Blog

Kako najbolje iskoristiti Google alate u digitalnom marketingu?

Da bi se mogli korisniku dobro predstavili dok nas traži na Googleu, dobro je poznavati što i kako naš potencijalni korisnik pretražuje. Za to je Google pripremio niz alata koji su uglavnom besplatno dostupni i svakom oglašivaču može biti vrlo korisno upoznati svoje potencijalne korisnike/kupce prije nego se krene ulagati bilo koji iznos u svoje […]

Više

Kako napisati kreativni brief i ćemo on služi?

Kreativni brief je dokument koji usmjerava kreativni tim i klijenta prema zajedničkom cilju. On jasno definira što želimo postići, za koga radimo i kako mjerimo uspjeh. Služi kao most između klijenta i kreativaca, uklanjajući nesporazume i štedeći vrijeme. Dobar brief daje dovoljno konteksta i inspiracije, ali ostavlja prostor za kreativnost, kaže nam Evelina Vranić. U […]

Više

Komunikacija predstavlja temelj ljudskih odnosa

Na radionici Korak do uspjeha uz komunikacijske vještine saznali smo sve o komunikacijskim vještinama i kako nam pomažu u svakodnevnom životu. Komunikacija predstavlja temelj ljudskih odnosa – bez nje nema razumijevanja, suradnje ni zajedništva. Jasna komunikacija pomaže izbjeći napetosti i nesporazume te gradi povjerenje i povezanost među ljudima. Ona nam omogućuje prijenos znanja, stavova i […]

Više

Kako umjetna inteligencija mijenja način rada i brzinu rasta tvrtki

AI alati za poslovanje – kako umjetna inteligencija mijenja način rada i brzinu rasta tvrtki Na predavanju sudionici su imali priliku otkriti kako umjetna inteligencija može unaprijediti svakodnevne poslovne procese, ali i otvoriti nove mogućnosti za strateški rast. Predavačica Tanja Džido, savjetnica za osobni brending i primjenu AI-ja u poslovanju, istaknula je da budućnost ne […]

Više

Kako pametno upravljati fokusom u poduzetništvu

Naučili smo kako pametno upravljati fokusom u poduzetništvu U poduzetništvu nas često povuče kaos svakodnevnih obaveza i lako izgubimo fokus. Na ovom webinaru želim pokazati kako svatko od nas može pametnije upravljati svojom energijom, uskladiti posao s vlastitim ritmom i tako graditi održiv i zdrav poslovni rast,a ne plaćati visoku cijenu zdravljem. – ističe predavačica […]

Više

Zašto je bitno biti prisutan online?

Danas živimo drugačije. Ne koristimo se internetom samo povremeno i samo kada nam nešto treba.. Prosječno pogledamo naš mobitel 150 puta na dan. Pa čak i kada se vozimo na biciklu ili u autu tražimo nečiju adresu. To uvelike utječe na neke naše odluke koje donosimo. U digitalnom dobu imamo mogućnost platforme za svakodnevne aktivnosti […]

Više

Kako nam javni nastup pomaže kod prodaje

Iako će mnogi na drugi dio ove rečenica pomisliti ‘nema šanse’, činjenica je da apsolutno svaki poduzetnik može postati uspješnim u javnom nastupu i upravo svojim javnim pojavljivanjem učinkovito prodavati svoje usluge i proizvode. U tome nam pomažu tri ključne stvari: Fokus na publiku – redovito podsjećanje na idealnog klijenta, na osobu za koju smo […]

Više

Saznali smo koji su financijski elementi poslovnog plana

Krenuti u posao, ili ga voditi, bez odgovarajuće pripreme i strateškog pristupa, u pravilu znači nepotrebno se izložiti bitno većem poslovnom riziku. Uz određivanje smjera vođenja poslovnih aktivnosti, poslovno planiranje pomaže u predviđanju potencijalnih problema. Time se smanjuje potreba za improviziranjem pod pritiskom, a samim tim i povećavaju šanse za ostvarenje poslovnih ciljeva. Nije rijetkost […]

Više

Saznali smo kako postati vidljiv online!

Mnogi poduzetnici započinju online komunikaciju bez jasne strategije i odabira pravih kanala. Kako bi polaznicima olakšali, održano je predavanje „Kako postati vidljiv online?“ pod vodstvom Valerije Jelaš, koja je podijelila jednostavne i praktične savjete, konkretne primjere i provjerene alate za izgradnju snažne prisutnosti na internetu. Da bi brend bio prisutan i konkurentan na tržištu te […]

Više

174. Start-up akademija – 4 dana za lakši start u poduzetništvu!

Završila je i 174. Start-up akademija koju ćemo pamtiti po dobro raspoloženim i izuzetno zainteresiranim polaznicima. Kroz četiri dana temeljito smo obrađivali osnovne informacije u vezi pokretanja poslovanja u Hrvatskoj, a ovaj put smo se posvetili kako se pripremiti za  Fiskalizaciju 2.0. Početak i model primjene ovisi o tome tko je izdavatelj i primatelj računa, pa tako […]

Više

ID Socials – društvene mreže za svačiji ID

Tek su u svojim dvadesetima, a već imaju poduzetničko iskustvo. Ivona Tkalec i Dorotea Vlatković su obrtnice koje zajedno vode IDsocials – brend koji se bavi vođenjem društvenih mreža, digitalnom strategijom i vizualnim identitetima: U fokusu su nam lifestyle, beauty, hospitality i medicinske djelatnosti. Svakom projektu pristupamo s puno pažnje, individualno i s ciljem da […]

ID socials zicer plavi ured
Više

Od Web diplomata do pažljivog Domaćina

Marko Vukojević je 2022. godine pokrenuo obrt Web Diplomat za web i grafički dizajn koji izuzetno dobro posluje, no ove je godine odlučio proširiti svoje aktivnosti na neobičan način – dodajući uslugu čišćenja: Ono što mi je od ove godine posebno blisko srcu jest projekt Domaćin koji sam pokrenuo s suosnivačem Danielom. Domaćin je servis […]

od web diplomata do domacina zicer plavi ured
Više

Što nam donosi kvalitetno upravljanje vremenom?

Svaki dan svi imamo na raspolaganju 1.440 minuta i 86.400 sekundi bez obzira na naš status, prihode i situaciju. Kako to vrijeme najbolje iskoristiti učili smo od Aljoše Conjara na webinaru Upravljanje vremenom. Upravljanje vremenom podrazumijeva upravljanje aktivnostima i zadacima u vremenu: Ako nemamo plan za vlastito vrijeme, onda smo dio nečijeg tuđeg plana!“, započeo […]

kvalitetno upravljanje vremenom zicer plavi ured
Više

LinkedIn strategije koje prodaju idealnim klijentima

Online komunikacija je izuzetno bitna u poduzetništvu, a jedna od najboljih društvenih mreža za komunikaciju s potencijalnim klijentima je LinkedIn. Kako prirodno prodavati svoje usluge na toj mreži saznali smo od Vedrana Glogovića na webinaru Moć povezivanja i prodaje na LinkedIn-u. LinkedIn je poslovna društvena mreža koja trenutno broji više od milijardu korisnika iz više […]

linkedin strategije koje prodaju zicer plavi ured
Više

Koji su ključevi motivacije suradnika i zaposlenika?

U poslu je motivacija od izuzetne važnosti – ona nas potiče na djelovanje prema zadanom cilju. Kako voditi i motivirati suradnike i zaposlenike saznali smo od Jelene Radeljić, a ovaj put smo se posvetili pripremi za sastanak s novim suradnikom ili zaposlenikom. Motivacija može biti unutarnja (intrinzična) i vanjska (ekstrinzična), a stupanj motivacije se razlikuje […]

kljucevi motivacije zicer plavi ured
Više

VOX – treninzi za snažan i ugodan glas!

Iza brojnih poznatih voditelja, govornika, spikera i edukatora često stoje sati i sati rada s trenerom glasa. Jedna od njih je i Veronika Štefanko – fonetičarka koja kroz svoj obrt Vox pomaže edukatorima, prodavačima, voditeljima i spikerima postići snažan i ugodan glas: Osim glasovnih treninga radim s ljudima i na razvoju govorničkih vještina, kontroliranju treme […]

vox veronika stefanko zicer plavi ured
Više

Kako kreirati model za generiranje .PDF računa u Excelu?

Microsoft Excel je jedan od najčešće korištenih programa od strane poduzetnika, a o razlozima za korištenje Excela u poduzetništvu već smo pisali. Kako ga najbolje iskoristiti kao mali poduzetnik saznali smo od Maria Jurčića na webinaru Excel za poduzetnike. Bitno je učinkovito upravljati poslovanjem, a to možemo pomoću Excel tablice. Jedna od najosnovnijih (i često najvažnijih) evidencija koje možemo napraviti […]

pdf racuna u excelu zicer plavi ured
Više

Koji su izvori radnog prava?

Iako se često čini da je radno pravo tema za velike tvrtke, mali poduzetnici također moraju biti upoznati s istim, osobito ako se odluče na zapošljavanje. Sve o ovoj temi saznali smo od Dominika Musulina na webinaru Radno pravo za poduzetnike. Radno pravo u Hrvatskoj temelji se na više izvora koji se međusobno nadopunjuju, ali […]

izvori radnog prava zicer plavi ured
Više

Kako prodati sebe u pregovaranju?

Pregovaranje i prodaja su neke od važnijih poduzetničkih vještina. Kako koristiti te vještine u poslovnom svijetu objasnio nam je Borna Jurišković na webinaru Pregovaranje u prodaji. Svi vi već imate prijatelje i partnere. Vi ste njima već prodali sebe, stoga vi već znate prodavati sebe. Sad se samo trebate naučiti prodavati sebe u poslovnom kontekstu!“, […]

kako prodati sebe u pregovaranju zicer plavi ured
Više

Kako sklopiti prve poslove?

Poduzetnici često ulaze u posao s velikom strašću i entuzijazmom, no u provedbi svojih poduzetničkih projekata često rade određene početničke pogreške. Sve o 13 pogrešaka poduzetnika početnika saznali smo od Elvire Mlivić Budeš. Svi zamišljamo početak poslovanja kao nešto idealno, no realnost je da poduzetnici početnici često rade neke od 13 početničkih pogrešaka.  Jedna od […]

kako sklopiti prve poslove zicer plavi ured
Više

Logirajte se

Registracija korisnika

Polaznici naših edukacija već su registrirani.
Kako biste dobili lozinku, koristite opciju "Zaboravili ste lozinku?"

Zaboravljena lozinka

Unesite vašu email adresu. Zaprimit ćete link za postavljanje nove lozinke.

Morate biti prijavljeni.