Blog

Programom “SADA ZNAM! za EU iskustvo” do besplatnih edukacija

Klaster ZNAM! objavio je javni poziv na dostavu prijava prihvatljivih korisnika za program „SADA ZNAM! za EU iskustvo“. Ovaj program uključuje besplatnu edukaciju za 10 korisnika i mentoring za 3 korisnika vezano uz pripremu poduzetnika za prijave poduzetničkih projekata na poziv „Inovacije novoosnovanih MSP“. Prijave traju do 10. studenog u 16 sati. Cilj Programa „Sada […]

Više

Raspored edukacija za studeni i prosinac 2016.

U studenom i prosincu pripremili smo mnogo novih edukacija. Kako bismo vam maksimalno olakšali postupak prijave, objavljujemo raspored predavanja za studeni i prosinac. U tablici se nalaze termini i teme predavanja te njihovi predavači. Kako se prijaviti? Prijave za predavanja objavljujemo na web stranici Plavog ureda i Facebook stranicama, u pravilu 5 dana prije održavanja predavanja. Prijaviti […]

Više

Na koje sve načine poduzetnik može angažirati druge osobe?

Kako bi poduzetnici bili u toku s aktualnim pranim i poreznim propisima, organiziran je još jedan specijalistički seminar Što poduzetnik početnik mora znati o pravu i porezima? pod vodstvom Zorane Mavričić Korošec. Polaznici su i ovaj put imali puno pitanja za Zoranu koja je svojim odgovorima rješavala njihove dileme u trenu. Neke od tih dilema […]

Više

Digitalni marketing – kako pisati AdWords oglase?

S obzirom na to da interes za digitalni marketing zagrebačkih poduzetnika ne jenjava, u Plavom uredu je održana još jedna edukacija Osnove digitalnog marketinga pod vodstvom Krešimira Koružnjaka. Na ovoj dvodnevnoj edukaciji polaznici su dobili uvid u nekoliko dijelova digitalnog marketinga – osnove marketinga, upravljanje web sjedištem, SEO (Search Engine Optimisation), Google Adwords, društvene mreže […]

Više

Prodajom do boljih poslovnih rezultata

Današnja prodaja je iznimno dugotrajan i težak posao. Kupci su zatrpani ponudama za kupnju sa svih strana, toliko da nekad ne dožive i onaj proizvod ili uslugu koji bi im stvarno mogao pomoći. Snježana Kupres polaznicima je na edukaciji Prodaja za pet objasnila kako biti uspješan u prodaji te pritom postići bolje poslovne rezultate. Današnji […]

Više

Timskim radom i poslovnim platnom do pravog poslovnog modela

Poduzetnici često kreću u poslovni pothvat bez objektivne ideje o svojim kupcima i bez preciziranog poslovnog modela. Na drugom modulu specijalističke edukacije “Business Canvas – ispitaj svoju ideju” Stjepan Srhoj (SEECEL) i Tomislav Krišto (Štreberaj) pomogli su polaznicima seminara, među kojima su bili i Startup Factory Zagreb timovi, razviti poslovni model. Razvoj proizvoda traži mnogo […]

Više

Što napraviti kada imamo gotov proizvod?

Mnogo poduzetnika uživa u kreiranju svog proizvoda ili obavljanju usluge, no kada je riječ o plasiranju tog istog proizvoda na tržište – tu dolaze do problema. Što napraviti kada imate već gotov proizvod ili uslugu polaznicima je pokazala Alma Saganić na današnjem seminaru Imam proizvod i što sad. Ulazak na tržište razlikuje se kod proizvoda […]

Više

Ključni pojmovi u SEO optimizaciji

Još jednu edukaciju o SEO optimizaciji održao je u Plavom uredu SEO stručnjak Siniša Gavrilović. Polaznici su na seminaru Uvod u SEO Optimizaciju dobili uvid u osnove SEO optimizacije – što ona jest, kako im može koristiti i kako je provesti. SEO optimizacija (Search engine optimization) je dugoročan proces u kojem kroz poboljšanja na web […]

Više

Marketinški plan kao temelj marketinških aktivnosti tvrtki

Kako bi odabrali idealnu marketinšku kampanju koja će postići željene rezultate, za početak je potrebno  upoznati tržište te poslušati što kupci zaista žele. Tako stvarate preduvjet za to da upravo vi budete u pravo vrijeme na pravome mjestu te time uvjerite kupca kako je baš vaš proizvod/usluga kao stvoren baš za nju/njega. Za uspješno odrađenu […]

Više

Kako prodati uslugu?

Prodati uslugu nije jednostavno. Kako bi olakšala proces prodaje usluge poduzetnicima raznih profila Elvira Mlivić Budeš iz poslovnog učilišta Filaks danas je u Plavom uredu održala predavanje Kako prodati uslugu. Usluga je skup pojedinca ili grupe usmjerene ka zadovoljenju nečijih potreba. Ona je aktivnost ili korist koju jedna strana može ponuditi drugom, a ne rezultira promjenom […]

Više

Kako odabrati prave ljude za svoju tvrtku?

Kako odabrati prave ljude za svoju tvrtku te kako ih motivirati i zadržati kada smo ih konačno pronašli na današnjoj edukaciji objasnila je Marija Kalinić polaznicima edukacije Upravljanje ljudskim potencijalima. Ljudi su jedan od najvažnijih resursa neke organizacije – oni čine ukupna znanja, vještine, sposobnosti i kreativne mogućnosti kojom raspolaže neka organizacija. Zbog toga je bitno koje […]

Više

Predstavljen program potpore “Pokreni nešto svoje”

Predstavnici ACT Grupe, konzorcija društvenih poduzeća iz Čakovca te predstavnici tvrtke Philip Morris Zagreb d.o.o. predstavili su novi razvojni program potpore poduzetničkim projektima „Pokreni nešto svoje“ te ujedno i otvorili prijave za natječaj. Program je namijenjen poduzetnicima početnicima i mikro poduzećima odgovarajući na njihove potrebe za početak i razvoj poslovanja. Ovaj novi razvojni program ACT […]

Više

Kako razmišljaju novinari?

Mali poduzetnici često su prepušteni sami sebi u mnogim aktivnostima, pa tako i aktivnostima koje uključuju odnose s javnošću. Na interaktivnoj specijalističkoj edukaciji Uvod u odnose s javnošću stručnjakinja za odnose s javnošću Hana Klain dala je upute kako izvući najbolje od poduzetih PR aktivnosti, a pridružio joj se i Tomislav Z. Dujmović koji je […]

Više

Kako osmisliti i provesti uspješan projekt?

Što je projektni menadžment i kako uopće izgleda proces izrade projektne dokumentacije približile su Hrvojka Skoković Harašić i Kristina Gaća polaznicima edukacije Projektni menadžment. Tijekom seminara polaznici su usvojili osnovne pojmove u upravljanju projektima i kroz praktični dio prošli kroz faze izrade projektne dokumentacije. Projekt je privremeni pothvat kojim se stvara jedinstven proizvod, usluga ili […]

Više

Google AdWords-om do boljeg marketinga

Digitalni marketing, a osobito Google AdWords kao dio njega, privlači sve više i više poduzetničke pažnje. O popularnosti Google AdWords-a govori sama činjenica da trenutno u Europi postoji čak 4000 AdWords agencija. Uvod u Google AdWords ovog petka u punoj dvorani Plavog ureda dao je Miroslav Varga iz tvrtke Escape, certificirani Google Partner i jedan […]

Više

Boljom neverbalnom komunikacijom do uspjeha

Čak 70% vremena komuniciramo s drugim ljudima. Posljednja dva dana u poslijepodnevnim satima Aljoša Conjar nas je na interaktivnoj edukaciji “Korak do uspjeha uz komunikacijske vještine” poučavao o uspješnoj komunikaciji. Nemoguće je ne komunicirati. 16% vremena čitamo, 9% vremena pišemo, 30% vremena pričamo i čak 45% vremena slušamo druge ljude. Također komuniciramo cijelim svojim držanjem […]

Više

Kako voditi prodajni razgovor?

Naporni prodavači dio su naše svakodnevice i često jedva čekamo da im spustimo slušalicu. Kako izbjeći takve neugodne situacije te kako postati dobar i uspješan predavač umjesto onog “dosadnog tipa s telefonske slušalice” demonstrirao je Davor Bilman, profesionalni prodavač, na specijalističkoj edukaciji Formula uspješne prodaje. Davor ističe kako je najbitnija stvar kod prodaje KKM – ključni […]

Više

Mentalne mape pomažu nam u formalnoj komunikaciji!

Protekla dva dana svoje smo poslijepodnevne sate uložili u daljnji razvoj vještina komunikacije na engleskom jeziku. Na interaktivnoj edukaciji Poslovna komunikacija na engleskom jeziku Ana P. Babić polaznicima je otkrila tajne uspješnog poslovnog komuniciranja. Svi mislimo da super pričamo engleski dok se ne nađemo u situaciji kada je potrebno komunicirati na formalnijoj razini. Tada nam […]

Više

Što je Agronet i kako ga koristiti?

Prostor Republike Hrvatske čini čak 91% ruralnih područja. Na edukaciji Nekoliko koraka do poljoprivrednog gospodarstva Ankica Bračić, konzultantica za ruralni razvoj, upoznala je polaznike edukacije s prilikama i politikama na lokalnoj, nacionalnoj i europskoj razini te kako ih mogu iskoristiti u svoju korist. Osim lokalnih prilika i politika, Ankica je upoznala polaznike s aplikacijom koja […]

Više

Što poduzetnik mora znati o pravu i porezima?

Poduzetnik mora voditi računa o mnogim stvarima. Koje su to stvari i od kud uopće početi saznali smo ovaj petak u Plavom uredu od Zorane Mavričić Korošec iz Makora knjigovodstva. U sklopu predavanja “Što poduzetnik početnik mora znati o pravu i porezima” naučili smo razlike u pravnim i poreznim propisima s obzirom na način registracije […]

Više

Logirajte se

Registracija korisnika

Polaznici naših edukacija već su registrirani.
Kako biste dobili lozinku, koristite opciju "Zaboravili ste lozinku?"

Zaboravljena lozinka

Unesite vašu email adresu. Zaprimit ćete link za postavljanje nove lozinke.

Morate biti prijavljeni.