Blog

U 2021. godini koristimo novi PO-SD obrazac!

Što je paušalni obrt i koji su uvjeti poslovanja u ovom pravnom obliku, saznali smo na još jednoj edukaciji Pravni i porezni pogled na paušalni obrt koju su vodile naše Marina Grgić Eldić i Lena Čičak. Između ostalog, polaznici su na ovoj edukaciji naučili što je to PO-SD obrazac i koja je razlika u vezi […]

novi PO-SD obrazac plavi ured
Više

Kako učinkovito upravljati vremenom ako radimo od kuće?

Svi u danu imamo na raspolaganju istih 24 sata, samo je pitanje na koji način ćemo ih iskoristiti. Poduzetnici u ta 24 sata često trebaju ugurati mnogo obveza, stoga je bitno upoznati se s efikasnim načinima upravljanja vlastitim vremenom. Brojne savjete i trikove u vezi ove teme podijelio je Dario Zorić našim polaznicima na edukaciji […]

upravljati vremenom od kuce plavi ured
Više

6 faza dobrog suradničkog pregovaranja

U poslovnom svijetu često se treba znati izboriti za sebe i svoje interese. Dobro ispregovaran posao ili suradnja često može učiniti za naš posao više od sati i sati rada. Kako bi usvojili temeljne načine poslovnog pregovaranja, održano je još jedno predavanje “Strategije i taktike poslovnog pregovaranja” uz Davorka Biondić Vince. Iako to možda ne […]

6 faza pregovaranja plavi ured
Više

Adena Natura – učinkoviti dodaci prehrani za kvalitetniju svakodnevicu

Stresan i brz način života često nas dovede u situaciju da podliježemo raznim virusima i bolestima. Tog su svjesne i dugogodišnje prijateljice Adrijana Tomičić i Ana Gjergja Sekulić koje su, uz potporu Grada Zagreba za proizvodnju, na farmaceutsko tržište dovele Adena Natura dodatke prehrani koji će nam na prirodan način pomoći poboljšati svakodnevicu. Ekonomistica Adrijana […]

adena natura plavi ured
Više

104. Start-up akademija – Struktura poslovnog plana

Završili smo sa 104. Start-up akademijom na kojoj smo informirali i educirali novu grupu budućih poduzetnika. U sklopu Start-up akademije polaznici su naučili i osnove pisanja poslovnih planova te strukturu istih koje im je objasnio naš Aleksandar Grozdanić. Jedan od temeljnih dokumenata svakog poduzetnika je poslovni plan. Poslovni plan također je potreban pri traženju kreditiranja […]

104. startup akademija struktura poslovnog plana
Više

Image & Comms – kreativna komunikacijska rješenja za “tech” klijente

Komunikacijski stručnjak Goran Pivarski se, nakon 15 godina bavljenja odnosima s javnošću u tehnološkom sektoru, odvažio na poduzetnički pothvat i otvorio vlastiti obrt Image & Comms za komunikacijski konzalting. Prije nešto više od godinu dana osnovao sam obrt za komunikacijski konzalting putem kojeg pružam podršku iz domene komunikacije raznim tvrtkama, ponajviše iz područja tehnologije. Koncipiranjem […]

goran pivarski image & comms plavi ured
Više

3 točke bez kojih ne valja započinjati prodajnu prezentaciju

U poduzetničkom svijetu vlada velika konkurencija. Zato se valja istaknuti od drugih i pokazati svojim potencijalnim kupcima da upravo mi imamo rješenje njihovog problema. Kako se istaknuti vlastitim prezentacijskim vještinama i ostvariti dobar prvi dojam učili smo od Bojana Kovačevića. Jeste li znali da se u jednoj sekundi održava čak 350 Powerpoint prezentacija? Također, samo […]

3 tocke bez kojih ne valja zapocinjati prezentaciju
Više

Kako prodavati žutom tipu ljudi?

U poduzetništvu je prodaja je od izuzetne važnosti. Kako bismo prodali svoje proizvode ili usluge, bitno je razumjeti potencijalnog kupca te znati koja su njegova očekivanja. Kako to činiti pomoću prepoznavanja komunikacijskih stilova, učili smo od Gordane Kadoić na edukaciji Kako prodavati različitim tipovima ljudi?. Postoje 4 temeljna komunikacijska stila ponašanja – crveni, žuti, zeleni […]

prodavati zutom tipu ljudi
Više

Jednostavnost je krucijalna za dobar pitch!

Ulaskom u svijet poduzetništva, poduzetnici su stupaju u svijet novih prilika. Samim time, potrebno se znati što jezgrovitije predstaviti na što jednostavniji način. Kako to učiniti, učili smo od Vanje Andrića na edukaciji Pripremi se za pitch!. Pitch je svaki način na koji se prezentiramo potencijalnim investitorima, svaki način na koji se prezentiramo svojim kupcima. On […]

jednostavnost pitch plavi ured 2
Više

Postoji li zajednički paušalni obrt?

Iako najčešće jedna osoba otvara obrt s paušalnim oporezivanjem, postoji mogućnost da dvije ili više osoba otvori zajednički obrt. Što to točno znači i koje su im pritom obveze, saznali su polaznici edukacije Pravni i porezni pogled na paušalni obrt Marina Grgić Eldić i Lena Čičak. Paušalni obrt nije posebna vrsta obrta, već je to […]

zajednicki pausalni obrt plavi ured
Više

103. Start-up akademija – Što je Ansoffova matrica?

Poduzetništvo je svaka gospodarska aktivnost osobe ili skupine ljudi koji koristeći se nekom idejom, ulažući kapital u njenu provedbu i preuzimajući rizik stvaraju proizvod ili uslugu od čije prodaje očekuju dobit. Temeljne informacije kako plivati u hrvatskim poduzetničkim vodama saznali su ovaj tjedan polaznici 103. Start-up akademije. Poduzetnik se može baviti proizvodnjom, veletrgovinom, maloprodajom ili […]

Ansoffova matrica plavi ured
Više

Kako odrediti cijenu usluge?

Mnogi poduzetnici početnici se bave pružanjem određenih usluga na tržištu. No, kako pravilno izračunati cijenu svojih usluga s obzirom na resurse potrebne za njihovo obavljanje? Odgovore na ova pitanja dobili su polaznici edukacije Određivanje cijena usluga od Maria Jurčića. Cilj poduzetničkog pothvata jest zarada ili profit, odnosno dobit. Dobit možemo ostvariti na dva načina – […]

odrediti cijenu usluge plavi ured edukacija
Više

Što su brend arhetipovi?

Kako bi se diferencirali od svoje konkurencije na tržištu, potrebno je raditi na vlastitom brendu. Savjete kako osmisliti svoj brend i proširiti vijest o njemu putem digitalnih kanala dao je našim polaznicima Tomislav Pancirov na edukaciji Digitalnim kanalima do uspješnog brenda. Dobar brend daje dodatnu vrijednost nekoj osobi, proizvodu ili usluzi i upravo on je […]

brend arhetipovi plavi ured
Više

Kako zaštititi sebe, svoje poslovanje i imovinu?

Često stvari s kojima raspolažemo uzimamo zdravo za gotovo i ne promišljamo o zaštiti istog. Kako bi poduzetnici znali koje su im mogućnosti pri zaštiti sebe, svog poslovanja i svoje imovine, Davor Delišimunović je održao predavanje Suvremeni uređaji i koncepti zaštite imovine. Zaštitu možemo podijeliti na dvije vrste – privatnu i tehničku zaštitu. Privatna zaštita […]

zastititi sebe i svoju imovinu plavi ured
Više

Alumix Grupa – aluminijske ograde za svaki kućni prag

Nakon što su se upoznali, udružili su svoje ideje i postali privatni i poslovni partneri. Oni su Petra Hubak i Bernard Dujmović, vlasnici tvrtke Alumix grupa d.o.o. koja se bavi proizvodnjom aluminijskih, staklenih ograda i pergola. Iako oboje potječu iz poduzetničkih obitelji, Petra Hubak i Bernard Dujmović su nekoliko godina brusili svoja znanja i vještine […]

alumix grupa plavi ured
Više

Što je budžet i koji su tipovi budžeta?

Svaka organizacija raspolaže određenim budžetom. No kako odgovorno i efikasno njime upravljati, pitanje je koje si postavlja svaki poduzetnik. Odgovore znaju Danko Pigac i Igor Strmečki koji su nam otkrili sve tajne efikasnog budžetiranja. Riječ budžet dolazi od francuske riječi bougette što zapravo znači novčanik. Zato budžet zapravo označava količinu sredstava ili novca koji će određena osoba […]

tipovi budzeta plavi ured
Više

Strategija Europa 2020. i tematski ciljevi EU

Na dvodnevnoj specijalističkoj edukaciji “Razvoj projektne ideje i prijava projekta na EU fondove” stručnjak za EU fondove Domagoj Troha je našim polaznicima objasnio poantu i svrhu fondova Europske Unije te im na interaktivan način pokazao kako se na iste aplicirati. Temeljni dokument Europske Unije jest “Strategija Europa 2020” o kojem svakako valja voditi računa prilikom […]

Strategija Europa 2020. plavi ured
Više

Koje vrste istraživanja postoje?

Istraživanje tržišta pomaže nam bolje upoznati potrošače i proizvode i tako ostvariti bolje poslovne rezultate. A koje vrste istraživanja postoje i kada ih koristiti, još nam je jednom pokazala Nada Finderle na edukaciji Istraživanjem i analizom do potrošača. Uz pomoć istraživanja tržišta možemo uočiti aktualne tržišne pozicije, donositi bolje poslovne odluke te uspješnije kreirati buduće […]

vrste istrazivanja trzista plavi ured
Više

102. Start-up akademija – Što je autorsko djelo?

Završili smo sa 102. Start-up akademijom, seminarom za buduće poduzetnike i poduzetnike početnike koji sadrži temeljne informacije u vezi pokretanja poslovanja. Ovaj put pažnju smo posvetili autorskom djelu kao obliku rada. Autorsko djelo je originalna intelektualna tvorevina iz književnog, znanstvenog i umjetničkog područja koja ima individualni karakter, bez obzira na način i oblik izražavanja, vrstu, […]

startup akademija autorsko djelo
Više

Što čini dobru priču?

Ono što nas može uistinu diferencirati od konkurencije jest dobra priča. No kako kreirati dobru priču o svom brendu i kako tu priču stalno pričati svojim kupcima? Odgovore na ova pitanja dala nam je Maja Belušić na edukaciji Dobrom pričom do uspjeha. U marketingu su važne priče. Priča je temelj promocije brenda, a kroz cjelovito […]

sto cini dobru pricu plavi ured 2
Više

Logirajte se

Registracija korisnika

Polaznici naših edukacija već su registrirani.
Kako biste dobili lozinku, koristite opciju "Zaboravili ste lozinku?"

Zaboravljena lozinka

Unesite vašu email adresu. Zaprimit ćete link za postavljanje nove lozinke.

Morate biti prijavljeni.