Blog

Image & Comms – kreativna komunikacijska rješenja za “tech” klijente

Komunikacijski stručnjak Goran Pivarski se, nakon 15 godina bavljenja odnosima s javnošću u tehnološkom sektoru, odvažio na poduzetnički pothvat i otvorio vlastiti obrt Image & Comms za komunikacijski konzalting. Prije nešto više od godinu dana osnovao sam obrt za komunikacijski konzalting putem kojeg pružam podršku iz domene komunikacije raznim tvrtkama, ponajviše iz područja tehnologije. Koncipiranjem […]

goran pivarski image & comms plavi ured
Više

Što prati inspekcija za fiskalizaciju?

Paušalni obrtnici koji posluju gotovinskim prometom obveznici su fiskalizacije. Što to točno znači i koje stavke prati inspekcija za fiskalizaciju, saznali su polaznici edukacije Pravni i porezni pogled na paušalni obrt od Lene Čičak. Fiskalizacija u prometu gotovinom je skup mjera što ih provode obveznici fiskalizacije, a njezin glavni cilj je nadzor prometa u gotovini. […]

inspekcija za fiskalizaciju plavi ured
Više

3 točke bez kojih ne valja započinjati prodajnu prezentaciju

U poduzetničkom svijetu vlada velika konkurencija. Zato se valja istaknuti od drugih i pokazati svojim potencijalnim kupcima da upravo mi imamo rješenje njihovog problema. Kako se istaknuti vlastitim prezentacijskim vještinama i ostvariti dobar prvi dojam učili smo od Bojana Kovačevića. Jeste li znali da se u jednoj sekundi održava čak 350 Powerpoint prezentacija? Također, samo […]

3 tocke bez kojih ne valja zapocinjati prezentaciju
Više

Kako prodavati žutom tipu ljudi?

U poduzetništvu je prodaja je od izuzetne važnosti. Kako bismo prodali svoje proizvode ili usluge, bitno je razumjeti potencijalnog kupca te znati koja su njegova očekivanja. Kako to činiti pomoću prepoznavanja komunikacijskih stilova, učili smo od Gordane Kadoić na edukaciji Kako prodavati različitim tipovima ljudi?. Postoje 4 temeljna komunikacijska stila ponašanja – crveni, žuti, zeleni […]

prodavati zutom tipu ljudi
Više

Jednostavnost je krucijalna za dobar pitch!

Ulaskom u svijet poduzetništva, poduzetnici su stupaju u svijet novih prilika. Samim time, potrebno se znati što jezgrovitije predstaviti na što jednostavniji način. Kako to učiniti, učili smo od Vanje Andrića na edukaciji Pripremi se za pitch!. Pitch je svaki način na koji se prezentiramo potencijalnim investitorima, svaki način na koji se prezentiramo svojim kupcima. On […]

jednostavnost pitch plavi ured 2
Više

Postoji li zajednički paušalni obrt?

Iako najčešće jedna osoba otvara obrt s paušalnim oporezivanjem, postoji mogućnost da dvije ili više osoba otvori zajednički obrt. Što to točno znači i koje su im pritom obveze, saznali su polaznici edukacije Pravni i porezni pogled na paušalni obrt Marina Grgić Eldić i Lena Čičak. Paušalni obrt nije posebna vrsta obrta, već je to […]

zajednicki pausalni obrt plavi ured
Više

103. Start-up akademija – Što je Ansoffova matrica?

Poduzetništvo je svaka gospodarska aktivnost osobe ili skupine ljudi koji koristeći se nekom idejom, ulažući kapital u njenu provedbu i preuzimajući rizik stvaraju proizvod ili uslugu od čije prodaje očekuju dobit. Temeljne informacije kako plivati u hrvatskim poduzetničkim vodama saznali su ovaj tjedan polaznici 103. Start-up akademije. Poduzetnik se može baviti proizvodnjom, veletrgovinom, maloprodajom ili […]

Ansoffova matrica plavi ured
Više

Kako odrediti cijenu usluge?

Mnogi poduzetnici početnici se bave pružanjem određenih usluga na tržištu. No, kako pravilno izračunati cijenu svojih usluga s obzirom na resurse potrebne za njihovo obavljanje? Odgovore na ova pitanja dobili su polaznici edukacije Određivanje cijena usluga od Maria Jurčića. Cilj poduzetničkog pothvata jest zarada ili profit, odnosno dobit. Dobit možemo ostvariti na dva načina – […]

odrediti cijenu usluge plavi ured edukacija
Više

Što su brend arhetipovi?

Kako bi se diferencirali od svoje konkurencije na tržištu, potrebno je raditi na vlastitom brendu. Savjete kako osmisliti svoj brend i proširiti vijest o njemu putem digitalnih kanala dao je našim polaznicima Tomislav Pancirov na edukaciji Digitalnim kanalima do uspješnog brenda. Dobar brend daje dodatnu vrijednost nekoj osobi, proizvodu ili usluzi i upravo on je […]

brend arhetipovi plavi ured
Više

Kako zaštititi sebe, svoje poslovanje i imovinu?

Često stvari s kojima raspolažemo uzimamo zdravo za gotovo i ne promišljamo o zaštiti istog. Kako bi poduzetnici znali koje su im mogućnosti pri zaštiti sebe, svog poslovanja i svoje imovine, Davor Delišimunović je održao predavanje Suvremeni uređaji i koncepti zaštite imovine. Zaštitu možemo podijeliti na dvije vrste – privatnu i tehničku zaštitu. Privatna zaštita […]

zastititi sebe i svoju imovinu plavi ured
Više

Alumix Grupa – aluminijske ograde za svaki kućni prag

Nakon što su se upoznali, udružili su svoje ideje i postali privatni i poslovni partneri. Oni su Petra Hubak i Bernard Dujmović, vlasnici tvrtke Alumix grupa d.o.o. koja se bavi proizvodnjom aluminijskih, staklenih ograda i pergola. Iako oboje potječu iz poduzetničkih obitelji, Petra Hubak i Bernard Dujmović su nekoliko godina brusili svoja znanja i vještine […]

alumix grupa plavi ured
Više

Koliki su doprinosi u paušalnom obrtu u 2020. godini?

Prilikom pokretanja poslovanja bitno je saznati temeljne informacije o svojim financijskim i pravnim obvezama. S obzirom na to, održan je još jedan seminar Pravni i porezni pogled na paušalni obrt za buduće poduzetnike pod vodstvom Marine Grgić Eldić i Lene Čičak. Paušalni obrt podrazumijeva plaćanje poreza na dohodak u paušalnom iznosu, umjesto utvrđivanja porezne obveze […]

doprinosi 2020. pausalni obrt edukacija
Više

Što je budžet i koji su tipovi budžeta?

Svaka organizacija raspolaže određenim budžetom. No kako odgovorno i efikasno njime upravljati, pitanje je koje si postavlja svaki poduzetnik. Odgovore znaju Danko Pigac i Igor Strmečki koji su nam otkrili sve tajne efikasnog budžetiranja. Riječ budžet dolazi od francuske riječi bougette što zapravo znači novčanik. Zato budžet zapravo označava količinu sredstava ili novca koji će određena osoba […]

tipovi budzeta plavi ured
Više

Strategija Europa 2020. i tematski ciljevi EU

Na dvodnevnoj specijalističkoj edukaciji “Razvoj projektne ideje i prijava projekta na EU fondove” stručnjak za EU fondove Domagoj Troha je našim polaznicima objasnio poantu i svrhu fondova Europske Unije te im na interaktivan način pokazao kako se na iste aplicirati. Temeljni dokument Europske Unije jest “Strategija Europa 2020” o kojem svakako valja voditi računa prilikom […]

Strategija Europa 2020. plavi ured
Više

Koje vrste istraživanja postoje?

Istraživanje tržišta pomaže nam bolje upoznati potrošače i proizvode i tako ostvariti bolje poslovne rezultate. A koje vrste istraživanja postoje i kada ih koristiti, još nam je jednom pokazala Nada Finderle na edukaciji Istraživanjem i analizom do potrošača. Uz pomoć istraživanja tržišta možemo uočiti aktualne tržišne pozicije, donositi bolje poslovne odluke te uspješnije kreirati buduće […]

vrste istrazivanja trzista plavi ured
Više

102. Start-up akademija – Što je autorsko djelo?

Završili smo sa 102. Start-up akademijom, seminarom za buduće poduzetnike i poduzetnike početnike koji sadrži temeljne informacije u vezi pokretanja poslovanja. Ovaj put pažnju smo posvetili autorskom djelu kao obliku rada. Autorsko djelo je originalna intelektualna tvorevina iz književnog, znanstvenog i umjetničkog područja koja ima individualni karakter, bez obzira na način i oblik izražavanja, vrstu, […]

startup akademija autorsko djelo
Više

Što čini dobru priču?

Ono što nas može uistinu diferencirati od konkurencije jest dobra priča. No kako kreirati dobru priču o svom brendu i kako tu priču stalno pričati svojim kupcima? Odgovore na ova pitanja dala nam je Maja Belušić na edukaciji Dobrom pričom do uspjeha. U marketingu su važne priče. Priča je temelj promocije brenda, a kroz cjelovito […]

sto cini dobru pricu plavi ured 2
Više

Što je media kit?

Svaki poduzetnik, svjesno ili nesvjesno, komunicira sa svojim javnostima. Iako možda u početku poslovanja nije potrebno da angažira osobu koja će se tim područjem baviti, valja razmisliti o načinu na koji se želimo predstavljati svojim ciljanim javnostima. Alate koje pritom možemo koristiti ukratko nam je predstavio Luka Šipić na edukaciji Kako izgraditi uspješne odnose s […]

Više

knölldoll – modni brend u znaku Lijepe Naše

Magistru grafičke tehnologije Ivanu Knöll zapamtili smo za vrijeme svjetskog nogometnog prvenstva u Rusiji kao najljepšu navijačicu. U međuvremenu se njena navijačka priča razvila u – onu poduzetničku. Uz potporu za samozapošljavanje Grada Zagreba otvorila je obrt knölldoll kroz koji će pokrenuti proizvodnju CROkinija – kupaćih kostima s hrvatskim obilježjima. Da se ljubav prema modi, […]

knolldoll plavi ured crokini
Više

Uspjeh je proces!

Poduzetništvo je proces, a uspjeh ili neuspjeh sastavni dio istog. Kako osvijestiti korake tog procesa i usmjeriti svoju strategiju poduzetničkog ponašanja u pravom smjeru radili smo s Aleksandrom Ivanac na edukaciji Koracima do uspješnog poduzetništva. Tretirajte neuspjeh poput znanstvenika! Kada znanstvenik pokrene eksperiment, mogu se dogoditi sve vrste rezultata – neki su rezultati pozitivni, neki […]

uspjeh plavi ured poduzetnistvo
Više

Logirajte se

Registracija korisnika

Polaznici naših edukacija već su registrirani.
Kako biste dobili lozinku, koristite opciju "Zaboravili ste lozinku?"

Zaboravljena lozinka

Unesite vašu email adresu. Zaprimit ćete link za postavljanje nove lozinke.

Morate biti prijavljeni.