Blog

Izgradnja identiteta tvrtke uz dobro ime

Identitet svake tvrtke počinje se graditi imenom. Uz to, važno je spoznati ulogu logotipa, slogana i boja koje odabirete kako biste svoju tvrtku predstavili tržištu. Egli Ilić održala je predavanje Kako pomoću imena tvrtke, slogana, logotipa i boja izgraditi identitet tvrtke i uz niz primjera poučila polaznike kako napraviti pravi odabir prilikom osnivanja tvrtke. Dobro […]

Ime-logo-slogan-Egli-Plavi-ured
Više

Kroz selekcijski intervju do najboljeg zaposlenika

Da biste došli do zaposlenika koji će moći maksimalno doprinijeti radu vašeg poslovnog subjekta, bitno je napraviti dobar odabir. Barbra Kristofich Ambruš pokazala je polaznicima edukacije Selekcijski intervju za poduzetnike početnike kako provesti selekcijski intervju i odabrati najboljeg zaposlenika. Istraživanja pokazuju kako samo 20% zaposlenika ostvaruje čak 80% rezultata tvrtke. Naš je cilj pronaći upravo takve ljude, a najbolji način […]

Selekcijski-intervju-za-poduzetnike-pocetnike-plavi-ured
Više

Crowdfunding kao alternativni model financiranja

Razvojem digitalnih tehnologija postaju sve popularniji alternativni izvori financiranja, a daleko najpoznatiji od njih je upravo crowdfunding. S crowdfundingom kao alternativnim načinom financiranja upoznao nas je Hrvoje Hafner na edukaciji Priprema crowdfunding kampanje. Crowdfunding ili grupno financiranje je proces u kojem se od javnosti traži financijska podrška za pokretanje nekog kreativnog projekta ili poduzeća. Ovaj proces se odvija putem interneta, a spada […]

crowdfunding-plavi-ured-hafner
Više

Rukovanje kao neverbalna komunikacija

Prilikom upoznavanja drugih ljudi, najprije primjećujemo ruke, to je naš mehanizam za preživljavanje. Željko Trivanović je na edukaciji  Moć neverbalne komunikacije pokazao koja je važnost rukovanja i gestikuliranja rukama u svakodnevnoj komunikaciji. Dobro rukovanje vrijedi kao tri sata razgovora. Nevjerojatno je koliko zaključaka možemo izvući iz jednog naizgled običnog rukovanja, ističe Željko. Kada se rukujemo, dolazi do lučenja hormona oksitocina koji […]

Moc-neverbalne-komunikacije-plavi-ured-1
Više

Geofly – poduzetnički let iznad zemlje

Mlad i perspektivan inženjer geodezije, Mario Kotarski, vlasnik je trgovačkog društva GEOFLY. Svoje dotadašnje iskustvo rada kod privatnika iskoristio je prije godinu dana kako bi otvorio svoje poduzeće i okušao se u poduzetničkim vodama: S obzirom da sam cijeli radni vijek boravio kod privatnika, bio sam upoznat s prednostima i manama privatnog poduzetništva. Kako sam […]

Geofly- Mario Kotarski - poduzetnicka-prica-plavi-ured
Više

Prodaja nije bauk kada poznajemo jezik kupca!

Prodajne vještine zahtijevaju određeno ulaganje vlastitog vremena u edukaciju i vježbu kako bismo ih poboljšali, no ne postoji jedinstveni recept za uspješnu prodaju. Zato se danas u Plavom uredu održao specifičan specijalistički seminar Kako prodavati različitim ljudima koji je vodila Tihana Dragičević iz tvrtke Elevate. Nijedna prodaja nije ista, svaka prodaja je totalno drugačija! Prodaja je zapravo inteligentan pristup navođenju drugih ljudi u […]

Više

Raspored edukacija za listopad 2017.

U rujnu smo krenuli punom parom, a isto tako nastavljamo i u listopadu. Zbog prelaska na novi sustav prijava o kojem ćete više znati uskoro, ovaj put vam donosimo raspored edukacija do 20. listopada 2017. godine, kada ćemo vam još više olakšati prijave na naše edukacije. U međuvremenu proučite trenutni raspored te teme, termine i predavače. Vidimo se! […]

plavi-ured-raspored-listopad-2017
Više

Što sadrži poslovno pismo na engleskom jeziku?

Da biste mogli lakše komunicirati s poslovnim partnerima iz engleskog govornog područja ili se pak aplicirali na neki posao, Ana Babić je održala edukaciju Poslovna komunikacija na engleskom jeziku. Polaznici su imali priliku, kroz niz primjera i vježbi, upoznati ključne segmente komuniciranja na engleskom jeziku. Kako biste najbolje naučili engleski jezik gledajte medijski sadržaj s engleskim titlovima kako biste […]

Poslovna-komunikacija-engleski-plavi-ured
Više

Targetiranjem ciljane publike do uspješne realizacije

Kao poduzetnici početnici često ne znate kako dospjeti do prvih kupaca ili klijenata. Koja je strategija najbolja u tom slučaju, objasnio je David Rey Hudeček na edukaciji Najbolja marketinška strategija za poduzetnike početnike. Kontinuiranost je jedna od najvažnijih stvari u marketingu. Redovito objavljujte sadržaj i potrudite se da on bude uvijek aktualan. Ovisno o veličini poslovnog subjekta, odredite i na […]

Najbolja-marketinška-strategija-plavi-ured
Više

Kvalitetan vizualni sadržaj ključan je za web stranicu!

Današnji je marketing za većinu poduzetnika gotovo nemoguć bez dobre web strategije. Zato smo danas na seminaru Web strategija od Bora Dizdara naučili što ona jest, kako je kreirati u korist vlastitog poslovanja i koliko je vizualni sadržaj bitan za nju. Web strategija je dio marketinške strategije i kao takva zahtijeva određenu dozu planiranja. Poduzetnik mora unaprijed istražiti kojim se ciljanim skupinama obraća i […]

vizualni-sadrzaj-web-strategija-plavi-ured
Više

Radionica o planiranju prijenosa poslovanja „Što s poduzećem nakon povlačenja vlasnika iz biznisa?“

16. listopada 2017. godine u Plavom uredu, od 9 do 15 sati, održat će se radionica „Što s poduzećem nakon povlačenja vlasnika iz biznisa“ u organizaciji CEPOR-a (Centar za politiku razvoja malih i srednjih poduzeća i poduzetništva), a pod pokroviteljstvom Grada Zagreba. Radionicu će održati dr. sc. Mirela Alpeza, stručnjakinja za prijenos poslovanja. Prijenos poslovanja kritična je faza u razvoju obiteljskih, ali i drugih malih […]

cepor-povlacenje-vlasnika
Više

Diferencijacijom do uspjeha na tržištu!

Poduzetnici su često toliko zauzeti poslovanjem (ili pokretanjem poslovanja) da zaborave razmišljati o marketinškom i promotivnom dijelu poslovanja. Zato nas je protekla dva dana Elvira Mlivić Budeš na seminaru Marketinška komunikacija upoznala s marketinškim načinom razmišljanja, između ostalog i kako se diferencirati na tržištu. Jedan od stupova uspješnog poslovanja jest i efektivna marketinška komunikacija. No, […]

diferencijacijom-do-uspjeha-na-tržištu-plavi-ured
Više

Uz istraživanje do konkurentne pozicije na tržištu

Da biste opstali na tržištu, morate pratiti najnovije trendove, ali i potrebe potrošača. Na današnjem predavanju Istraživanjem i analizom do potrošača, predavačica Nada Finderle polaznicima je dala ključne savjete o pravovremenom raspolaganju kvalitetnim podacima o tržištu. Koja je vaša pozicija na tržištu u odnosu na konkurenciju? Jako je važno spoznati vlastitu poziciju na tržištu kako […]

Istrazivanje-i-analiza-plavi-ured
Više

Kako obračunati porez na dodanu vrijednost?

Kada kreću u posao, ljudi često ne znaju kako zapravo funkcionira porez. Porezi su osnovni izvor financiranja državnog aparata. Samim time, svaka država ima cilj prikupiti što više novaca u državnu blagajnu. Upravo su porezi bili tema današnjeg predavanja Što poduzetnik početnik treba znati o porezima koje je održala Tatjana Rakić: Svi smo mi porezni obveznici. Samim odlaskom […]

Obracun-PDV-a-plavi-ured
Više

Pisalica – „Pisanjem kreiram svoju sudbinu!“

Andreja Rambrot je u tridesetoj godini osvijestila svoje potencijale i zaključila da je najbolje vrijeme krenuti u vlastiti pothvat. Nezadovoljna suradnjom s bivšim poslodavcima, otvorila je vlastiti paušalni obrt Pisalica gdje se bavi pisanjem za web i digitalnim oglašavanjem. Andreji je dosadilo biti „Katica za sve“ u tvtkama u kojima je radila. Nakon desetak godina rada u raznim sektorima, postala je […]

Pisalica (Andreja Rambrot) - plavi ured (2)
Više

E-commerce u e-poslovanju

E-poslovanje je zapravo moderan način vođenja poslovanja. Siniša Begović je kroz ovaj trodnevni seminar polaznicima kroz velik broj praktičnih primjera pokazao kako uspješno elektronički poslovati. Gotovo nema poduzetnika koji nema svoju web stranicu: Internet je briljantan medij da se pokažete u pravom svjetlu, a ako ne radite na svojoj web stranici, ona postaje sve manje bitna, kazao je […]

e-Commerce - plavi ured
Više

Uspjeh leži u usklađenosti poslovne i brend strategije!

Brendovi vam mogu pomoći kod ulaska u nove kanale prodaje. Sva pitanja koja se tiču brendiranja, zapravo se tiču vaše poslovne strategije. Brendiranje je započelo još u vrijeme žigosanja krava, a danas je prisutno na svakom koraku. Hrvojka Skoković Harašić upoznala je polaznike seminara Brendiranje i pozicioniranje proizvoda na tržište s pojmom brenda i koliko je […]

brend - plavi ured - edukacija
Više

Što nas očekuje u Zakonu o OPG-u?

Na poljoprivrednoj je sceni od prethodnog seminara bilo mnogo promjena, osobito u donošenju Zakona o OPG-u čija je javna rasprava trenutno u tijeku. Donošenjem novog zakona Hrvatska će biti jedna od rijetkih zemalja s definiranim zakonom o OPG-u, a što će nam sve taj zakon donijeti i što to znači za buduće poljoprivrednike objasnila nam […]

novi zakon opg plavi ured
Više

Ivana Štulić – “Život je prekratak da ne radimo ono što volimo!”

Ivana Štulić je nakon desetak godina radnog iskustva u renomiranim korporacijama odlučila okrenuti novu stranicu. Kako kaže, rad zauzima preveliku satnicu u ljudskim životima da bismo se bavili stvarima u kojima ne uživamo, stoga je u svom biznisu ujedinila sve stvari koje voli. Danas se bavi razvojem potencijala pojedinaca i organizacija kroz poslovna savjetovanja, treninge […]

Više

Što je problemsko stablo u prijavljivanju na EU fondove?

Sredstva iz EU fondova za mnoge su poduzetnike idealna prilika za financiranje željenih investicija. U poslijepodnevnim satima na seminaru Razvoj projektne ideje i prijava projekta na EU fondove smo se bavili upravo tom temom uz Domagoja Trohu, vrsnog stručnjaka iz tog područja. Projektni menadžment zna često biti složen, zato se projektni menadžeri često služe alatima koji […]

Više

Logirajte se

Registracija korisnika

Polaznici naših edukacija već su registrirani.
Kako biste dobili lozinku, koristite opciju "Zaboravili ste lozinku?"

Zaboravljena lozinka

Unesite vašu email adresu. Zaprimit ćete link za postavljanje nove lozinke.

Morate biti prijavljeni.