Blog

Mikrotrenuci i online prisutnost

Prilikom istupanja na tržište, potrebno je biti fleksibilan i naučiti se prilagođavati. Upoznati svoje tržište i kupce od izuzetne je važnosti. Miroslav Varga nam je tijekom današnje edukacije Digitalni marketing uz Google alate otkrio nekoliko ključnih informacija u ponašanju korisnika na internetu. Korisnici i kupci su danas znatiželjni, zahtjevni i vrlo nestrpljivi, a mobilni uređaji […]

plavi ured - google - mikrotrenuci i online prisutnost
Više

Kupac odlučuje o kupnji tek nakon ulaska u trgovinu!

Jeste li znali da kupac odlučuje o kupovini u 70% slučajeva tek u prodajnom prostoru? S obzirom na to, bitno je poznavati psihologiju kupnje kako bismo znali na pravi način izložiti svoje proizvode ili usluge, a pritom nam je pomogla Ana Brajković na edukaciji Učinkovita maloprodaja. Pri ulasku u trgovinu izuzetno je bitan ugođaj koji kupac […]

kupac odlucuje o kupnji nakon ulaska u trgovinu
Više

72. Start-up akademija – Što je ugovor o djelu i kada se sklapa?

Nakon što razviju biznis, mnogi će poduzetnici zapošljavati druge ljude ili u pojedinim područjima angažirati suradnike. Kako bi to radili na pravilan način, u sklopu 72. Start-up akademije održano je i predavanje ”Upravljanje ljudskim resursima” koje je vodila Marina Grgić Eldić. Pri zapošljavanju, osim ugovora o radu, čest je slučaj sklapanje ugovora o djelu. Za […]

Plavi ured - start-up - ugovor o djelu
Više

7 najčešćih razloga poslovnog neuspjeha

Ulazak u poduzetništvo uvijek podrazumijeva i određenu količinu rizika. Zbog promjenjivih uvjeta baš ništa nam ne garantirati uspjeh u poduzetništvu, a kako smanjiti rizik od propasti prije ulaska u sam posao, raspravljali smo sa Zrinkom Gregov na edukaciji Kako preživjeti poslovni neuspjeh i početi ponovo. Ne može svatko biti poduzetnik. Poduzetnik je proaktivna osoba koja […]

7 razloga poslovnog neuspjeha plavi ured
Više

Kako prodavati putem web shopa?

Svaki trgovac mora imati neku vrstu modela poslovanja, a e-trgovci imaju nekoliko opcija. Da bi naši polaznici odabrali najbolji model za svoje poslovanje putem interneta, Siniša Begović je održao prvu edukaciju na temu Kako pokrenuti dobar web shop. Trgovina putem interneta, odnosno web shopa u konstantnom je porastu i sve više se ljudi odlučuje prodavati […]

Plavi ured - web shop
Više

Craft Beer To Go – dostava domaćeg craft piva na svaku lokaciju

Denis Brečić i Željko Đogašević dva su inženjera strojarstva i dugogodišnja prijatelja koji su nedavno na zagrebačkoj Savici otvorili Craft Beer To Go – specijaliziranu trgovinu za domaće craft pivo. Osim velikog izbora domaćih craft piva, ono što ih čini posebnim jest mogućnost dostave i pakiranja točenog piva u limenkema, a aktivno rade na razvoju aplikacije […]

craft beer to go plavi ured
Više

Naziv, sjedište i rad na OPG-u

Održana je još jedna edukacija Nekoliko koraka do poljoprivrednog gospodarstva pod vodstvom Ankice Bračić Ladika. Polaznici su sa zanimanjem slušali predavačicu koja se potrudila dati odgovor na svako pitanje. Danas vam donosimo ključne informacije vezane uz naziv i sjedište OPG-a, ali i sam rad na obiteljskom poljoprivrednom gospodarstvu. Naziv i sjedište OPG-a Naziv OPG-a je […]

Naziv, sjediste i rad na OPG-u - plavi ured
Više

FAB metoda u prodaji proizvoda i usluga

Prodaja je proces u kojem postižemo da kupci prihvaćaju našu ideju, proizvod ili uslugu. Da bi kupci to prihvatili, potrebne su vještine, znanje i razumijevanje kupca. Snježana Kupres je u protekla dva dana, tijekom edukacije Prodaja za pet, poučila polaznike kako uz FAB metodu pokazati kupcima da je baš vaš proizvod ili usluga ono što […]

FAB metoda - prodaja za 5 - plavi ured
Više

Kako zaključiti prodaju?

Za opstanak u poduzetništvu često su nam neophodne prodajne vještine. Zato su se naši poduzetnici danas družili sa Davorom Bilmanom na edukaciji Formula uspješne prodaje i naučili kako zaključiti prodaju. Naši prodajni rezultati su produkt našeg stava, prodajnih aktivnosti te ovladavanja prodajnim vještinama. Uspješni prodavači su pozitivni, uporni, motivirani, entuzijastični te nikada ne propuštaju priliku za […]

zakljuciti prodaju bilman plavi ured
Više

Kako poslovati s inozemstvom?

Globalizacijom društva brišu se granice i sve je jednostavnije poslovati s drugim zemljama. Ipak, potrebno je znati nekoliko ključnih informacije da biste sukladno zakonu obavljali svoje poslovanje. Lena Čičak i Marina Grgić Eldić održale su još jednu edukaciju o obrtu s paušalnim oporezivanjem. Poslovanje s inozemstvom Kako biste uspješno poslovali s poslovnim partnerima i klijentima […]

poslovanje s inozemstvom - plavi ured
Više

Dodana vrijednost proizvoda i usluge

Dodanom vrijednošću proizvoda ili usluge smatra se pozitivna razlika između onoga što vaš klijent plaća i onoga što dobije kroz vaše proizvode ili usluge koje pružate. Upravo je dodana vrijednost, između ostalog, danas bila jedna od tema predavanja Kalkulacija cijene.  Dubravka Lacić je polaznicima kroz niz praktičnih primjera ukazala na glavne činjenice vezane uz kalkulaciju cijena. […]

kalkulacija cijene- plavi ured - dodana vrijednost
Više

D3Stooges3D – trodimenzionalni život po vlastitim pravilima

Četiri prijatelja, Daniel i Luka Kirin te Filip i Ivan Ormuž, odlučili su ljubav prema 3D modeliranju i printanju pretvoriti u zabavan, ali i prilično zahtjevan posao. Početkom godine otvorili su tvrtku D3Stooges3D gdje nude usluge 3D modeliranja i tehničkog crtanja, kao i fizičku reprodukciju modela uz pomoć tehnologije 3D printanja i tehnike lijevanja raznih silikona […]

D3Stooges3D plavi ured
Više

Izvršni sažetak kao dio marketinškog plana

Cilj marketinga je stvaranje i osvještavanje potreba i želja naše ciljane skupine uz poticanje na reakciju. Uz pomoć Ane Jergović, polaznici edukacije Izrada marketinškog plana danas su naučili kako bi trebao izgledati marketinški plan. On opisuje strateške ciljeve projekta ili tvrtke koji se postižu kroz specifične marketinške taktike, a potrošač je polazišna točka. Ovaj put pažnju […]

izvrsni sazetak - marketinski plan - plavi ured
Više

Naplata počinje prije sklapanja posla!

Problem s naplatom potraživanja većina poduzetnika navodi kao jedan od ključnih problema tekućeg poslovanja. Kako bi poduzetnici održali zdravo poslovanje i ostali likvidni, Ozren Hudina je održao edukaciju Učinkovita naplata potraživanja. Naplata potraživanja je proces koji najčešće izaziva nelagodu i stres kod dužnika, ali i kod vjerovnika. Zato valja u što većoj mjeri izbjeći dovođenje […]

naplata potrazivanja plavi ured
Više

Pregovaranje e-mailom?

Kada nije moguće pregovarati uživo, pribjegavamo pregovaranju putem telefona ili e-maila. Na predavanju o strategijama i taktikama poslovnog pregovaranja, Davorka Biondić Vince iznijela nam je glavne karakteristike i boljke pregovaranja e-mailom. Prilikom pregovaranja uživo, sudjeluju sva osjetila, što je nedostatak komunikacije preko e-maila. Upravo je to i razlog zašto tijekom pregovaranja mailom dolazi do najviše konflikata, […]

strategije i taktike - pregovaranje e-mailom - plavi ured
Više

Pravni pogled na web shop

Koliko je važno poznavati web shop, govori činjenica da više od četvrtine malih i srednjih poduzetnika u Hrvatskoj prodaje robu ili nudi usluge upravo putem te platforme. Zato smo organizirali edukaciju Pravni aspekti otvaranja web shopa, kroz koju je Ana-Marija Kajić polaznicima dala ključne savjete kako postupiti kod otvaranja web shopa. Web shop je povoljniji […]

web shop - plavi ured - edukacija
Više

Dobra priča – osnova svake komunikacije

Nakon gotovo 10 godina rada u različitim medijima (radio, novine, časopisi, internet portali, televizija) Maja Belušić je odlučila pokrenuti Dobru priču, obrt za komunikaciju i digitalni marketing. Cilj joj je pomoći različitim malim i velikim brendovima ispričati njihovu priču na najbolji mogući način. Kako kaže, Maja je na svakom od dosadašnjih poslova nastojala dati svoj maksimum – učila je i usavršavala […]

dobra prica - plavi ured
Više

Kako pozicionirati svoj brend?

Dobar brending temelj je dobrog poslovanja. Kako bi naši poduzetnici od samog početka pravilno kreirali i pozicionirali svoj brend na tržištu, održana je edukacija Brendiranje i pozicioniranje proizvoda na tržište koju je vodila Kitica Kekić iz agencije Startaparat. Brend je integritet! Usporedite svoj brend sa čovjekom – biste li se družili s osobom koja nije vjerodostojna […]

kako pozicionirati brend plavi ured
Više

Od čega se sastoji savršen pitch?

Poduzetnicima, startupima i freelancerima uspješno predstavljanje projekata pred publikom ponekad znači preživljavanje na tržištu i razvoj poslovanja. Kako pripremiti savršen pitch i koje sve sastavnice on treba imati našim je poduzetnicima još jednom pokazala Ivana Conjar. Kod uspješne prezentacije pred publikom najvažnija je dobra priprema. Ako nam je stalo do nečeg, imat ćemo tremu, no […]

savrsen pitch plavi ured
Više

Kako pružiti dobru uslugu?

Kako pružiti uslugu klijentima na način da oni budu zadovoljni i ponovno nam se vrate? Borka Živković podučila nas je važnosti kvalitete usluge, ali i napomenula da je ponašanje prema kupcima i iskrenost, ključ pametne usluge. Usluga je uvijek subjektivan osjećaj pojedinca. Ona podrazumijeva i jedan segment s kojim ljudi ne vole raditi, a to je […]

Pametna usluga - plavi ured
Više

Logirajte se

Registracija korisnika

Polaznici naših edukacija već su registrirani.
Kako biste dobili lozinku, koristite opciju "Zaboravili ste lozinku?"

Zaboravljena lozinka

Unesite vašu email adresu. Zaprimit ćete link za postavljanje nove lozinke.

Morate biti prijavljeni.