Blog

Pregovaračka komunikacija bez napadačkih izjava

Za propadanje poslova najčešće je zaslužna loša komunikacija te fokus isključivo na sadržaj pregovaranja. Koja pravila poštivati i kako se ponašati kao dobar pregovarač, pokazala je Davorka Biondić Vince na edukaciji Strategije i taktike uspješnog pregovaranja. Čak 93% uspjeha u komunikaciji ovisi o emocionalnoj inteligenciji. Najuspješniji su oni ljudi koji su optimistični, empatični i znaju […]

Strategije i taktike - plavi ured
Više

KSB poslovanje – direktorica financija držat će vaše poslovanje pod kontrolom

Ranije direktorica financija i računovodstva u malim, srednjim i velikim trgovačkim društvima, a danas poduzetnica. Takva je otprilike priča Koraljke Slunjski Bočkaj, direktorice trgovačkog društva KSB POSLOVANJE. Nakon 25 godina radnog iskustva suprotstavila se korporativnim zahtjevima i otplovila u poduzetničke vode gdje će sama kreirati poslovne procese i uvjete poslovanja. Iako po obrazovanju turistička djelatnica, diplomiranoj […]

ksb poslovanje poduzetnička priča
Više

Koja je razlika između društvenih mreža i web stranica?

Digitalni marketing je danas postao standard u mnogim industrijama. Kako bi se probili na tržište, mali se poduzetnici najčešće koriste digitalnim marketingom kao najučinkovitijim načinom oglašavanja, no stvaranje digitalne strategije nije baš jednostavno. Zato smo se još jednom družili s Krešimirom Koružnjakom na edukaciji “Osnove digitalnog marketinga”. U digitalnom marketingu sve se vrti oko web stranice. […]

razlika izmedu društvenih mreža i web stranica
Više

Održana druga radionica o potpori za proizvodne djelatnosti

Preostalo je još mjesec dana za prijavu na potporu Grada Zagreba za samozapošljavanje za proizvodne djelatnosti u vrijednosti do 75.000,00 kuna. Sukladno tome u Plavom uredu održana je druga, a ujedno i zadnja informativna radionica za potencijalne prijavitelje i korisnike ove potpore. Radionicu su vodili djelatnici Plavog ureda – Aleksandar Grozdanić, Tamara Didak i Lena […]

Više

Pobijedite prodajne zablude i osvojite kupce!

Da biste zadržali postojeće kupce i privukli nove, važno je spoznati greške koje je moguće spriječiti i poboljšati svoju prodaju. Upravo je o toj temi govorila Sanja Gomuzak za edukaciji Greške u prodaji i kako ih izbjeći. Jeste li znali da čak 68% kupaca odlazi zbog osoblja, a 75% ih se vraća upravo zbog djelatnika […]

Greske u prodaji - plavi ured - naslovna
Više

Vrijedne ruke Antonije Mešin

Iako se kod nas posao čišćenja  nažalost još uvijek smatra ponižavajućim, to je zapravo posao kao i svaki drugi. Tim više, od njega se zaista može živjeti, a uz to i postati poduzetnikom. Dokaz tome je Antonija Mešin koja je otvorila obrt za usluge čišćenja Vrijedne ruke: Posao čišćenja radim honorarno još od srednje škole […]

Vrijedne ruke - plavi ured
Više

Predmet poslovanja u poslovnom planu

Za definiranje ciljeva koje želite postići potrebno je izraditi poslovni plan. U sklopu edukacije Izrada poslovnog plana, troje predavača, Hrvojka Skoković Harašić, Ivor Bokun i Vedran Matošina, polaznicima su pokazali kako teče izrada poslovnog plana te od kojih se dijelova sastoji. Poslovni plan nije statična stvar, njega možete revidirati više puta kako biste mogli analizirati što […]

Izrada poslovnog plana - plavi ured
Više

Što je pivotiranje platna poslovnog modela?

Prilikom kretanja na tržište, najvažnije je napraviti kvalitetna istraživanja uz pomoć kojih možete doći do zaključaka što vas očekuje. Na radionici Business Canvas – ispitaj svoju ideju, Tomislav Krišto pokazao je na vlastitom primjeru kako detaljno opisati, izazvati, dizajnirati i osmisliti poslovni model, ali i kako ga pivotirati. Danas je najveći problem što većina poduzeća propada […]

Business Canvas - plavi ured
Više

Savjeti za uspješno komuniciranje

Način na koji komuniciramo s drugim ljudima itekako se odražava na naše poslovanje. Zato je u Plavom uredu održan još jedan seminar “Korak do uspjeha uz komunikacijske vještine“ pri čemu je Aljoša Conjar svojim komunikacijskim vještinama pokušao prenijeti svoja znanja polaznicima. Prosječna osoba gleda – a ne vidi, sluša – a ne čuje… dodiruje – […]

savjeti za uspjesno komuniciranje
Više

Proizvod kao dio marketinškog miksa

Marketinški miks predstavlja aktivnosti koje podržavaju marketing strategiju i kojima se ostvaruju postavljeni ciljevi. Predavačica Ana Jergović na današnjoj edukaciji Izrada marketinškog plana  govorila je o marketinškom miksu i još brojnim drugim značajkama marketinškog plana. Proizvod, cijena, distribucija i promidžba su sastavni dijelovi marketinškog miksa. On uključuje specifične i mjerljive aktivnosti kojima su određeni rokovi, budžet […]

Izrada marketinskog plana - plavi ured
Više

Lull – kreativan dizajn za udobnost svakog doma

Ime joj je Zrinka Kos i sanjala je da će jednom imati vlastiti posao. Uz pomoć dugogodišnjeg iskustva u tekstilnoj industriji želju je ostvarila i obogatila hrvatsko tržište za jedan novi brend – Lull – kućanski dekorativni tekstil. Zrinka je diplomirana ekonomistica, a većinu radnog iskustva stekla je u tekstilnoj industriji, na raznim menadžerskim pozicijama. […]

zrinka kos brend lull
Više

Izgradnja identiteta tvrtke uz dobro ime

Identitet svake tvrtke počinje se graditi imenom. Uz to, važno je spoznati ulogu logotipa, slogana i boja koje odabirete kako biste svoju tvrtku predstavili tržištu. Egli Ilić održala je predavanje Kako pomoću imena tvrtke, slogana, logotipa i boja izgraditi identitet tvrtke i uz niz primjera poučila polaznike kako napraviti pravi odabir prilikom osnivanja tvrtke. Dobro […]

Ime-logo-slogan-Egli-Plavi-ured
Više

Kroz selekcijski intervju do najboljeg zaposlenika

Da biste došli do zaposlenika koji će moći maksimalno doprinijeti radu vašeg poslovnog subjekta, bitno je napraviti dobar odabir. Barbra Kristofich Ambruš pokazala je polaznicima edukacije Selekcijski intervju za poduzetnike početnike kako provesti selekcijski intervju i odabrati najboljeg zaposlenika. Istraživanja pokazuju kako samo 20% zaposlenika ostvaruje čak 80% rezultata tvrtke. Naš je cilj pronaći upravo takve ljude, a najbolji način […]

Selekcijski-intervju-za-poduzetnike-pocetnike-plavi-ured
Više

Crowdfunding kao alternativni model financiranja

Razvojem digitalnih tehnologija postaju sve popularniji alternativni izvori financiranja, a daleko najpoznatiji od njih je upravo crowdfunding. S crowdfundingom kao alternativnim načinom financiranja upoznao nas je Hrvoje Hafner na edukaciji Priprema crowdfunding kampanje. Crowdfunding ili grupno financiranje je proces u kojem se od javnosti traži financijska podrška za pokretanje nekog kreativnog projekta ili poduzeća. Ovaj proces se odvija putem interneta, a spada […]

crowdfunding-plavi-ured-hafner
Više

Rukovanje kao neverbalna komunikacija

Prilikom upoznavanja drugih ljudi, najprije primjećujemo ruke, to je naš mehanizam za preživljavanje. Željko Trivanović je na edukaciji  Moć neverbalne komunikacije pokazao koja je važnost rukovanja i gestikuliranja rukama u svakodnevnoj komunikaciji. Dobro rukovanje vrijedi kao tri sata razgovora. Nevjerojatno je koliko zaključaka možemo izvući iz jednog naizgled običnog rukovanja, ističe Željko. Kada se rukujemo, dolazi do lučenja hormona oksitocina koji […]

Moc-neverbalne-komunikacije-plavi-ured-1
Više

Geofly – poduzetnički let iznad zemlje

Mlad i perspektivan inženjer geodezije, Mario Kotarski, vlasnik je trgovačkog društva GEOFLY. Svoje dotadašnje iskustvo rada kod privatnika iskoristio je prije godinu dana kako bi otvorio svoje poduzeće i okušao se u poduzetničkim vodama: S obzirom da sam cijeli radni vijek boravio kod privatnika, bio sam upoznat s prednostima i manama privatnog poduzetništva. Kako sam […]

Geofly- Mario Kotarski - poduzetnicka-prica-plavi-ured
Više

Prodaja nije bauk kada poznajemo jezik kupca!

Prodajne vještine zahtijevaju određeno ulaganje vlastitog vremena u edukaciju i vježbu kako bismo ih poboljšali, no ne postoji jedinstveni recept za uspješnu prodaju. Zato se danas u Plavom uredu održao specifičan specijalistički seminar Kako prodavati različitim ljudima koji je vodila Tihana Dragičević iz tvrtke Elevate. Nijedna prodaja nije ista, svaka prodaja je totalno drugačija! Prodaja je zapravo inteligentan pristup navođenju drugih ljudi u […]

Više

Raspored edukacija za listopad 2017.

U rujnu smo krenuli punom parom, a isto tako nastavljamo i u listopadu. Zbog prelaska na novi sustav prijava o kojem ćete više znati uskoro, ovaj put vam donosimo raspored edukacija do 20. listopada 2017. godine, kada ćemo vam još više olakšati prijave na naše edukacije. U međuvremenu proučite trenutni raspored te teme, termine i predavače. Vidimo se! […]

plavi-ured-raspored-listopad-2017
Više

Što sadrži poslovno pismo na engleskom jeziku?

Da biste mogli lakše komunicirati s poslovnim partnerima iz engleskog govornog područja ili se pak aplicirali na neki posao, Ana Babić je održala edukaciju Poslovna komunikacija na engleskom jeziku. Polaznici su imali priliku, kroz niz primjera i vježbi, upoznati ključne segmente komuniciranja na engleskom jeziku. Kako biste najbolje naučili engleski jezik gledajte medijski sadržaj s engleskim titlovima kako biste […]

Poslovna-komunikacija-engleski-plavi-ured
Više

Targetiranjem ciljane publike do uspješne realizacije

Kao poduzetnici početnici često ne znate kako dospjeti do prvih kupaca ili klijenata. Koja je strategija najbolja u tom slučaju, objasnio je David Rey Hudeček na edukaciji Najbolja marketinška strategija za poduzetnike početnike. Kontinuiranost je jedna od najvažnijih stvari u marketingu. Redovito objavljujte sadržaj i potrudite se da on bude uvijek aktualan. Ovisno o veličini poslovnog subjekta, odredite i na […]

Najbolja-marketinška-strategija-plavi-ured
Više

Logirajte se

Registracija korisnika

Polaznici naših edukacija već su registrirani.
Kako biste dobili lozinku, koristite opciju "Zaboravili ste lozinku?"

Zaboravljena lozinka

Unesite vašu email adresu. Zaprimit ćete link za postavljanje nove lozinke.

Morate biti prijavljeni.