Blog

Kako kreirati brend persone za web strategiju?

Web stranica je postala standard u današnjem poslovanju. Kako organizirati dobru web stranicu s obzirom na djelatnost kojom se bavimo i kako kreirati brend persone prema kojima ćemo to učiniti učili smo od Bora Dizdara na edukaciji Web strategija. Brend persone su detaljan opis imaginarnog korisnika naše usluge, proizvoda ili web stranice. Persona se koristi […]

brend persone za web strategiju zicer plavi ured
Više

8 minuta od Sunca do vašeg krova!

Emir Fetahović se nakon korporativne karijere odlučio posvetiti svom dugogodišnjem hobiju te je pokrenuo tvrtku 8 minuta d.o.o. koja nudi solarna rješenja bazirana na fotonaponu. Moje ime je Emir Fetahović i osnivač sam brenda 8minuta. Nudimo solarna rješenja za kućanstva temeljena na fotonaponu, prvenstveno u on-grid modelu (kućanstvo spojeno na elektroenergetsku mrežu). Ukratko, kod nas […]

8 minuta 2 zicer plavi ured
Više

Za brendiranje je ključno pozicioniranje na tržištu!

Kupci kupuju iz raznih razloga, a u tom procesu je od izuzetnog je značaja povjerenje u određeni brend. Kako se pravilno brendirati i pozicionirati na tržištu učili smo od Željka Popovića na edukaciji Kako od proizvoda napraviti brend?. Brend predstavlja ime, pojam, znak, simbol ili neku drugu osobinu koja označava proizvod ili uslugu jednog proizvođača […]

pozicioniranje na trzistu zicer plavi ured
Više

Izdavanje računa u paušalnom obrtu

Nakon edukacije Kako otvoriti paušalni obrt naša Lena Čičak održala je i edukaciju Porezni pogled na paušalni obrt na kojoj smo se detaljno upoznali s financijskim aspektima paušalnih obrta, a osobito načinom izdavanja računa u ovom obliku poslovanja. Prilikom naplate svojih proizvoda i usluga svi poduzetnici su, pa tako i paušalni obrtnici, dužni izdati račun koji […]

izdavanje racuna u pausalnom obrtu zicer plavi ured
Više

Kakav je asertivni stil komunikacije?

Čak 60% krivih poslovnih odluka odgovorna je loša komunikacija. Kako popraviti tu komunikaciju i svoje komunikacijske vještine općenito učili smo na edukaciji Pričati i raditi nije isto – komunikacijske vještine od Kristijana Sedaka. Svi svakodnevno komuniciramo, no to ne znači da uvijek to uspješno radimo. Postoji više stilova komuniciranja – agresivni, pasivni i asertivni. Dobar […]

asertivni stil komunikacije zicer plavi ured
Više

Koje poslovne knjige vodi paušalist?

Paušalni obrt je najjednostavniji oblik poslovanja za poduzetnike početnike koji tek kreću s poslovanjem. Koje su prednosti, a koje mane paušalnih obrta te kako ga otvoriti saznalo je novih dvadesetak polaznika od Lene Čičak na edukaciji Kako otvoriti paušalni obrt?. Iako slovi za najjednostavniji oblik poslovanja, paušalni obrt ipak je dužan voditi određene knjige i […]

poslovne knjige pausalist zicer plavi ured
Više

Kavantura – avantura za ljubitelje kave na Knežiji

Svi ljubitelji kave mogu se slagati u jednoj stvari – za uživanje u ispijanju kave izuzetno je bitna kvaliteta kave i – atmosfera. Dejan Ganžulić i Irena Rašeta, kao i brojni kavoljupci, dijele strast prema kavi. Zajednički vode i rade u specialty coffee shopu Kavantura te imaju svoje brendove kave koje, uz opremu za kavu, […]

kavantura zicer plavi ured prica
Više

Što valja napraviti prije Google Ads oglašavanja?

Kako bi doveli što više posjetitelja na svoju web stranicu ili webshop, poduzetnici se često služe Google Ads (nekad Google AdWords) oglasima. Kako pravilno postaviti Google Ads kampanje učili smo na edukaciji Uvod u Google Ads od stručnjaka Miroslava Varge. Google Ads oglasi veoma su privlačna opcija za poduzetnike. Riječ je o Google-ovom oglašivačkom sustavu […]

sto prije google ads oglasavanja
Više

154. Start-up akademija – Kako se oporezuju fizičke osobe?

Tjedan nam je obilježilo prekrasno druženje s polaznicima 154. Start-up akademije s kojima smo kroz 4 dana raspravljali o prednostima i izazovima pokretanja poslovanja u Hrvatskoj. Ovaj put smo se posebice posvetili financijskom dijelu poslovanja o kojem možete pročitati u nastavku. Obveznik poreza na dohodak je fizička osoba koja ostvaruje dohodak. To je pojedinac koji […]

154. start-up akademija
Više

Koshmar design – kreativni košmar Lane Ožbolt

Lana Ožbolt se prije 5 godina upoznala s glinom, a danas je ponosna vlasnica brenda Koshmar design koja se bavi izradom keramičkih predmeta poput šalica, pladnjeva, nakita te dekorativnih lampi. Iako je završila marketing na ekonomskom fakultetu te je svoj radni staž i poslovne navike ‘kovala’ u banci, Lana Ožbolt je odlučila sredinom godine napraviti veliku […]

koshmar design plavi ured
Više

Kako raditi SEO optimizaciju?

Ako smo vlasnik web stranice, bilo bi šteta ne raditi SEO optimizaciju. Što je SEO optimizacija i kako je pravilno implementirati učili smo još jednom od Siniše Gavrilovića na edukaciji Uvod u SEO optimizaciju. Pojam SEO optimizacije odnosi se razna poboljšanja na našim stranicama oko kojih ostvarujemo veću vidljivost na internet pretraživačima. Veća vidljivost na internetskim […]

kako raditi SEO optimizaciju plavi ured
Više

Koraci za praćenje novčanog toka

Poduzetništvo je izazovno samo po sebi, a problemi s novčanim tokom glavni su uzroci zbog kojih mala poduzeća propadaju. Kako efikasno upravljati novčanim tokom u poslovanju saznali smo od Anke Cvitanović Jovanić. Novčani tok je priljev i odljev novca iz poduzeća. Novčani tok nam govori koliko novca dolazi u poduzeće od kupaca i ulagača te […]

pracenje novcanog toka zicer plavi ured
Više

Koje financijske projekcije možemo dobiti iz poslovnog plana?

Bez obzira tražimo li vanjsko financiranje projekta, čim pokrećemo poduzetnički projekt preporuka je pisati poslovni plan. Riječ je o najvažnijem dokumentu za poduzetnike, a danas smo se dodatno posvetili njegovim financijskim elementima uz Nenada Buljana na edukaciji Financijski elementi poslovnog plana. Poslovni plan proizlazi iz strateškog plana i stvara okvir za organizacijski razvoj u provođenju […]

financijske projekcije iz poslovnog plana zicer plavi ured
Više

Od čega se sastoji digitalni marketing?

Digitalni marketing je danas neizostavni dio svake marketinške strategije. Odakle početi i što sve valja znati kod postavljanja digitalne marketinške strategije detaljno nam je izložio Krešimir Koružnjak na edukaciji Osnove digitalnog marketinga. Digitalni marketing je marketing koji koristi digitalne kanale kako bi komunicirao vrijednost nekog proizvoda ili usluge, a cilj digitalnog marketinga je da nas […]

digitalni marketing zicer plavi ured koruznjak
Više

Koji su najčešći problemi rada u timu?

Radni tim sastoji se od više različitih profila ljudi s zajedničkim zadatkom ili zadaćom. Kako izgleda uspješno, a kako neuspješno upravljanje timovima saznali smo od Daria Zorića na webinaru Upravljanje timovima. O karakteristikama uspješnog tima već smo pisali, stoga ćemo se ovaj put posvetiti onim neuspješnima. Koji su problemi rada u timu? Karakteristike neuspješnog tima […]

problemi rada u timu zicer plavi ured
Više

Design Thinking je proces u 5 faza!

Čitav niz uspješno implementiranih inovativnih proizvoda i usluga dizajnirane su upravo primjenom design thinking metodologije, a sve o ovoj metodologiji saznali smo od Mirele Saračević Trogrlić na edukaciji Design Thinking (Crash Course). Design Thinking je disciplina koja koristi senzibilitet i metode dizajnera s ciljem da se potreba krajnjeg korisnika poveže s onim što je tehnološki izvedivo […]

design thinking proces zicer plavi ured
Više

Koja je razlika između individualnog i poduzetničkog LinkedIn profila?

LinkedIn je poslovna društvena mreža koja je često zanemarena od strane poduzetnika. Za poduzetnike i poduzetnice u nastajanju, ali i za one koji već plove poduzetničkim vodama organiziran je webinar Kako do (više) klijenata uz LinkedIn? koji je vodio Vedran Glogović. Društvena mreža LinkedIn pruža veliki potencijal za brzi dolazak do klijenata, kao i za […]

linkedin profil zicer plavi ured 2
Više

Od čega se sastoji dobra organizacija vremena?

Ponekad nam se čini da se utapamo u moru obveza i da nikada nećemo stići ispuniti sve zadatke. Kako tome doskočiti, zna Anita Kanđera koja je vodila webinar 5 alata za uspješnu organizaciju vremena. Ovaj put smo saznali od čega se sve sastoji dobra organizacija vremena i koji alati su nam potrebni za to. Postoji […]

dobra organizacija vremena zicer plavi ured
Više

153. Start-up akademija – Što je i zašto pišemo poslovni plan?

Iza nas je i 153. Start-up akademija i još jedna grupa izuzetnih polaznika koji su krenuli na put ostvarivanja svojih poduzetničkih ideja. Naša uloga u ovom procesu bila je pružanje relevantnih i aktualnih informacija kako bi budući poduzetnici nakon seminara mogli donijeti pravilne poslovne odluke. Bez obzira koristili određene izvore financiranja ili ne, svaki (budući) […]

start-up akademija zasto pisemo poslovni plan zicer plavi ured
Više

Kako izgleda bilanca?

Kako bi lakše upravljali svojim poslovanjem, poduzetnici bi se trebali upoznati osnovama poslovnih financija. Za sve one koji žele ravnopravno sudjelovati u razgovorima na temu financija u poslovnom svijetu organiziran je webinar Financije nisu bauk pod vodstvom Martine Konosić Lakić. Postoje određeni financijski dokumenti koji pokazuju „stanje i zdravlje“ određene tvrtke. Ti temeljni financijski dokumenti su […]

kako izgleda bilanca zicer plavi ured
Više

Logirajte se

Registracija korisnika

Polaznici naših edukacija već su registrirani.
Kako biste dobili lozinku, koristite opciju "Zaboravili ste lozinku?"

Zaboravljena lozinka

Unesite vašu email adresu. Zaprimit ćete link za postavljanje nove lozinke.

Morate biti prijavljeni.