Blog

Google AdWords-om do boljeg marketinga

Digitalni marketing, a osobito Google AdWords kao dio njega, privlači sve više i više poduzetničke pažnje. O popularnosti Google AdWords-a govori sama činjenica da trenutno u Europi postoji čak 4000 AdWords agencija. Uvod u Google AdWords ovog petka u punoj dvorani Plavog ureda dao je Miroslav Varga iz tvrtke Escape, certificirani Google Partner i jedan […]

Više

Boljom neverbalnom komunikacijom do uspjeha

Čak 70% vremena komuniciramo s drugim ljudima. Posljednja dva dana u poslijepodnevnim satima Aljoša Conjar nas je na interaktivnoj edukaciji “Korak do uspjeha uz komunikacijske vještine” poučavao o uspješnoj komunikaciji. Nemoguće je ne komunicirati. 16% vremena čitamo, 9% vremena pišemo, 30% vremena pričamo i čak 45% vremena slušamo druge ljude. Također komuniciramo cijelim svojim držanjem […]

Više

Kako voditi prodajni razgovor?

Naporni prodavači dio su naše svakodnevice i često jedva čekamo da im spustimo slušalicu. Kako izbjeći takve neugodne situacije te kako postati dobar i uspješan predavač umjesto onog “dosadnog tipa s telefonske slušalice” demonstrirao je Davor Bilman, profesionalni prodavač, na specijalističkoj edukaciji Formula uspješne prodaje. Davor ističe kako je najbitnija stvar kod prodaje KKM – ključni […]

Više

Mentalne mape pomažu nam u formalnoj komunikaciji!

Protekla dva dana svoje smo poslijepodnevne sate uložili u daljnji razvoj vještina komunikacije na engleskom jeziku. Na interaktivnoj edukaciji Poslovna komunikacija na engleskom jeziku Ana P. Babić polaznicima je otkrila tajne uspješnog poslovnog komuniciranja. Svi mislimo da super pričamo engleski dok se ne nađemo u situaciji kada je potrebno komunicirati na formalnijoj razini. Tada nam […]

Više

Što je Agronet i kako ga koristiti?

Prostor Republike Hrvatske čini čak 91% ruralnih područja. Na edukaciji Nekoliko koraka do poljoprivrednog gospodarstva Ankica Bračić, konzultantica za ruralni razvoj, upoznala je polaznike edukacije s prilikama i politikama na lokalnoj, nacionalnoj i europskoj razini te kako ih mogu iskoristiti u svoju korist. Osim lokalnih prilika i politika, Ankica je upoznala polaznike s aplikacijom koja […]

Više

Što poduzetnik mora znati o pravu i porezima?

Poduzetnik mora voditi računa o mnogim stvarima. Koje su to stvari i od kud uopće početi saznali smo ovaj petak u Plavom uredu od Zorane Mavričić Korošec iz Makora knjigovodstva. U sklopu predavanja “Što poduzetnik početnik mora znati o pravu i porezima” naučili smo razlike u pravnim i poreznim propisima s obzirom na način registracije […]

Više

WordPress – platforma za jednostavno upravljanje sadržajem

Prošla tri dana u prostorijama Plavog ureda Siniša Begović je na edukaciji “E-poslovanje” dočarao polaznicima seminara kako primijeniti nove informacijske i komunikacijske tehnologije u poslovanju. Ova edukacija bila je usmjerena na praktične primjere, a polaznici su, osim teorijskog znanja, dobili priliku korištenja Google AdWords i Google Analytics programa te isprobati kreiranje Facebook oglasa. E-poslovanje je […]

Više

Raspored edukacija za listopad 2016.

U listopadu nastavljamo s punim rasporedom edukacija. Kako bismo vam maksimalno olakšali postupak prijave, objavljujemo raspored predavanja za mjesec listopad. U tablici se nalaze termini i teme predavanja te njihovi predavači. Kako se prijaviti? Prijave za predavanja objavljujemo na web stranici Plavog ureda i Facebook stranicama, u pravilu 5 dana prije održavanja predavanja Prijaviti se možete putem […]

Više

Kako pregovarati s teškim osobama?

U prostorijama Plavog ureda u ugodnoj atmosferi ovog petka održana je edukacija „Pregovaranje s teškim pregovaračima“ pod vodstvom vrsne pregovaračice i licencirane trenerice poslovnog pregovaranja Davorke Biondić Vince. Šesnaest polaznika različitih profila na praktičnim je primjerima učilo o teoriji i tehnikama pregovaranja s teškim osobama u praksi. Pregovaranjem se mogu postići bolji uvjeti i rezultati […]

Više

Čemu služi Google Analytics u digitalnom marketingu?

Digitalni marketing u suvremenim je uvjetima za mnoge tvrtke jedan od bitnijih pokretača poslovanja. Na specijalističkom predavanju „Osnove digitalnog marketinga“ Krešimir Koružnjak objasnio je našim polaznicima kako on funkcionira i kako ga mogu koristiti. U digitalnom marketingu sve se vrti oko komunikacije usmjerene prema korisniku. On se bazira na na zadovoljavanju potreba određene skupine potrošača – […]

Više

Kako upravljati prodajom kroz brojke?

Na jučerašnji članak o formiranju cijene prodajnog asortimana vežemo se današnjim člankom o određivanju cijena. Kako odrediti efikasnu prodajnu cijenu vlastitog proizvoda ili usluge? Koje cijene su nam prihvatljive, a koje ne? Kroz brojne izračune i kalkulacije proveo nas je Boris Vulić na specijalističkoj edukaciji “Upravljanje prodajom kroz brojke”. Plan prodaje pokazuje nam gdje želimo […]

Više

Kako formirati cijenu prodajnog asortimana?

Današnji su kupci preplavljeni izborom, a očekivanja su im sve veća. Kako uskladiti svoje interese i interese potrošača te napraviti prodajni asortiman koji će istovremeno biti i pošten i profitabilan objasnila je Sanja Kucan polaznicima na edukaciji “Kako napraviti profitabilan asortiman”. Zadnjih godina dogodile su se brojne promjene na tržištu – lojalnost potrošača se smanjila, […]

Više

Od čega se sastoji marketing plan?

Na današnjoj edukaciji “Izrada marketinškog plana” naučili što je marketing plan, čemu služi te kako ga i kada sastaviti, a za to je zaslužna predavačica Ana Jergović koja je na svojstveni način dočarala polaznicima svrhu istog. Marketing plan je integralni dio poslovnog plana, a opisuje strateške ciljeve tvrtke ili projekta koji se postižu putem specifičnih […]

Više

Kako pripremiti natječajnu dokumentaciju za prijavu na EU fondove?

Za apliciranje na strukturne fondove Europske Unije potrebno je dobro osmisliti projektnu ideju, a zatim ispuniti puno papirologije. Na naprednoj specijalističkoj edukaciji “Priprema natječajne dokumentacije za prijavu projektne ideje za financiranje fondova EU-a” projektni menadžer Domagoj Troha prošao je s našim polaznicima kroz kompletan proces ispunjavanja natječajne dokumentacije te ih upozorio na najčešće greške pri […]

Više

Kongres srednjeg i malog poduzetništva u Katowicama, Poljska

Europski kongres malog i srednjeg poduzetništva održat će se od 10. do 12. listopada 2016. u Katowicama u Poljskoj pod motom “Inspiracija za inovacije” (Three days of inspiration for innovation) te predstavlja jedinstvenu priliku za sve poduzetnike koji se žele probiti na tržište Poljske. Kao posebane benefite Poljskog tržište istaknuli bi veličinu tržišta te otvorenost […]

Više

33. Start-up akademija: Uvod u poduzetništvo

Pri kraju je još jedna u nizu od naših start-up akademija. Na 33. Start-up akademiji naš je tim stručnjaka još jednoj grupi polaznika prenio osnovna znanja potrebna za uspješno vođenje poduzeća. Ta znanja, odnosno program start-up akademije, obuhvaćaju razradu poslovne ideje, pravnih aspekata poduzetništva, računovodstva i financija poduzeća, upravljanja ljudskim potencijalima, razrade poslovnog plana,  prodaje i […]

Više

41. INOVA – hrvatski salon inovacija

U Zagrebu se, u paviljonima Zagrebačkog Velesajma, od 9. do 12. studenog 2016. godine održava 41. hrvatski salon inovacija poznatiji pod nazivom INOVA. Na ovogodišnjoj INOVI će izlagati inovatori, poduzetnici, domaće i strane udruge i organizacije inovatora, samostalni istraživači, razvojne agencije i tehnološki parkovi. Najavljeni su dolasci inovatora iz Tajvana, Malezije, Poljske, Rumunjske, Tajlanda, Koreje, Irana, Indonezije, […]

Više

Testirajte svoju ideju uz pomoć poslovnog platna!

Mnogi poduzetnici često se upuštaju u poslovni pothvat bez objektivne ideje o svojim kupcima, već na temelju svojih pretpostavki koje ne moraju uvijek biti točne. Na specijalističkoj edukaciji “Business Canvas – ispitaj svoju ideju” Stjepan Srhoj (SEECEL) i Tomislav Krišto (Štreberaj) objasnili su polaznicima metodologiju razvoja kupca na primjeru tvrtke Štreberaj. U razvoj većine proizvoda […]

Više

Prijavite se na Zagreb Connect!

Gradonačelnikov poziv za prijave na natjecanje Zagreb Connect – zbog velikog interesa, rok za prijave produžen je do 1. listopada! Dragi startupovi i mladi poduzetnici, Grad Zagreb vodi brigu o vama! Još jedanput vas pozivam da se prijavite na natjecanje Zagreb Connect koje ove godine dižemo na najvišu razinu i to u suradnji s Hrvatskom […]

Više

Dobar dizajn pomaže prepoznatljivosti proizvoda!

Svi volimo kada nam nešto lijepo zapne za oko. Često to zna biti dizajn nekog proizvoda te ga, privučeni njegovim izgledom, kupujemo bez obzira što nam on zapravo uopće ne treba. Isto tako, često u masi proizvoda uopće ne primjećujemo kvalitetne proizvode. Kako istaknuti svoj proizvod ili uslugu uz pomoć dizajna objasnio je Filip Cvitić […]

Više

Logirajte se

Registracija korisnika

Polaznici naših edukacija već su registrirani.
Kako biste dobili lozinku, koristite opciju "Zaboravili ste lozinku?"

Zaboravljena lozinka

Unesite vašu email adresu. Zaprimit ćete link za postavljanje nove lozinke.

Morate biti prijavljeni.