Blog

Koja je uloga poslovnog plana u kreiranju webshopa?

U digitalnom dobu sve više ljudi kupuje online, a slijedeći te trendove sve se više poduzetnika odlučuje na vlastiti webshop. Koje su im pritom mogućnosti na raspolaganju učili smo protekla dva dana od Siniše Begovića na edukaciji Kako pokrenuti dobar webshop. Postoje razne varijante webshopa koje uvelike ovise o poslovnom modelu našeg budućeg poslovanja. Tu […]

uloga poslovnog plana webshop plavi ured
Više

TiA’s Gluten Free – bezglutenske slastice jer „svatko voli slatko“!

Martina Remenar Loborec, diplomirana inženjerka zračnog prometa i majka dvojice dječaka, odlučila se prekvalificirati u slastičarku i pokrenuti proizvodnju bezglutenskih slastica. Nedavno je uz gradsku potporu za proizvodnju otvorila TiA’s Gluten Free – mjesto na kojem će svi moći naručiti slatke zalogaje bez obzira na svoje alergije. Poduzetnička priča Martine Remenar Loborec počinje uslijed dijagnoze njenih […]

Više

Kako kreirati uspješnu digitalnu kampanju?

Jedan od najboljih načina za povezivanje sa svojim ciljnim skupinama jest upravo putem digitalnih kanala. No za to je potrebno kreirati dobar vlastiti brend, kao i vladati raspoloživim alatima. O ovoj temi učili smo od Tomislava Pancirova na edukaciji Digitalnim kanalima do uspješnog brenda. Da bi se kreirao uspješan brend, potrebno je puno istraživanja, promišljanja […]

kreirati digitalnu kampanju plavi ured
Više

92. Startup akademija – Što je plaćeni, a što neplaćeni dopust?

Priveli smo kraju i 92. Startup akademiju na kojoj je novih dvadesetak polaznika usvojilo temeljna znanja o pokretanju poslovanja, ali i o onim kasnijim fazama, poput zapošljavanja svojih radnika. Više o tom području saznali smo od Marine Grgić Eldić. Nakon što polaznici ove Start-up akademije postanu uspješni poduzetnici, neki od njih će zapošljavati i svoje […]

92. Startup akademija dopust
Više

Koje su vrste potraživanja?

U kulturi neplaćanja čest slučaj je da mali poduzetnici ne mogu ili ne znaju naplatiti svoja potraživanja. To pak utječe na njihovu likvidnost koje na kraju utječe na njihovo poslovanje. Kako to spriječiti i naplatiti svoje potraživanje, učili smo od Ozrena Hudine na edukaciji Učinkovita naplata potraživanja. Potraživanje je imovinsko pravni odnos u kojemu vjerovnik ili […]

vrste potrazivanja plavi ured
Više

Dnevna doza biljaka – moderan vodič za oživljavanje urbanih prostora

Ako ste prisutni na društvenim mrežama i volite biljke,  vjerojatno ste se susreli s profilom Dnevna doza biljaka. Iza Dnevne doze biljaka stoje dva mladića – Tomislav Štrkalj i Leon Božić koji na moderan način približavaju biljke mlađim generacijama, a nedavno je cijeli projekt poprimio i poduzetničku crtu: Dnevnu dozu biljaka smo pokrenuli prije godinu […]

dnevna doza biljaka plavi ured
Više

Pregovaranje telefonom?

Ako su naši poslovni partneri prostorno udaljeni, često se prilikom pregovora zbog raznih ušteda koristimo modernim tehnologijama. Ovaj puta smo na edukaciji Strategije i taktike poslovnog pregovaranja od Davorke Biondić Vince saznali kako učinkovito pregovarati telefonom. U gotovo potpuno digitaliziranom svijetu osobni kontakt još uvijek ima imperativ. Prilikom osobnog kontakta velik dio ukupne komunikacije čini […]

pregovaranje telefonom plavi ured edukacija
Više

4 – MAT – tajna uspješne prodajne prezentacije

Nakon što pokrenemo poslovanje, prodaja nam postaje od izuzetne važnosti. Kako učinkovito prodavati i prepoznati određeni tip kupca te kako im učinkovito prezentirati svoj proizvod ili uslugu naučili smo od Snježane Kupres edukaciji Prodaja za pet. Kako bi uspješno prodali svoj proizvod ili uslugu, bitno da je prodavač shvati da postoje različite perspektive te da drugi […]

4 MAT prezentacija prodaja plavi ured
Više

Kako brendirati proizvod?

Mnogi poduzetnici početnici susreću se s problemom kako brendirati svoje proizvode. Zato je održana edukacija Kako od proizvoda napraviti brend s fokusom upravo na proizvode, a održao ju je Željko Popović. Proizvod je roba, usluga ili ideja sastavljena od opipljivih i neopipljivih atributa, koja udovoljava potrebama potrošača i koju potrošači dobivaju u zamjenu za novac ili […]

kako brendirati proizvod plavi ured
Više

Sailing and Yoga Retreat – Ana Kutija i Maja Lončar

Smatramo da je umrežavanje i suradnja malih poduzetnika od izuzetne važnosti. Zato u seriji članaka „Poduzetničke suradnje“ nastojimo prikazati na koje sve načine surađuju mali poduzetnici i kako to utječe na njihovo poslovanje. Sljedeće gošće u ovoj rubrici su naše korisnice Maja Lončar i Ana Kutija koje su odlučile spojiti dvije njihove ljubavi – jedrenje i jogu – u […]

sailing and yoga retreat plavi ured
Više

Osnovne mjere opreza na Internetu

U digitaliziranom svijetu sve je veći rizik od pronevjere podataka, raznih virusa i krađe identiteta. Osobito velik rizik postoji za poduzetnike koji često raspolažu izuzetno osjetljivim podacima vlastite tvrtke, ali i klijenata. Kako na adekvatan način zaštititi svoje poslovanje, objasnio je Tino Šokić na edukaciji Kibernetička sigurnost i ICT za poduzetnike. Kibernetička sigurnost je sustav […]

mjere opreza na internetu plavi ured
Više

Mango Sticky Rice Vintage – novo odredište za ljubitelje vintage stila

U svijetu masovne proizvodnje sve se više cijene stare stvari kvalitetne izrade. To je prepoznala i naša Nidžara Mustafić koja je nedavno u Ulici Ljudevita Posavskog 15 otvorila dućan Mango Sticky Rice Vintage i tako ostvarila svoje snove. Ekonomistica Nidžara Mustafić godinama radila uredske poslove, no oduvijek je imala skrivenu strast – vintage odjeću. Splet okolnosti […]

mango sticky rice vintage plavi ured
Više

Fiskalizacija u paušalnom obrtu?

Često buduće paušalne obrtnike zbunjuje fiskalizacija, osobito kada ne namjeravaju poslovati s gotovinom. Više o toj temi saznali smo na edukaciji “Pravni i porezni pogled na paušalni obrt” koju je vodila Lena Čičak. Fiskalizacija u prometu gotovinom je skup mjera čiji je cilj nadzor prometa u gotovini. Od 1. srpnja 2013. godine obveza fiskalizacije propisana […]

fiskalizacija pausalni obrt plavi ured
Više

90. Start-up akademija – Osnivanje trgovačkih društava

Dvadesetak polaznika uspješno je završilo još jednu, 90. Start-up akademiju. Ovaj edukacijski program kreiran od strane djelatnika ureda namijenjen je prvenstveno osobama koje tek kreću u poduzetništvo, ali i postojećim poduzetnicima. U četiri dana polaznici se informirali o različitim aspektima poduzetništva s posebnim fokusom na poduzetništvo u Hrvatskoj. U sklopu ove akademije posvetili smo se […]

90. Startup akademija osnivanje trg drustva
Više

Kako strukturirati tekst za web?

Kako bi bili u korak s digitalnim trendovima, održano je još jedno predavanje naziva Osnove digitalnog marketinga. Voditelj ove edukacije bio je Krešimir Koružnjak, a polaznici su se na ovom okupljanju u dva dana upoznali s različitim sastavnicama ovog područja. Jedna od njih je i struktura teksta za web. Sadržaj na webu je od izuzetne […]

tekst za web plavi ured
Više

Smashit – razbijanjem do oslobođenja od stresa!

Prošli je tjedan službeno otvoren Smashit – prva hrvatska soba za razbijanje iza koje stoji mladi informatičar Tomislav Stanić. Nismo mogli propustiti priliku da ne izvidimo ovu inovativnu priču, štoviše jer smo i sami bili dio nje. Iako je gotovo svakodnevna pojava, nedavna istraživanja su pokazala da se Hrvati ne nose najbolje sa stresom. Najbolje rješenje […]

tomislav stanic plavi ured smashit prica
Više

Kako pružiti kvalitetnu uslugu?

Uslužne djelatnosti su specifične jer one podrazumijevaju i osobno uključivanje poduzetnika u pružanje kvalitete iste. Kako poboljšati kvalitetu svoje usluge i pritom nadmašiti očekivanja kupca, našim polaznicma je demonstrirala Borka Živković na edukaciji Pametna usluga. Prema rječniku, usluga je postupak iz ljubaznosti kojim se drugome posao i trud neposredno ušteđuje ili olakšava. Biti na usluzi […]

pruziti kvalitetnu uslugu plavi ured
Više

Kako uspješno povećati cijenu?

Metodologiju i razne trikove kako odrediti pravu cijenu za svoje proizvode i usluge koje će zadovoljiti i poduzetnike i potrošače, pokazao je Filip Fučić na edukaciji Metodologija uspješnog povećanja cijena. Mnogim poduzetnicima početnicima često je teško odrediti pravu cijenu nekog proizvoda ili usluge. Kasnije im je još teže tu početnu cijenu povećati jer su se […]

kako povecati cijenu plavi ured
Više

Što je održivost projekta?

Prilikom prijave na EU fondove, bitno je da je aplicirani projekt dugotrajno održiv. Kako razviti održiv projekt s ciljem prijave na EU fondove našim je polaznicima protekla dva dana objasnio konzultant Domagoj Troha na edukaciji Razvoj projektne ideje i prijava projekta na EU fondove. Održivost projekta odnosi se na trajni učinak koji će taj projekt […]

odrzivost projekta plavi ured
Više

Kako kreirati doživljaj za pamćenje?

Današnja je ponuda na tržištu sve veća, a kupci su sve zahtjevniji. Ukoliko ih želimo privući, oduševiti i zadržati, potrebno im je prilikom pružanja usluge pružiti nezaboravan doživljaj. Kako to postići, 15 poduzetnika kreativaca saznalo je od Klare Trošt Lesić na edukaciji Osnove dizajna doživljaja za poduzetnike. Prema okviru ekonomije doživljaja, kupci žele više od […]

kako kreirati dozivljaj za pamcenje plavi ured
Više

Logirajte se

Registracija korisnika

Polaznici naših edukacija već su registrirani.
Kako biste dobili lozinku, koristite opciju "Zaboravili ste lozinku?"

Zaboravljena lozinka

Unesite vašu email adresu. Zaprimit ćete link za postavljanje nove lozinke.

Morate biti prijavljeni.