Blog

Što je potrebno znati o tržištu prije ulaska u biznis?

Ukoliko ne poznajemo neko tržište, kao poduzetnici ćemo se teže na njemu snalaziti. Što bolje poznajemo svoje ciljno tržište, spremni smo raditi bolje tržišne strategije, a u tome nam je pomogla Nada Finderle na edukaciji Istraživanjem i analizom do potrošača. Kako bi bili uspješni na tržištu, potrebno je imati nepristranu sliku o tržištu. Naši prijatelji, […]

sto znati o trzistu prije ulaska u biznis plavi ured
Više

Tajne harmoničnog stila vođenja

Sve više današnjih zaposlenika traži sklad i harmoniju na poslu te lidere koje će slijediti u njihovoj viziji. Tajne liderstva i harmoničnog stila vođenja otkrio nam je Velimir Srića na edukaciji Leadership malih tvrtki. Suvremeni poslovni sustavi traže lidere koji će znanjem, osobnošću, pristupom i vizijom motivirati suradnike na iznimne rezultate. Neki ljudi su prirodni […]

tajne harmonicnog vodenja plavi ured
Više

Koje riječi valja izbjegavati tijekom prodaje?

Prodaja je izuzetno bitna u svakom poslovanju, a greške u prodaji mogu se itekako odraziti na poslovanje malih poduzetnika. Kako bi izbjegli najčešće greške u prodaji, održana je još jedna edukacija Greške u prodaji i kako ih izbjeći pod mentorstvom Sanje Gomuzak. Ako uvijek iznova radiš ono što si uvijek radio, uvijek ćeš iznova dobivati […]

koje rijeci valja izbjegavati tijekom prodaje
Više

Ne nasjedajte na provokacije prilikom pregovaranja!

Kako se izboriti za ono što predstavljate na pregovorima pokazala je kroz brojne primjere Davorka Biondić Vince. Kroz dvodnevnu edukaciju Strategije i taktike poslovnog pregovaranja, polaznici su imali priliku saznati koji načini ponašanja i iznošenja stavova su ključni za uspješne pregovore te kako se nositi s provokacijama. Dok mi tu sjedimo, tisuće ljudi u Hrvatskoj […]

strategije i taktike-plavi ured
Više

Gamechuck – retro igrice i arkade na moderan način

Igor Kolar i Aleksandar Gavrilović upoznali su se na FER-u prilikom rada na promociji programerskog natjecanja. Pet godina kasnije izradili su 3 igrice i nekoliko igraćih arkada te uz potporu za proizvodnju otvorili zajednički obrt Gamechuck. Danas svoje igrice prodaju diljem svijeta, a nisu im strane ni međunarodne nagrade. Igor Kolar i Aleksandar Gavrilović su […]

gamechuck plavi ured proizvodnja
Više

Alati za analizu vlastite web stranice

Teško je zamisliti danas poslovanje bez digitalnog marketinga. A koji su alati dostupni malim poduzetnicima, još jednom nam je pokazao Miroslav Varga, stručnjak za digitalni marketing iz tvrtke Escape na edukaciji Digitalni marketing uz Google alate. U digitalnom marketingu mnogo se toga vrti oko web stranice, zato je bitno da je ona u dobrom stanju. […]

alati za analizu web stranice plavi ured
Više

Kako se pripremiti za javni govor?

Iako to ne očekuju, poduzetnike zapravo čekaju mnogi javni nastupi. Prezentacija projekta, prodaja, davanje izjave, pregovori, svečani govor na vjenčanju, politička kandidatura, sve su to situacije u kojima nam je potrebna vještina javnog govora. Prve korake u tim vještinama pokazao je našim poduzetnicima Kristijan Sedak iz Govorničke akademije Demosten. Što raditi prije javnog govora? Kod javnog […]

kako se pripremiti za javni govor plavi ured
Više

65. Start-up akademija – Koja su područja djelovanja poduzetnika?

Za realizaciju poduzetničke ideje, prvenstveno je važno dobro planirati svaki korak i odlučiti koja vrsta djelatnosti odgovara vašem znanju, iskustvu i sposobnostima. Važno je da svoju prvotnu ideju dobro ispitate kako vas nepromišljenost ne bi dovela do neželjene situacije. Aleksandar Grozdanić je polaznicima 65. Start-up akademije pokazao koje mogućnosti pruža poduzetnički svijet. Postoje četiri moguća […]

start-up akademija - plavi ured
Više

Upoznajte sebe kao prodavača!

Prodaja je svuda oko nas. Prodajemo i u trenucima kada to nismo ni svjesni. Uz Sanju Begović, kroz edukaciju Prodaja u svakodnevnom životu, u protekla smo dva dana spoznali kolika je važnost poznavanja sebe i svojih mogućnosti kako bismo bili uspješni prodavači. Da bismo bili dobri prodavači prvenstveno trebamo dobro poznavati sebe. Potrebno je osvijestiti […]

plavi ured - prodaja - begovic
Više

Kiša slatkiša – ‘kiša’ za sva godišnja doba

Da se karijera duga gotovo 20 godina može promijeniti i krenuti potpuno drugim smjerom, dokazala je Natalija Jagunić otvorivši j.d.o.o. za proizvodnju slastica imena Kiša slatkiša. Iz njezine kuhinje izlaze torte i kolači kakvi se ne mogu pronaći ni u jednoj našoj slastičarnici. Natalija je s diplomom Ekonomskog fakulteta radila dugi niz godina u banci, […]

Natalija jagunic - kisa slatkisa-plavi ured
Više

8 savjeta kako objasniti klijentima da smo pravi izbor

U moru konkurentskih oglasa ponekad se teško potencijalnim klijentima predstaviti u pravom svjetlu. Kako bismo se istaknuli od konkurencije i uvjerili klijente da smo baš mi pravi izbor, Elvira Mlivić Budeš s poslovnog učilišta Filaks dala nam je nekoliko savjeta na edukaciji Kako prodati uslugu. Pružanje usluge se razlikuje od prodaje proizvoda. Usluga je skup […]

8 savjeta za klijente usluga plavi ured
Više

Privucite pažnju kupaca uz alate digitalnog marketinga

Da bi vaš sadržaj na web stranici i društvenim mrežama polučio najveći mogući efekt, trebate dobro upoznati svoje kupce. Tu je zato FCB matrica uz čiju pomoć dijelimo kupce u četiri kategorije. Krešimir Koružnjak nam je kroz edukaciju Osnove digitalnog marketinga dao ključne smjernice kako kroz razne alate digitalnog marketinga osvojiti kupce. Kako vaši kupci […]

Više

Koje stavke treba uzeti u obzir prilikom izrade budžeta?

U poduzetništvu je, kao i u životu, važno znati upravljati budžetom. Zato je u Plavom uredu održana edukacija Upravljanje budžetom za poduzetnike početnike pod vodstvom Danka Pigaca i Igora Strmečkog. Budžet je zapravo plan i projekcija prihoda i rashoda u nekom određenom razdoblju. Budžetirati se može svašta – postoji državni budžet, budžet kompanije, prodajni budžet, […]

stavke kod budzetiranja plavi ured
Više

Kako se najbolje predstaviti ljudima koje tek upoznajemo?

U poslovnom svijetu postoje mnoge konferencije i događaji koji nam nude brojne mogućnosti umrežavanja. Kako se najbolje predstaviti na takvim eventima, pokazala je Kristina Ercegović na današnjoj radionici Važnost i moć umrežavanja. Ponekad je važnije koga znamo, od onoga što znamo. U Hrvatskoj se 57% poslova sklapa uz kavu, a kada dodamo još sve ručkove, večere […]

kako se najbolje predstaviti plavi ured
Više

Što čini dobro brendiranje?

Brend je puno više od logotipa s kojim se predstavljamo. On stvara trajni i snažni identitet proizvoda ili usluge, a da bi naši poduzetnici vidjeli jesu li na dobrom putu u procesu brendiranja, održana je još jedna edukacija Brendiranje i pozicioniranje proizvoda na tržište koju je vodio grafički dizajner Andro Harašić. Bez dobro postavljenog brenda […]

sto cini dobro brendiranje plavi ured
Više

Zapošljavanje radnika u obrtu s paušalnim oporezivanjem

Kada pokrenete vlastiti posao, možda će vam biti potrebna pomoć i potražit ćete zaposlenika koji bi najbolje odgovarao zahtjevima vašeg posla. Maja Živanović, na današnjoj edukaciji Od hobija do biznisa preko paušalnog obrta, dala nam je upute  kako zaposliti radnika te koje obveze to nosi za paušalnog obrtnika. Paušalni obrtnik može zaposliti radnika u redovan radni […]

Više

Stvorite marketinšku priču

Za uspješnost poslovanja ključno je ostvariti dobar odnos i povjerenje s kupcima. Koje su ključne sastavnice dugoročnog odnosa s kupcima i klijentima saznali smo na edukaciji Najbolja marketinška strategija za početnike koju je održao David Rey Hudeček. Da biste uspješno plasirali proizvod na tržište, morate stvoriti priču. Od svog proizvoda stvorite nešto više, nešto što […]

Stvorite svoju priču - plavi ured
Više

Green I – ekološka aronija za zdrav organizam

Nakon više od desetljeća rada u velikim korporacijama, Hermina Skular je krajem prošle godine otvorila vlastitu tvrtku Green I Organic d.o.o. koja se bavi proizvodnjom i plasmanom prerađevina od aronije. Trenutno proizvodi 100% matični sok od aronije, a u planu je još i proizvodnja aronijinog čaja i praha. Svijet poduzetništva Hermini Skular oduvijek je bio […]

green i ekoloska aronija plavi ured
Više

Analiza dionika u izradi projekta

Projekt je ništa drugo nego način na koji ćemo riješiti neki problem. Prilikom pripreme projekta prolazimo kroz analitičku, kreativnu i strukturnu fazu, a što čini te faze i kako zapravo  napraviti projekt, poučila nas je kroz posljednja četiri dana Marija Sitar kroz edukaciju Razvoj projektne ideje i prijava projekta na EU fondove. Nakon preliminarne analize,  […]

analiza dionika marija sitar
Više

Kako krenuti s content marketingom?

Današnji su kupci bombardirani s 5.000 marketinških poruka dnevno, pa ni ne čudi njihova imunost na oglase i reklamne poruke. Kako privući potencijalne kupce i klijente sadržajem, radili smo na edukaciji Content marketing s Ilijom Brajkovićem iz agencije Kontra. Content marketing kao oblik marketinga nije nov, ali razvili su se novi alati i tehnologije kojim […]

kako krenuti s content marketingom
Više

Logirajte se

Registracija korisnika

Polaznici naših edukacija već su registrirani.
Kako biste dobili lozinku, koristite opciju "Zaboravili ste lozinku?"

Zaboravljena lozinka

Unesite vašu email adresu. Zaprimit ćete link za postavljanje nove lozinke.

Morate biti prijavljeni.