Blog

Rađamo li se kao prodavači?

Rađamo li se kao prodavači ili to postajemo vremenom? Što se krije u glavi vrhunskih prodavača objasnio je polaznicima Davor Bilman na još jednom seminaru Formula uspješne prodaje. Prodajnu uspjeh je zagarantiran samo ako se uloži puno truda i vremena, a posebno ako se usmjerite u pravom smjeru. Što se krije u glavi vrhunskih prodavača? […]

Davor Bilman
Više

Kako se stvara brend?

Koliko puta se susretnemo s brendovima poput Googlea, Coca-Cole, Applea, Samsunga, McDonaldsa i brojnih drugih? Razlog tome je brendiranje koje je građeno godinama kako bi danas upravo ti brendovi bili prepoznatljivi diljem svijeta. Što se sve može brendirati objasnila je polaznicima Hrvojka Skoković tijekom seminara Brendiranje i pozicioniranje proizvoda na tržište. Brendirati se može: osoba; destinacija; […]

Više

Analiza tržišta u poslovnom planu

Analiza tržišta jedna je od najvažnijih analiza koja se provodi u sklopu poslovnog plana. Na edukaciji “Analiza tržišta”, predavačica Brigita Prole dala je polaznicima odgovore na neke od bitnih pitanja kada je u pitanju sama analiza. Što je analiza tržišta – trošak ili investicija? Kada se radi analiza tržišta? Bitni elementi – ponuda, konkurencija, tržište […]

Više

Marketinška komunikacija je investicija

Zašto je marketing važan pisali smo u brojnim člancima, a jedan od njih donosi vam pet savjeta za bolju marketinšku komunikaciju koji je dostupan na linku. Tijekom seminara Marketinška komunikacija, Elvira Mlivić Budeš ističe važnost marketinga, te koliko pridonosi ostvarivanju ciljeva. U poslovanjeu marketing nikada ne bi trebao predstavljati trošak nego investiciju. Marketinška komunikacija je investicija s […]

plavi ured; edukacija; seminar; marketing; elvira mlivic budes
Više

Od običnih stvari stvaramo neobične!

Jedna od najvažnijih stvari koju sa sobom iz sadašnjosti možemo ponijeti u budućnost su naše uspomene na lijepe dane. Uspomene su nam iznimno važne i potrebno ih je kvalitetno sačuvati. Ovoga puta naša poduzetnička priča je o kreativnom timu koji može sve uspomene učiniti da iz običnih postanu neobične, te da traju vječno. Bračni par Marelić svoju […]

Više

Završene evaluacije PoC6 prijava

Jučer je u Plavom uredu završila administrativna evaluacija prijava natjecatelja u PoC programu koji su nas odabrali kao Prepoznati centar. PoC (Proof of Concept – dokaz inovativnog koncepta) je program koji provodi Hamag Bicro i koji inovativnim tvrtkama pruža priliku za provjeru i potvrdu istraživačkih rezultata te moguću komercijalizaciju. Prihvatljivi projekti sufinancirat će se u […]

Više

Upotreba službenog i privatnog automobila/motocikla

Na seminaru održanom seminaru “21 sitnica koju bih volio da mi je netko objasnio kada sam krenuo u biznis”, predavač Gordan Horbec našim polazncima je objasnio kako se obračunavaju troškovi službenog i privatnog automobila u poslovne svrhe. Upotreba privatnog automobila u službene svrhe plaća se 2 kn po km (LOKO vožnja do 30 km udaljenosti […]

Više

Nisi na webu? A svi su na webu…

Nezaposlenost je jedan od problema s kojim se suočavaju brojni mladi nakon završetka studija. Kako bi izbjegli potragu za poslom, trojica prijatelja odlučili su se pokrenuti vlastiti posao i preuzeti sudbinu u svoje ruke. Sa samo 24 godine Davor Debrecin i Hrvoje Gašparić otvorili su vlastitu agenciju za digitalni marketing, dok im se kasnije priključio i Bruno Filipović. […]

Više

SEO kroz Meetup okupljanje

Na jučerašnjem 13. po redu Meetup događanju u organizaciji Internet Marketing Meetup Zagreb, predavanje je održao Siniša Gavrilović. Meetup Hrvatska je grupa za sve koji se bave Internet marketingom. Meetup se održava jednom mjesečno kako bi se u neformalnoj atmosferi uz kavu/pivo družili i razmjenjivali iskustva. Predavač na ovom Meetupu je ujedno i jedno od najvećih […]

Više

Elementi internet stranice

Već smo više puta naglasili kako je za poslovanje bitna izrada web stranice. Siniša Begović je na edukaciji “E-poslovanje” naše polaznike upoznao s elementima internet stranice koji su potrebni kako bi ona bila što kvalitetnija. Pri izradi Internet stranice trebate imati na umu neke ključne elemente: namjenu stranice strukturu stranice sadržaj i vezu sa SEO […]

Više

Što je EORI broj i tko ga treba imati?

Kada je internacionalizacija u pitanju i poslovanje van granica Republike Hrvatske nezaobilazan je EORI broj. Što je EORI broj, čemu služi i kako ga nabaviti? Sve su to pitanja na koje svakodnevno odgovore daje naša kolegica Lena Čičak. Tijekom 20. Start-up akademije u dijelu koji se odnosi na internacionalizaciju poslova istaknuta je važnost EORI broja. […]

Lena Cicak
Više

Što je remarketing?

S posebnim naglaskom na digitalni marketing, završen je tjedan marketinga u Planom uredu. Posljednje predavanje kao šećer na kraju održao je Miroslav Varga koji je polaznicima dao uvid u internet marketing kroz Google alate. Varga je jedini hrvatski Google stručnjak, nositelj svih Google AdWords i Google Analytics certifikata kao i najvišeg AdWords certifikata kojeg dodjeljuje Google – Google […]

Više

Radimo najljepši posao na svijetu i to nas najviše veseli

Živjeti u Hrvatskoj, biti mlađi od 30 godina i pokrenuti svoj posao? Iako se mnogima čini nemogućim potezom, ali ovim dvjema mladim poduzetnicama to je uspjelo. Maja Cvetković i Viktorija Šebalj ponosne su vlasnice hrvatskog brenda Dawg Swag koji je rezultat njihove ljubavi prema kućnim ljubimcima. Kako bi svojim psićima omogućile najbolju zaštitu u periodu zimskih mjeseci, […]

Više

Novi zakon o računovodstvu

Već smo pisali o novom Zakonu u računovodstvu koji je od 1.1.2016. godine stupio je na snagu, a sada vam ćemo vam istaknuti još nekoliko novina koje je Maja Živanović iznjela na edukaciji “Računovodstvo-trošak ili pomoć”. Naime, poduzetnik je od 1.1. ove godine dužan odrediti odgovornu osobu za kontrolu vjerodostojnosti isprava koja će prije unosa […]

Više

Zašto kreirati Facebook stranicu?

Za svakog malog i srednjeg poduzetnika vrlo je važna promocija tj. marketing kako bi se što više čulo za proizvod ili uslugu koju nude. S obzirom da je tehnologija već toliko uznapredovala, danas je velik broj besplatnih ili vrlo povoljnih alata za oglašavanje. Upravo je važnost te teme polaznicima objasnio Ilija Brajković na predavanju o […]

Više

Ključ uspjeha internet marketinga!

Na edukaciji “Akcijski plan u digitalnom marketingu”, predavač Davor Debrecin objasnio nam je ključ uspjeha internet marketinga kojeg možemo podijeliti u tri stupa. Internet promocija Web stranica E-mail marketing (odnosno “marketinško pojačanje”) Bitno je naglasiti da je cilj internet marketinga da se prava poruka u pravo vrijeme prikaže pravim ljudima, imajući na umu da kupci prolaze […]

Više

Canelio: Revolucija u treniranju pasa

Canelio je mladi hrvatski Startup i pobjednik Balkan Venture Foruma. Zahvaljujući svom pametnom uređaju za treniranje pasa, Canelio klikeru, mladi poduzetnici su treniranje s vašim najdražim ljubimcem doveli na višu razinu. Uz pomoć Canelio klikera, kroz treniranje, vaš ljubimac ujedno postaje glavni lik igrice koja ima dnevne zadatke, razine i ciljeve. Pametni clicker je na […]

Više

Poslovni plan kao početak poslovanja

Pokretanje vlastitog posla zahtjevan je proces, ali svi koji se za to odluče moraju imati dobro isplanirane buduće aktivnosti. Iz tog razloga je dokument poput poslovnog plana vrlo važan pokretač da ideja krene prema realizaciji. Može se reći da je poslovni plan i službeni početak poslovanja. Na još jednom seminaru na temu Izrada poslovnog plana, Ozren […]

Više

Što je to SEO?

Što je SEO optimizacija te kako pomoću nje pospješiti vlastitu poslovnu priliku? Odgovor na to pitanje dobili su polaznici edukacije “Osnove digitalnog marketinga” na kojoj je predavač Krešimir Koružnjak objasnio upotrebu SEO-a. SEO optimizacija ili Searh Engine Optimization uključuje primjenu različitih metoda i tehnika s ciljem postizanja što više pozicije na tražilicima kao što su Google, […]

Više

5 stvari na koje trebate obratiti pozornost kada pišete marketinški plan

Na neke stvari prilikom planiranja uvijek treba obratiti pozornost, a posebno kada su u pitanju marketinške aktivnosti. Ivana Conjar je polaznicima seminara Izrada marketinškog plana objasnila koje su najvažnije stavke na koje trebaju posebno obratiti pažnju. Odgovoriti na pitanje ŠTO? Posebno je važno krenuti s onim što planirate lansirati poput novog proizvoda na tržište ili usluge. Važno […]

Više

Logirajte se

Registracija korisnika

Polaznici naših edukacija već su registrirani.
Kako biste dobili lozinku, koristite opciju "Zaboravili ste lozinku?"

Zaboravljena lozinka

Unesite vašu email adresu. Zaprimit ćete link za postavljanje nove lozinke.

Morate biti prijavljeni.