Blog

Plavi ured na Build Your Future u BIZkoshnici

Danas je u BIZkoshnici održan je Build Your Future – multiplier event u organizaciji Instituta za kreativno obrazovanje (IKO). Riječ je o predstavljanju EU projekta financiranom iz Erasmus+ programa čiji je cilj bio jačanje poduzetničkih vještina kod mladih. U raspravi koja je slijedila sudjelovala je i Marina Grgić Eldić, djelatnica Plavog ureda, koja je ovom […]

Više

Što je točka pokrića?

Nakon odluke o ulasku o poduzetništvo, potrebno je razraditi hoće li poduzetnički pothvat uopće biti vrijedan rizika. To je moguće izračunati pomoću točke pokrića, a upravo o njoj je danas u Plavom uredu predavala Katarina Boban Filipančić, direktorica tvrtke Organizela, na seminaru Što je točka pokrića. Točka pokrića je točka u kojoj su ukupni prihodi […]

Više

Financijski elementi poslovnog plana

Svrhu poslovnog plana već smo definirali na prethodnom predavanju, a današnja edukacija Financijski elementi poslovnog plana više se fokusirala na njegove financijske elemente. Nenad Buljan još je jednom pokazao svoju ekspertizu pred 15 polaznika koji su iz Plavog ureda izašli korak bliže odličnom poslovnom planu. Temelj svakog poslovnog planiranja jest postavljanje ciljeva. Pri postavljanju ciljeva pomaže […]

Više

Kako nam “cloud” može pomoći u opremanju ureda?

Za neometan rad potreban je dobro i kvalitetno opremljen ured. Koju opremu odabrati kako bi najviše odgovarala potrebama poduzetnika pokazao je našim polaznicima Davor Klapša iz tvrtke IT grupa na edukaciji Kako opremiti moderan ured. Laptop ili stolno računalo? Kakav monitor odabrati? U što je bolje uložiti više novaca, a u što manje? Koje softvere […]

Više

Jeste li svjesni moći neverbalne komunikacije?

Neverbalna komunikacija čini većinu ljudske komunikacije i koristimo je apsolutno svi. Međutim, većina ljudi je koristi na nesvjesnoj razini. Da bi je naši poduzetnici bili svjesniji, organizirali smo cjelodnevni seminar Moć neverbalne komunikacije koji je vodio Željko Trivanović. Htjeli mi to ili ne, neverbalno komuniciramo svakim danom. U 30 minuta dvoje ljudi može izmijeniti čak preko […]

Više

10 strateških pitanja kod izrade web strategije

U današnje je vrijeme web stranica je gotovo neizostavna stavka za poslovanje mnogih poduzetnika. Kako postaviti kvalitetnu web strategiju i na što kod nje trebamo paziti, objasnio je danas u Plavom uredu Bor Dizdar, partner i kreativni direktor u agenciji Ideoteka, na specijalističkoj edukaciji “Web strategija”. Web strategija je dugoročni proces iteracija koji definira smjer web […]

Više

Putem snova do njihovih ostvarenja

Adila Bilankov je radosna majka dvoje uspješnih mladih odraslih ljudi, a samu sebe opisuje kao zaljubljenicu u život i nepopravljivog sanjara. Putovanja i njihova organizacija najveća su joj strast, a sada je, u pedesetim godinama života, tu svoju ljubav odlučila i kapitalizirati otvaranjem vlastitog obrta Via Dreams. Adila Bilankov oduvijek je voljela putovati i organizirati […]

Više

Porezna reforma u očima korisnika potpore za samozapošljavanje

Kako bi svi zainteresirani korisnici potpore za samozapošljavanje bili u tijeku s aktualnim poreznim promjenama, nakon prošlog ponedjeljka, organizirali smo još jednu seriju informativnih predavanja o poreznoj reformi. Predavanja je vodila Maja Živanović iz Prosperitus savjetovanja, porezna savjetnica. Predavanja su bila podijeljena u dvije skupine – za obrtnike i trgovačka društva. Obrtnici su najviše pitanja […]

Više

Oživljava Trešnjevku dizajnerskom odjećom po pristojnim cijenama

Gotovo cijeli radni vijek provela je pod okriljem modne kuće Estare Culto, a nakon njenog stečaja je odlučila otvoriti vlastitu tvrtku i krenuti samostalno. Ona je Bulka Mećava i odavno poznato lice u modnim krugovima, a od kraja 2016. godine to je lice moguće svakodnevno sresti na adresi Tratinska 63 gdje se u svom dućanu […]

Više

Raspored edukacija za siječanj i veljaču 2017.

Nakon zimske pauze nastavljamo s edukacijama. Kako bismo vam maksimalno olakšali postupak prijave, objavljujemo raspored predavanja za siječanj i veljaču. U tablici se nalaze termini i teme predavanja te njihovi predavači. Kako se prijaviti? Prijave za predavanja objavljujemo na web stranici Plavog ureda, u pravilu 5 radnih dana prije održavanja predavanja. Prijaviti se možete putem prijavnice […]

Više

Rezultati Plavog ureda u 2016. godini

Iza nas je još jedna uspješna godina. U 2016. godini ostvarili smo zaista impresivne rezultate – ugostili smo 2678 polaznika na 170 edukacija, podijelili smo oko 4.000.000 kuna potpora, održali 1109 individualnih savjetovanja, prešli smo 150.000 posjeta na web stranici, stekli 3000 pratitelja na Facebooku i tako dalje. Za nama ne zaostaju ni korisnici potpore za samozapošljavanje […]

Više

Kreiranje putovanja iz snova je poput rada u uredu Djeda Božićnjaka!

Ana Pavlović i Hrvoje Bažon upoznali su se u bivšoj tvrtki gdje je Hrvoje bio Anin mentor. Nakon nekoliko godina rada, njihova se vizija napretka nije uklapala u postojeću strategiju te su odlučili otvoriti svoju tvrtku. Potpora za samozapošljavanje Grada Zagreba učinila je prelazak lakšim, a svoj rad u vlastitoj agenciji Kreator putovanja opisuju kao […]

Više

Poslovni plan zahtijeva vrijeme, ali ga i štedi!

Zadnje predavanje u jesenskom ciklusu seminara Plavog ureda posvetili smo bitnom području za poduzetnike početnike – izradi poslovnog plana. Nenad Buljan svojih je 25 godina iskustva sažeo u osmosatni seminar “Izrada poslovnog plana”. Poslovni plan pomaže u vođenju tvrtke čak i kada se uvjeti poslovanja bitno mijenjaju. Izrađuje se prije početka provođenja poslovnih aktivnosti, obuhvaća […]

Više

5 pravila uspješnog poslovnog pregovaranja

Da bi naši poduzetnici bili bolji pregovarači u poslovnom i privatnom životu organizirali smo još jedan seminar “Taktike i strategije poslovnog pregovaranja” predvođen vještom pregovaračicom Davorkom Biondić Vince. Uz razne grupne i individualne vježbe polaznici su usvojili ključne pregovaračke vještine. Većina ljudi, pa tako i poduzetnika u Hrvatskoj ne zna pregovarati i jako malo radi […]

Više

Kako se pravilno rukovati?

Budući da je u poduzetništvu potrebno ovladati mnogim vještinama, a osobito onim komunikacijskim, održan je još jedan komunikacijski seminar “Korak do uspjeha uz komunikacijske vještine” pod vodstvom Aljoše Conjara. Čak 70% vremena na neki način komuniciramo s drugima, stoga ne čudi da nam kvalitetnija komunikacija može poboljšati privatni i poslovni život. U poslovnom okruženju kvalitetna […]

Više

Želite kuhati, no nemate kuhinju? Dođite u Cook Hub!

Magistrica ekonomije Josipa Bračanov napustila je posao account managera u IT kompaniji kako bi se posvetila svom hobiju – kuhanju. No, pritom je htjela pomoći i drugim ljudima u istoj situaciji stoga je, uz potporu za samozapošljavanje Grada Zagreba, pokrenula Cook Hub – prvu hrvatsku suradničku (coworking) kuhinju. Josipa Bračanov uvijek je vodila aktivan život […]

Više

Kako paušalni obrtnik vodi svoje knjige?

Mnogi se pitaju kako svoj hobi dovesti na neku ozbiljniju razinu i kako ga po mogućnosti kapitalizirati. Koje su mogućnosti za to s računovodstvenog aspekta, objasnila je Maja Živanović polaznicima seminara Od hobija do vlastitog posla preko paušalnog obrta danas u Plavom uredu. S porezne perspektive jedan od najjednostavnijih i najidealnihih oblika za pretvaranje hobija […]

Više

Kako krizno komunicirati na društvenim mrežama?

Negativni komentari na društvenim mrežama nisu rijetka pojava. Na edukaciji Korištenje društvenih mreža u poslovanju Ilija Brajković, stručnjak za društvene mreže iz agencije Kontra, objasnio je polaznicima kako se nositi s njima i poučio ih osnovama kriznog komuniciranja. Aktivnost na društvenim mrežama podrazumijeva dvije ključne stvari – redovito produciranje novih sadržaja i neprestanu dostupnost vlastitim […]

Više

Zagreb kao startup destinacija uz Zagreb Connect i EBAN Winter University 2016

Jučer je završila najveća europska konferencija poslovnih anđela EBAN Winter University 2016. te Zagreb Connect koji je bio osnovnim dijelom ove konferencije. Konferencija je održana  u Koncertnoj dvorani Vatroslava Lisinskog 29. i 30. studenoga 2016. te je na jednom mjestu  okupila poduzetnike, inovatore, investitore, institucije i inspirativne govornike koji su  zajedničkim snagama pokušali doći do […]

Više

Analizom konkurencije do kvalitetnijeg marketinškog plana

Marketinški plan je integralni dio i jedan od najvažnijih elemenata svakog dobro pripremljenog poslovnog plana. Za razliku od poslovnog plana koji treba dati širi pregled cjelokupne strategije i raspodjele resursa tvrtke, marketinški plan je puno specifičniji. Zadatak mu je opisati strateške ciljeve tvrtke koji će se postići putem specifičnih marketinških strategija i taktika. A kako […]

Više

Logirajte se

Registracija korisnika

Polaznici naših edukacija već su registrirani.
Kako biste dobili lozinku, koristite opciju "Zaboravili ste lozinku?"

Zaboravljena lozinka

Unesite vašu email adresu. Zaprimit ćete link za postavljanje nove lozinke.

Morate biti prijavljeni.