Blog

Kako poduzetnici provode ljeto?

Ljeto je za većinu ljudi vrijeme godišnjih odmora. Godišnji odmor predstavlja efikasan način odmora od posla i stresa povezanog s njime te tako pozitivno utječe na fizičko i mentalno zdravlje pojedinca. Zbog godišnjih odmora ljeti se često usporava ritam poslovnih tokova te se sva gužva seli na neke druge, turističke destinacije. Zanimalo nas je kakvo […]

Više

Analizom multimedijskih sadržaja u realnom vremenu do boljih poslovnih odluka

Posljednju inovatorsku priču završavamo tvrkom AdScanner, a pričali smo s njihovom predstavnicom Andreom Benzon. Tvrtka Adscanner na tržištu se pojavila krajem 2012. godine, a se bavi razvojem sustava za automatizirano praćenje oglašivačkih aktivnosti na televizijskom tržištu – prvenstveno austrijskom, njemačkom i hrvatskom. U planu je proširenje i na druge države. O inovaciji Andrea razmišlja na […]

Više

Rezultati Programa provjere inovativnog koncepta 2015. (PoC 6)

Hrvatska agencija za malo gospodarstvo, inovacije i investicije (HAMAG-BICRO) otvorila je 16. studenog 2015. javni poziv na natječaj za zaprimanje projektnih prijedloga za Program provjere inovativnog koncepta (PoC). Do svibnja 2016. prijavitelji su prošli sve faze ocjene njihovih projektnih prijedloga – pretprijavu, punu prijavu i nastup pred Evaluacijskim odborima. Od 80 pretprijava natjecatelja koji su izabrali Plavi ured […]

Više

Poduzetnicima besplatno savjetovanje iz područja zaštite na radu

Zavod za unapređivanje zaštite na radu pokrenuo je savjetovalište „Zaštita na radu 3u1 – informiranje, savjetovanje, edukacija“. Od sada poduzetnici imaju mogućnost koristiti besplatne usluge savjetovanja iz područja zaštite na radu. Ovo savjetovalište pomoći će poduzetnicima pri traženju informacija i stručnih savjeta te izbjegavanju  najčešćih pogrešaka. Poduzetnici će naučiti kako primijeniti propise, optimizirati troškove, učinkovito […]

Više

Potpore za samozapošljavanje 2016.

Grad Zagreb već treću godinu zaredom nastavlja s provedbom dodjele Potpora za samozapošljavanje. Cilj potpora je smanjenje nezaposlenosti u Gradu Zagrebu,  a  indirektno i pokretanje cjelokupnog gospodarstva. Potpora je namijenjena nezaposlenim osobama koje su prijavljene u evidenciji Hrvatskog zavoda za zapošljavanje. Za ovu svrhu u 2016. godini u gradskom proračunu osigurano je ukupno 2,5 milijuna […]

Više

Kišobrani Cerovečki – obiteljska tradicija duža od sto godina

U cilju poticanja razvoja obrta, te malog i srednjeg poduzetništva, Grad Zagreb već dugi niz godina dodjeljuje bespovratna sredstva namijenjena očuvanju i razvoju tradicijskih, deficitarnih i proizvodnih obrtničkih djelatnosti. Donosimo vam priču o ustrajnosti, ljubavi i ponosu – priču o tradiciji koja živi duže od sto godina. Riječ je obrtu Kišobrani Cerovečki i Thomislavu Cerovečkom koji […]

Više

Upravljanjem odnosima s javnošću do dobrog publiciteta

Mali poduzetnici često u potpunosti samostalno obavljaju aktivnosti vezane uz marketinšku komunikaciju i promociju vlastite djelatnosti. Odnosi s javnošću predstavljaju bitan segment marketinških aktivnosti. Na predavanju Osnove odnosa s javnošću, Hana Klain, predavačica, stručnjakinja i savjetnica za odnose s javnošću približila je ovu kompleksnu tematiku našim polaznicima. Kako bi komunikaciju učinili što uspješnijom trebali bi: […]

Više

Raspored predavanja za lipanj / srpanj 2016.

Dragi naši, zbog velikog interesa za edukacije odlučili smo unaprijed objaviti raspored predavanja za lipanj i srpanj kako bismo Vam maksimalno olakšali postupak prijave. U tablici se nalaze termini i teme predavanja te njihovi predavači. Kako se prijaviti? Prijave za predavanja objavljujemo na web stranici Plavog ureda i Facebook stranicama, u pravilu 5 dana prije održavanja […]

Više

Kada se udruže genijalnost i poduzetnički duh

Svi se mi rađamo sa specifičnim talentima. Kod nekih ljudi ti talenti se potisnu i s vremenom jenjavaju, dok ih oni sretniji prepoznaju, na njima intenzivno rade i tako ostvaruju uspjehe. Donosimo vam priču o Ivanu Matuni, mladom poduzetniku i inovatoru koji je do svoje tridesete godine razvio preko 50 izuma te stekao 3 patenta […]

Više

Zlatni licitar

Donosimo vam priču o tradiciji, ljubavi, poduzetništvu i inovaciji – priču o Zlatnom licitaru. Zlatni licitar je zaštićeno ime kolekcije nakita koju ekskluzivno proizvodi zlatarska radionica Maria Nokaja. Sve je započelo davno, kao obiteljski obrt kroz koji su djeca, sada već ljudi u najboljim godinama, ispekli obiteljski zanat, promišljali inovativne ideje i realizirali ih kroz samostalne […]

Više

Kreativnost koja ostavlja dugoročni trag

Prema definiciji, arhitektura je umjetnost planiranja i oblikovanja zgrada i prostora različitih funkcija. Donosimo vam priču o Maji Mizler i Mirni Jagarinec Ojdenić –  poduzetnicama, arhitekticama i vlasnicama tvrtke Studio Dot, koje tu umjetnost aktivno stvaraju i time utječu na kvalitetu života svojih klijenata, ali i svih onih koji se direktno ili indirektno susreću s […]

Više

25. Start-up akademija: cjelovita priča za početnike

Što uopće znači biti poduzetnik i kako najsigurnije pokrenuti svoj posao? Mnoge osobe često su neupućene u sam pojam poduzetništva i svih obveza koje ih na tom putu očekuju. Zato je program Start-up akademije Plavog ureda jedan od prvih koraka gdje svi budući poduzetnici mogu dobiti osnovna znanja tako da se što bolje pripreme za ono što […]

Više

Uz inovacije do uspjeha na poduzetničkoj sceni!

Obrtništvo je proizvodna ili uslužna djelatnost kojom se ručno, djelomice ili potpuno, pojedinačno proizvode različiti uporabni i ukrasni predmeti u manjim radionicama ili se pružaju usluge na tržištu. Stari su gotovo kao i ljudska povijest, a često se prenose s jednog naraštaja na drugi. Obiteljsku tradiciju nastavio je i Miljenko Vuk, vlasnik obrta “Vuk Leather”. […]

Više

Google Adwordsi su važan oglašivački alat

U Plavom uredu ugostili smo jednog od naših najpoznatijih certificiranih Google AdWords trenera, Miroslava Vargu. Na edukaciji “Digitalni marketing uz Google alate”, naše polaznike upoznao je s temom internet marketinga te ih kroz praktični rad upoznao s najpopularnijim alatom za oglašivanje – Google AdWords-om. Google AdWords jedan je od najpopularnijih alata za oglašivanje putem interneta, a razlog tome […]

Više

Što je upravljanje projektnim ciklusom?

PCM (Project Cycle Management) je “složen i kreativan proces… koji uključuje i pregovaranje o odlukama koje su prihvatljive glavnim dionicima (stakeholders)” stoga su “timski rad, pregovaračke i komunikacijske sposobnosti najvažnije za učinkovit PCM”. Koji je njegov cilj objasnio je predavač Domagoj Troha na edukaciji “Razvoj projektne ideje i prijava projekta na fondove EU-a”. Zašto PCM? Faze […]

Više

Kako postati uspješan prodavač?

Ako ne vjerujete u sebe i svoje proizvode tj. usluge onda bi bilo najbolje da se ne bavite prodajom. Ukoliko imate dovoljno samopouzdanja te ste svjesni činjenice da ipak ne znate sve o prodaji vrlo je vjerojatno da će vam se posao prodavača uvući u kožu. Jedna od bitnijih stavki u prodaji je poštovanje prema […]

Više

Otvoren natječaj: “Europska nagrada za promicanje poduzetništva 2016”

Europska nagrada za promicanje poduzetništva 2016. (European Enterprise Promotion Awards – EEPA 2016) priznanje je kojim Europska komisija nagrađuje uspjeh javnih tijela i javno privatnog partnerstva u poticanju poduzetništva i malog gospodarstva širom EU. Nagrada je lansirana kako bi se kroz primjere najboljih politika i praksi otvorile nove mogućnosti koje mogu biti od koristi za […]

Više

Koje su obveze paušalista?

Na radionici “Od hobija do vlastitog posla preko paušalnog obrta”, predavačica Maja Živanović polaznike je upoznala s pravima i obvezama koji proizlaze iz važećih poreznih propisa o paušalnom oporezivanju. ROKOVI I IZNOSI PLAĆANJA POREZA I DOPRINOSA Godišnji  paušalni porez na dohodak i prirez na dohodak plaća se tromjesečno, do posljednjeg dana svakog tromjesečja i to u iznosu […]

Više

Što je prodaja, a što distribucija?

Svaki poduzetnik prije ili kasnije mora izabrati najbolji način distribucije svojih proizvoda ili usluga na tržište. Pitanje svih pitanja je kako doći do što većeg broja potencijalnih kupaca uz što manje troškove, kako bi ostvarili maksimalni profit. Što je prodaja a što distribucija? Odgovore na ova pitanje dala je predavačica Ivana Zvrko  kroz interaktivnu radionicu […]

Više

Što je knjigovodstvena isprava?

Knjigovodstvena isprava je svaki interno ili eksterno sastavljen pisani dokument ili elektronički zapis o poslovnom događaju. Mora nedvojbeno i istinito sadržavati sve podatke o poslovnom događaju. Na edukaciji “Osnove knjigovodstva malog poduzeća” predavačica Kornela Paunović polaznike je upoznala s elementima knjigovodstvene isprave. Knjigovodstvena isprava mora sadržavati sljedeće: naziv i broj knjigovodstvene isprave opis sadržaja poslovnog […]

Više

Logirajte se

Registracija korisnika

Polaznici naših edukacija već su registrirani.
Kako biste dobili lozinku, koristite opciju "Zaboravili ste lozinku?"

Zaboravljena lozinka

Unesite vašu email adresu. Zaprimit ćete link za postavljanje nove lozinke.

Morate biti prijavljeni.