Blog

Što je media kit?

Svaki poduzetnik, svjesno ili nesvjesno, komunicira sa svojim javnostima. Iako možda u početku poslovanja nije potrebno da angažira osobu koja će se tim područjem baviti, valja razmisliti o načinu na koji se želimo predstavljati svojim ciljanim javnostima. Alate koje pritom možemo koristiti ukratko nam je predstavio Luka Šipić na edukaciji Kako izgraditi uspješne odnose s […]

Više

knölldoll – modni brend u znaku Lijepe Naše

Magistru grafičke tehnologije Ivanu Knöll zapamtili smo za vrijeme svjetskog nogometnog prvenstva u Rusiji kao najljepšu navijačicu. U međuvremenu se njena navijačka priča razvila u – onu poduzetničku. Uz potporu za samozapošljavanje Grada Zagreba otvorila je obrt knölldoll kroz koji će pokrenuti proizvodnju CROkinija – kupaćih kostima s hrvatskim obilježjima. Da se ljubav prema modi, […]

knolldoll plavi ured crokini
Više

Uspjeh je proces!

Poduzetništvo je proces, a uspjeh ili neuspjeh sastavni dio istog. Kako osvijestiti korake tog procesa i usmjeriti svoju strategiju poduzetničkog ponašanja u pravom smjeru radili smo s Aleksandrom Ivanac na edukaciji Koracima do uspješnog poduzetništva. Tretirajte neuspjeh poput znanstvenika! Kada znanstvenik pokrene eksperiment, mogu se dogoditi sve vrste rezultata – neki su rezultati pozitivni, neki […]

uspjeh plavi ured poduzetnistvo
Više

Što je “Cost per mile” (CPM) u Facebook oglašavanju?

Facebook-ov sustav oglašavanja za mnoge se male poduzetnike pokazao izuzetno učinkovitim. Međutim, uslijed mnogo mogućnosti ovog sustava postoji i mogo načina na koje ovaj sustav koristiti. Koji način oglašavanja je najbolji za koje ciljeve, objasnio nam je Ilija Brajković na edukaciji Korištenje društvenih mreža u poslovanju. Iako ima brojne prednosti, Ilija upozorava kako Facebook-ov sustav […]

cost per mile cpm plavi ured edukacija
Više

Keramika Novak – suveniri za svaki interijer i eksterijer

Mnogi putnici sa svojih putovanja rado svojim najbližima donose suvenire – osobito one autohtone. A osim što nas podsjećaju na naše najdraže, suveniri uljepšavaju svakodnevicu, kao i interijere i eksterijere. To zna i Slaven Novak, oblikovatelj predmeta od keramike, koji se zaljubio u izradu istih. Slaven Novak ima iskustva u uređivanju interijera, kao i u […]

keramika novak slaven novak plavi ured v2
Više

101. Start-up akademija – Što je zadruga?

Održali smo i prvu Start-up akademiju u 2020. godini te 101. Start-up akademiju uopće. Nova grupa polaznika s afinitetom za poduzetništvo proširila je svoja znanja u vezi pokretanja poslovanja, a pritom smo se i dobro zabavili uz umrežavanje, razmjenu iskustava i istraživanje tržišta. Mnogo je pitanja koje si valja postaviti prije ulaska u poduzetništvo. Neka […]

zadruga 101. startup akademija
Više

The Brush Stash – najbolji make-up kistovi iz Japana za hrvatsko tržište!

Petra Sušanj je oduvijek gajila ljubav prema likovnom izražavanju – još kao dijete se bavila crtanjem i slikanjem, a onda je tu ljubav usmjerila u vizažizam i uljepšavanje ljudskog lica. Tu veliku ulogu igraju kistovi za šminkanje čiju je The Brush Stash liniju odlučila sama kreirati. Ja sam Petra Sušanj i profesionalni sam vizažist te […]

the brush stash plavi ured
Više

Mirna Pinky – kreativnost koja ne poznaje granice

Njeno ime je Mirna Mihoković, a ljubav prema modi i odjeći su je odveli do Pariza gdje je radila s najuglednijim dizajnerima. Ipak, odlučila se vratiti u Hrvatsku te uz gradsku potporu za proizvodnju otvoriti vlastiti obrt za proizvodnju odjeće. Moje zvanje i zanimanje je kreiranje kroz odjeću. Bavim se modnim dizajnom i kostimografijom, a […]

mirna pinky plavi ured prica
Više

Eventful – održivi eventi koji zadovoljavaju ISO standarde

Maja Bosanac oduvijek je voljela evente, osobito onaj organizacijski dio. Zato se, nakon završenog studija analize i poslovnog planiranja na Ekonomskom fakultetu, uputila u Veliku Britaniju na još jedan diplomski studij naziva „Global Meetings and Events Management“. Stečena znanja danas primjenjuje u vlastitoj agenciji Eventful za organizaciju održivih evenata. Moje ime je Maja Bosanac i vlasnica […]

eventful maja bosanac plavi ured
Više

Kako napraviti analizu problema EU projekta?

Edukacijsku sezonu u 2019. godini zaključujemo edukacijom Priprema natječajne dokumentacije za prijavu projektne ideje za financiranje iz strukturnih fondova EU-a na kojoj smo se čak tri dana družili s Domagojem Trohom u sklopu koje smo naučili analizirati probleme u našoj okolini i sukladno tome napisati EU projekt i pripadajuću dokumentaciju. Dobro napisan i pripremljen EU […]

analizu problema EU projekta plavi ured
Više

ARTFashiontech Studio Gordana – spoj mode i multimedije

Gordana Drenovac je, nakon više od 20 godina rada u modnoj industriji, otvorila vlastiti obrt ARTFashiontech studio Gordana te pokrenula proizvodnju vlastitih dizajnerskih odjevnih predmeta. Osim odjeće, Gordana svojim klijentima nudi i slike, kao i cijeli niz dizajnersko modnih usluga u kombinaciji s multimedijalnim tehnologijama. Nakon što je diplomirala na Tekstilno tehnološkom fakultetu u Zagrebu, Gordana […]

artfashiontech studio gordana plavi ured
Više

Komunikacija je dvostrani proces!

Poznato je da imamo veće šanse za poslovni uspjeh ako smo dobar komunikator. Kako uspješno i učinkovito komunicirati, još nas je jednom poučio Aljoša Conjar na edukaciji Korak do uspjeha uz komunikacijske vještine. Komunikacija je proces razmjene informacija, značenja i osjećaja među ljudima kroz razmjenu verbalnih i neverbalnih poruka. Bitnu stavku učinkovite komunikacije, poslovne i […]

komunikacija dvostrani proces plavi ured 2
Više

Budite vidljivi na LinkedIn-u!

LinkedIn je poslovna društvena mreža kojoj je cilj prvenstveno poslovno umrežavanje. U prosjeku svaka osoba na LinkedIn-u ima oko 400 kontakata i prati preko 100 tvrtki s kojima se može povezati. Kako to iskoristiti za vlastito poslovanje, učili smo od Tanje Džido. Uz pravi način predstavljanja pravim ljudima, vaša ideja može postati stvarnost! “, ističe […]

vidljivi na LinkedIn-u plavi ured
Više

Zašto ne valja lagati u javnoj prezentaciji?

Pitanje uspješnog javnog predstavljanja muči mnoge poduzetnike. Da bi se bolje snalazili u predstavljanju potencijalnim javnostima, organizirano je još jedno predavanje “Dobrom javnom prezentacijom do uspjeha” koje je vodila Sanela Dropulić. Postoje mnogi načini na koji se poduzetnici mogu predstavljati svojim javnostima. No u svakom od tih načina, postoji zlatno pravilo – nikada nemojte lagati! […]

lagati u javnoj prezentaciji plavi ured
Više

Zašto pišemo poslovni plan?

Kako bi poduzetnik uvjerio suradnike i potencijalne partnere u kojem smjeru će ići njegov poduzetnički pothvat, on piše poslovni plan. Kako ga i zašto napisati, učili smo na edukaciji Izrada poslovnog plana poduzetnika od Dragana Kopeckog. Planiranje je promišljanje o budućnosti poduzetničkog pothvata s ciljem donošenja odluke kamo se želi stići, kako doći do cilja […]

zasto pisemo poslovni plan plavi ured
Više

Kako poboljšati govor na engleskom jeziku?

Na globalnom tržištu, osobito pri poslovanju s inozemstvom, očekuje se komuniciranje na engleskom jeziku. No formalna komunikacija ponekad zahtijeva određene izražajne strukture, kao i jasnoću poruke koju nastojimo prenijeti. O ovim temama učili smo od Ane Babić na edukaciji Poslovna komunikacija na engleskom jeziku. Iako razumiju engleski jezik, mnogi se poduzetnici boje javnog govora, pa […]

govor na engleskom jeziku plavi ured
Više

Zabavite se i riješite stresa uz Paint & Wine!

Nakon napornog radnog tjedna, mnogi se građani nastoje opustiti u kafićima ili ispred TV ekrana. No, postoje i kreativniji načini zabave. Jedan od njih je i Paint & Wine – slikanje uz čašu vina – koncept koji su nam predstavili Stevo Došen i Martina Nikolova, naši susjedi iz Vodnikove ulice. Priča Steve Došena i Martine Nikolove […]

Više

Što je zajedničko uspješnim SEO strategijama?

Ako je za naše poslovanje bitna web stranica, tada moramo imati dobru SEO strategiju. Što je SEO optimizacija, zašto je ona bitna i što je zajedničko uspješnim SEO strategijama, učili smo od Siniše Gavrilovića na edukaciji Uvod u SEO optimizaciju. Jedna od najbitnijih komponenti usješne SEO strategije jest sadržaj. I to dobar sadržaj, jer, Siniša […]

uspjesnim seo strategijama plavi ured
Više

Došli smo do 100. Start-up akademije!

Dogodilo se i to – održali smo i 100. Start-up akademiju! U ovih 100. Start-up akademija upoznali smo se s najrazličitijim ljudima, djelatnostima i poduzetničkim projektima. Zato nam je bilo veliko zadovoljstvo da su upravo u sklopu 100. Start-up akademije sudjelovali polaznici iz različitih krajeva Hrvatske, pa čak i svijeta. Nakon četiri dana poduzetničkih predavanja, […]

100. start-up akademija plavi ured
Više

Što sve možemo pratiti kroz Google Analytics?

Da bi naše web stranice bile uspješne, potrebno je znati što korisnici rade na našim web stranicama. A da bismo znali što je to, potrebno je znati analizirati podatke. Kako to raditi kroz Google Analytics, učili smo od Roberta Petkovića na edukaciji Uvod u web analitiku. Internet nam s marketinške perspektive donosi dvije odlične stvari […]

sto sve mjeri analytics plavi ured
Više

Logirajte se

Registracija korisnika

Polaznici naših edukacija već su registrirani.
Kako biste dobili lozinku, koristite opciju "Zaboravili ste lozinku?"

Zaboravljena lozinka

Unesite vašu email adresu. Zaprimit ćete link za postavljanje nove lozinke.

Morate biti prijavljeni.