “Uvod u SEO optimizaciju” predavač Siniša Gavrilović upoznao je naše polaznike sa SEO optimizacijom te kako ju korisiti za bolje poslovanje. Što je SEO optimizacija? Pojednostavljeno rečeno SEO je proces u kojem kroz poboljšanja na našim stranicama i oko njih ostvarujemo veću vidljivost na Internet pretraživačima. Veća vidljivost će dovesti do većeg broja posjeta koje će […]

Više

Financijski elementi poslovnog plana

Kada ste shvatili zašto vam je potreban poslovni plan i da ste proveli neko vrijeme radeći domaću zadaću prikupljanja potrebnih informacija, vrijeme je da zasučete rukave i stavite sve na papir. Jedan od najvažnijih dijelova poslovnog plana odnosi se na financije. Upravo je tijekom seminara Izrada poslovnog plana, predavač Ozren Hudina upoznao polaznike s financijskim elementima poslovnog plana.   […]

Više

Prednosti Google AdWords kampanje

Kao nastavak na edukaciju “Google alati”, Miroslav Varga u Plavom uredu održao je edukaciju “Uvod u Google AdWords” na kojoj su polaznici imali priliku naučiti kako pokrenuti i strukturirati Google Adwords kampanju. Google AdWors je najveća oglašivačka mreža na svijetu koja prikazuje oglase na Google pretraživačkoj mreži i Google prikazivačkoj mreži kao što su razni portali tportal, […]

Više

Osnove brendiranja

Brendiranje i pozicioniranje proizvoda na tržište  jedan je od najvažnijih aspekata za bilo koji posao, veliki ili mali, za maloprodaju ili B2B. Učinkovita brand strategija daje veliku prednost na sve konkurentnijem tržištu.  Što zapravo znači “branding”? Kako to utječe na male tvrtke? Odgovore na ova pitanja dobili su polaznici seminara Brendiranje i pozicioniranje proizvoda na tržište […]

Više

Zašto je cijena proizvoda ili usluge važna?

Prije nego s proizvodom izađemo na tržište treba mu odrediti cijenu. Kako ju odrediti i zašto je ona važna naši polaznici su dobili odgovor kroz radionicu “Imam proizvod i što sad?” Nema te privrženosti marki koja se popustom od dva centa ne može slomiti!! istaknula je predavačica Alma Saganić. Važan je omjer cijene i kvalitete. […]

Više

10 savjeta za uspješno vođenje bloga!

Blog i društvene mreže su u proteklih nekoliko godina postale nezaobilazan dio svake marketinške kampanje. Kako bi privukli pozornost potencijalnih klijenata iskoristite prednosti bloga, besplatnog i vrlo moćnog marketinškog alata pomoću kojeg kreirate dvosmjernu komunikaciju. Donosimo vam 10 savjeta za bolje i uspješnije vođenje bloga. 1.Sadržaj je kralj! Bezbroj puta smo ovo ponovili, ali utvrdimo gradivo. […]

Više

Društvene mreže u poslovanju

Zašto je internat marketing bitan? Zato što ništa više nije isto! istaknuo je Ilija Brajković na samom početku predavanja “Korištenje društvenih mreža u poslovanju.” Činjenica je da internet marketing povećava prodaju te da svaki dio Internet marketinga služi svrsi. No ipak, ne možete od svakog kanala očekivati sve. Društvene mreže su konverzacijski kanal, a ne konverzijski […]

Više

Američki stručnjaci u Zagrebu: Ključ uspješnog poslovanja krije se u snažnom poduzetničkom ekosustavu

Hrvatska agencija za malo gospodarstvo, inovacije i investicije (HAMAG-BICRO), u suradnji sa nevladinom organizacijom WorldChicago i Europskom poduzetničkom mrežom, organizirala je “Chicago Collaboration Week” koji se održava od 14. do 18. ožujka 2016. godine u Zagrebu, Varaždinu, Zadru i Splitu. Cilj događanja je upoznati studente, startup-ove, poduzetnike i znanstveno-istraživačke institucija s američkom dobrom praksom kroz […]

Više

Korištenje Googlebot za indeksiranje sadržaja na Internetu

U potrazi ste za alatom s kojim možete pretražiti web pretraživanja, pronaći i dohvatiti web stranice? Ako je tako, zašto ne uzeti u obzir Googlebot? U ovom članku ćete saznati više o ovoj usluzi Google korisničkog agenta, kojeg Krešimir Koružnjak ističe na seminaru Osnove digitalnog marketinga.  Što je Googlebot točno? Googlebot se koristi za pretraživanje Interneta. […]

Više

Temeljnim vrijednostima do kredibiliteta

Odnosi s javnošću su disciplina koja brine o ugledu, s ciljem pridobivanja razumijevanja podrške te utjecaja na mišljenje i ponašanja. To je planirano i stalno nastojanje uspostave i održanja dobre volje i uzajamnog razumijevanja između organizacije i njene javnosti. Predstavljaju dugotrajan i intenzivan radni proces koji s vremenom gradi povjerenje i kredibilitet. Na edukaciji “Uvod […]

Više

Smisao i važnost blogova

Cilj digitalnog marketinga je odaslati pravu poruku u pravo vrijeme i pravim ljudima, imajući na umu da kupci prolaze kroz faze kupovnog ciklusa. Što to znači?  Polaznicima seminara Akcijski plan u digitalnom marketingu, Davor Debrecin je istaknuo značenje kupovnog ciklusa kroz edukativni sadržaj na webu. Jedan od početnih alata svakako može biti blog. Što je […]

Više

Kongres samozaposlenih poduzetnica oduševio dvjestotinjak žena

U organizaciji Virtualnog ženskog poduzetničkog centra, uz Razvojnu agenciju Zagreb kao suorganizatora, pokroviteljstvo Grada Zagreba i Turističke zajednice grada Zagreba, potporu Predsjednice RH gđe Kolinde Grabar Kitarović, te nazočnost g. Milana Bandića, gradonačelnika Zagreba, g. Tomislava Panenića, ministra gospodarstva i g. Darka Horvata, ministra poduzetništva i obrta, u glavnom hrvatskom gradu po prvi puta održan je Kongres […]

Više

7 kupovnih signala

Uspješnost prvog kontakta kojeg ste ostvarili s potencijalnim kupcem možete provjeriti pomoću nekoliko kupovnih signala. Na edukaciji “Formula uspješne prodaje” Davor Bilman polaznicima je objasnio o kojim točno signalima se radi. Pitanje o cijeni i uvjetima – na pitanje o cijeni uvijek odgovorite drugim pitanjem, koje vodi ka jednom od zaključaka i na neki način veže kupca. (koliko biste […]

Više

Uz 10 koraka do ciljanog tržišta

Mikro, mali i srednji poduzetnici često griješe kada određuju svoje ciljano tržište jer se u početku poslovanja ne fokusiraju na najvažnije segmente. Važno je upoznati ciljano tržište, s kojim problemima se tržište suočava, koje izazove očekuje itd. Donosimo vam 10 koraka koje trebate napraviti kako biste došli do što boljeg i konkretnijeg ciljanog tržišta. Izazovite […]

Više

Grad Zagreb i Hrvatska mreža poslovnih anđela domaćini najvećeg skupa poslovnih anđela i investitora u Europi

Zagreb, 8. ožujka 2016. – Grad Zagreb i Hrvatska mreža poslovnih anđela (CRANE) domaćini su najveće europske konferencije poslovnih anđela i investitora – EBAN Winter University 2016., koja će se održati 29. i 30. studenog 2016. godine, u Zagrebu, u koncertnoj dvorani Vatroslav Lisinski. Konferenciju su danas najavili Davorin Štetner, predsjednik Hrvatske mreže poslovnih anđela […]

Više

Davorka Biondić Vince dobitnica nagrade “Stvaratelji za stoljeća”

Davorka Biondić Vince, vlasnica i direktorica tvrtke “Biondi”, uspješna poduzetnica i predavačica u Plavom uredu, jedna je od dobitnika ovogodišnje prestižne međunarodne nagrade “Stvaratelji za stoljeće”. Na svečanoj dodjeli u dubrovačkom hotelu Sheraton, među 469 kandidata iz 10 zemalja tvrtka “Biondi”  je primila prestižnu nagradu za doprinos razvoju poduzetništva u Srednjoj i Jugoistočnoj Europi. Ovaj regionalni […]

Više

Vrste marketinškog plana

Marketinški plan integralni je dio poslovnog plana. Opisuje strateške ciljeve tvrtke/projekta koji će se postići putem specifičnih marketinških taktika, uz potrošača kao polaznu točku. Postoje dvije vrste marketinškog plana, strateško i marketinški plan ovisno o vremenskom razdoblju. Polaznici su kroz praktični rad na seminaru “Izrada marketinškog plana” imali priliku proći sve elemente marketinškog plana, od izvršnog […]

Više

Što je neto, a što bruto plaća?

Većina ljudi zna što je neto iznos jer se radi o konačnom iznosu koji svaki radnik primi na vlastiti račun. No, malo ljudi zna kako se od bruto iznosa dolazi do neto iznosa, a mi smo vam odlučili razjasniti ova dva pojma. Na edukaciji  “Računovodstvo-trošak ili pomoć” održanoj u Plavom uredu, polaznicima su razjašnjeni upravo […]

Više

Kreativni brlog jedne Zagrepčanke

U današnjem užurbanom svijetu više nego ikad potreban nam je trenutak za sebe. Uz veliku količinu obveza i briga, stres postaje naš pratilac koji negativno utječe na naše zdravlje, kako na psihičko tako i na fizičko. Meditacija je način opuštanja koja svakim danom ima sve više zagovaratelja u konvencionalnoj ali i u alternativnoj medicini. Naime, radi […]

Više

Što je poduzetništvo?

Poduzetništvo je svaka gospodarska aktivnost osobe ili skupine ljudi koji koristeći se nekom idejom, te ulažući kapital u njezinu provedbu i preuzimajući rizik, stvaraju proizvod ili uslugu od čije prodaje očekuju dobit. Na 22-oj Start-up akademiji, naši polaznici upoznati su područjima djelovanja u poduzetništvu. Četiri su područja djelovanja: 1. PROIZVODNJA – proizvođači pretvaraju sirovine u […]

Više

Logirajte se

Registracija korisnika

Polaznici naših edukacija već su registrirani.
Kako biste dobili lozinku, koristite opciju "Zaboravili ste lozinku?"

Zaboravljena lozinka

Unesite vašu email adresu. Zaprimit ćete link za postavljanje nove lozinke.

Morate biti prijavljeni.