Blog

„Odustajanje nije opcija“ – priča poduzetnice koja je iz izazova izgradila La Ver Inspire

Kako je mlada poduzetnica pretvorila iskustva, strahove i viziju u brend koji inspirira Kad upoznate Valeriju Jelaš, prvu stvar koju primijetite je njezina energija – mirna i fokusirana, a istovremeno puna pokretačke snage. Iako je u poduzetničkim vodama tek nekoliko mjeseci, iza nje već stoje projekti koji se obično stvaraju godinama. No njezin se uspjeh […]

Više

Pregovaranje s “teškim” kupcima: kako smo naučili pretvoriti konflikt u suradnju

U poslovanju se često govori o vještini pregovaranja, ali rjeđe o onom dijelu koji većini zadaje najveću glavobolju – pregovori s “teškim” kupcima. U našoj natjecateljskoj kulturi, u kojoj je prag tolerancije na neugodne emocije često nizak, pregovaranje lako preraste u konflikt. A svaki neriješeni sukob znači izgubljene kupce, propuštene prilike i stotine, ponekad i […]

Više

Od nevidljivosti do naslovne priče: Kako pretvoriti vašu priču u medijski interes

U današnjem digitalnom svijetu, vaš postojanje u medijima je vaš poslovni legitimitet. “Ako nije objavljeno, kao da se nije ni dogodilo” postala je moderna poslovna maksima. No, kako se probiti u tom bučnom informacijskom prostoru i učiniti da vaša priča zasluži naslovnu stranicu? Poduzetnici u ranim fazama često se bore s nevidljivošću – nedostatkom sredstava, iskustva ili […]

Više

Kako izgleda proces prijave na edukacije?

Sukladno vašim željama i prijedlozima, uveli smo sustav prijava na edukacije koji će vam omogućiti lakšu i bržu prijavu na željene edukacije. Uvjet za prijavu na sve poduzetničke edukacije je registracija na webu ZICER Plavog ureda. Kako se prijaviti na edukacije u ZICER Plavom uredu? U nastavku pročitajte i pogledajte upute za registraciju i prijavu na naše […]

plavi ured edukacija 2019 naslovnica
Više

Točkica.dots – od kreativnog izraza do osobnog rituala

Kad je Tončica Knez prvi put primila tattoo mašinicu u ruke, nije mogla pretpostaviti da će upravo taj korak postati most između njezinih umjetničkih vještina i potpuno nove vrste stvaranja. Danas, pod imenom Točkica.dots, djeluje kao tattoo umjetnica specijalizirana za tetovaže u boji, ženske likove, floralne motive i dizajne koji prate prirodnu anatomiju tijela. Njezin […]

Više

Web strategija

Edukacija „Web strategija“ pod vodstvom Bora Dizdara bila je praktičan i sadržajan vodič kroz proces planiranja, izrade i optimizacije web stranice. Polaznici su kroz osam modula naučili kako definirati jasne poslovne i web ciljeve, oblikovati KPI-eve te odrediti ključne funkcionalnosti koje web treba ispuniti kako bi podržao poslovanje. Poseban naglasak bio je na razumijevanju ciljane […]

Više

Od turističkog sektora do trenerice javnog nastupa

Kako je Ana Labaš pretvorila tremu u svoju supermoć i pomogla stotinama poduzetnica da progovore s lakoćom i samopouzdanjem! Kad ju danas vidite kako s lakoćom govori pred kamerom ili vodi radionicu punu poduzetnica, teško je povjerovati da je Ana Labaš svoj poslovni put započela u – turističkom sektoru. No upravo je to iskustvo, kaže, […]

Više

Uvod u Google AdWords

Na edukaciji Uvod u Google AdWords, koju je vodio Miroslav Varga, polaznici su se upoznali s osnovama jednog od najpoznatijih i najučinkovitijih sustava digitalnog oglašavanja. Google Ads omogućuje prikaz oglasa na Google tražilici, YouTube-u, Google Display Network mreži te unutar Gmail pretinaca, čime oglašivači mogu dosegnuti korisnike na različitim uređajima i platformama. Ključ uspješnog oglašavanja […]

Više

Porezni pogled na paušalni obrt

Na edukaciji „Porezni pogled na paušalni obrt“ koju je vodila Lena Čičak, polaznici su detaljno upoznali porezne aspekte poslovanja kroz paušalni model te praktične obveze koje obrtnici moraju pratiti tijekom rada. Kroz edukaciju je objašnjeno što znači raditi kao paušalist i koje uvjete treba zadovoljiti, uključujući važeći limit primitaka. Naglašeno je da paušalni obrtnici ne […]

Više

La Vie – autentičnost kao čin promišljanja

Priča Dijane Ljubanović – žene koja je iz potrebe za dubljim pristupom komunikaciji izgradila platformu koja spaja znanje, dijalog i autentičnost. Kada govori o svom radu, Dijana Ljubanović ne koristi izraze poput “proizvodnja sadržaja” ili “kreiranje vidljivosti”. Za nju komunikacija nije samo alat, ona je prostor. Prostor u kojem se susreću smisao, struktura i emocija. […]

Više

Webinar: Kako do (više) klijenata uz LinkedIn?

Prosječni korisnik LinkedIn-a ima po statistikama više nego duplo veću platežnu moć u odnosu na prosječne korisnike na bilo kojem drugom on-line kanalu. To dovoljno govori o potencijalu za Vaš biznis. ALI, potrebno je razumjeti algoritam na pravi način i raditi ciljane postupke koji rezultiraju rastom profesionalne vidljivosti i privlače upravo Vaše ciljane klijente (,a […]

Više

Pozivamo vas u ZICER na novo izdanje startup konferencije Zagreb Connect!

Istražimo zajedno sljedeći val tehnologije koja oblikuje budućnost. Svijet se mijenja brže nego ikada. Umjetna inteligencija već je redefinirala industrije, poslovne modele i načine na koje stvaramo proizvode. No, dok se jedan val tehnologije tek udomaćuje, sljedeći već nastaje – na rubu poznatog, tamo gdje se rađaju ideje koje će oblikovati nadolazeće desetljeće. Startup konferencija Zagreb […]

Više

Radionica neverbalne komunikacije: Osvještavanje i primjena

Učinkovita komunikacija zahtijeva svjesnost onoga što se ne izgovori. Glavni cilj edukacije bio je pomaknuti sudionike s “autopilota” – komunikacijskih obrazaca stvorenih navikom – prema svjesnom promatranju i upravljanju vlastitom neverbalnom porukom. Temeļji i praktična primjena Kroz radionicu se istraživala teorijska podloga neverbalne komunikacije, koja je odmah prevedena u vježbe. Sudionici su radili na praktičnim […]

Više

Postavi temelje svog brenda!

Glavni zaključak webinara “Postavi temelje svog brenda!” je jak brend nije samo logo ili slogan – to je živa veza s vašom publikom. Kroz zajednički rad, potvrdili smo da je brend most između biznisa i kupaca, ljudska komponenta koja ima moć inspirirati, privući i ostaviti trajan dojam, kaže nam Izabela Laura. Mnogi se pitaju kako […]

Više

Otkrijte alate koji će vam promijeniti dan

Jeste li se ikada osjećali preplavljeno beskrajnim listama zadataka, osjećajem da trčite u krug, a da nikada ne stignete raditi ono što vam je zaista važno? Ako je odgovor “da”, niste sami. No, postoje jednostavna rješenja. Naš stručnjak za produktivnost, Anita Kanđera, otkriva suštinu organizacije vremena: „Organizacija vremena nije pitanje točnih rasporeda, nego svjesnih odluka […]

Više

Kako postići win-win ishode u poslovnom svijetu

Pregovaranje je suštinski proces komunikacije u kojem dvije ili više strana s različitim interesima, potrebama ili ciljevima nastoje postići dogovor. To nije borba za dominaciju, već umjetnost pronalaženja zajedničkog rješenja — bez nepotrebnih sukoba, ali i bez žrtvovanja vlastitih interesa, kaže nam Davorka Biondić Vince. Cilj pregovaranja Idealni ishod svakog pregovora je win-win scenarij — dogovor u […]

Više

Kako postići svoju cijenu u pregovaranju s kupcima?

Cijena nije samo broj na papiru, ona je poruka o našoj vrijednosti, samopouzdanju i načinu na koji vidimo sebe u poslovnom svijetu, kaže nam Ana Brajković, poslovna trenerica i konzultantica. O edukaciji: Na edukaciji Kako postići svoju cijenu mladi su poduzetnici uz Anu Brajković učili kako oblikovati cijenu koja realno odražava vrijednost njihova proizvoda ili usluge […]

Više

Marketinška strategija: Putokaz do tržišnih ciljeva, ne teorija bez rezultata

U svijetu preplavljenom marketinškim savjetima i prolaznim trendovima, često se gubi suština onoga što čini istinski učinkovitu marketinšku strategiju. Prava strategija nije puki popis objava na društvenim mrežama ili broj pratitelja – to je dinamičan plan aktivnosti koji vas vodi od trenutne pozicije do željenih tržišnih ciljeva, objašnjava David Rey Hudeček. Marketinška strategija predstavlja temeljito osmišljen […]

Više

Instagram koji prodaje – saznajte kako

Prosječna ljudska pažnja danas traje samo 8 sekundi, otprilike kao pamćenje zlatne ribice. Ova brojka je šokantna, ali istinita: u svijetu preplavljenom informacijama, korisnici interneta brzo gube fokus. Ako ne privučeš pažnju u tih 8 sekundi, oni će jednostavno skrolati dalje, na sljedeću objavu ili sljedeći profil. Zašto je ovo važno za tvoj Instagram profil? […]

Više

Kako samostalno kreirati i voditi marketinške kampanje

Marljivi i talentirani poduzetnici najčešće odlično poznaju svoj primarni posao – stvaranje proizvoda ili pružanje usluga. No, kada dođe do marketinga, mnogi se nađu u situaciji da tapkaju u mraku. Bez jasne strukture i razumijevanja ključnih koraka, često idu metodom pokušaja i pogrešaka, što nerijetko dovodi do promašaja, frustracija i umora. Kako bi naši polaznici […]

Više

Logirajte se

Registracija korisnika

Polaznici naših edukacija već su registrirani.
Kako biste dobili lozinku, koristite opciju "Zaboravili ste lozinku?"

Zaboravljena lozinka

Unesite vašu email adresu. Zaprimit ćete link za postavljanje nove lozinke.

Morate biti prijavljeni.