Blog

Samozapošljavanje: Osobnost koja nadilazi konkurenciju

Korištenjem potpore za samozapošljavanje Grada Zagreba obrtnica Nina Mikša nanovo je pokrenula svoj frizerski salon Frizeraj Nina. Svojom voljom i ambicijom otvorila je šarmantni maleni salon na mjestu gdje je konkurencija poprilično velika. Lokacija na kojoj pokrećete svoj posao iznimno je važna, a mjesto na kojem se nalazi moj frizerski salon izvrsno je sjecište za privlačenje […]

Više

Ciljevi u marketinškom planu

Marketinški plan je pisani dokument u kojem su na sustavan način zabilježene buduće marketinške aktivnosti. Potreban je svakome jer daje smjernice kuda idemo i kamo želimo stići. Mnogi ga miješaju s poslovnim planom, no postoje razlike. Poslovni plan se izrađuje za organizaciju kao cjelinu dok marketinški plan zahvaća manji opseg poslovnih aktivnosti. Misija i vizija […]

Više

Prava obiteljska tradicija

Obrti su stari gotovo koliko i ljudska povijest, a Zagreb je bio jedan od najpoznatijih gradova po broju obrta dugi niz godina. Prema podacima Hrvatske obrtničke komore tijekom 90ih godina bilo je registrirano 115 udruga obrtnika, a na razini županija 20 područnih obrtničkih komora. Upravo je na taj način nastao danas vrlo poznat frizerski brend […]

Više

Upravljanje projektnim ciklusom kroz 5 koraka

Nakon što smo održali nekoliko seminara na temu “Razvoj projektne ideje i prijava projekta na EU fondove”, prema zahtjevima polaznika organiziran je i napredni seminar “Priprema natječajne dokumentacija za prijavu projekta na EU fondove”. Tijekom naprednog seminara naši polaznici dobili su priliku sami izraditi natječajnu dokumentaciju potrebnu za prijavljivanje projekata na EU fondove. Ukoliko i […]

Više

Računovođa – vaš saveznik dobrog poslovanja

Računovodstvo je dobar izvor informacija koje može povećati vašu konkurentnost na tržištu i omogućiti vam kvalitetan razvoj. Pri odabiru računovođe nije svejedno koga ćete zaposliti da upravlja vašim financijama. Jeftinije često ne znači i kvalitetnije obavljen posao. Naši polaznici su na seminaru “Računovostvo – trošak ili pomoć” usvojili nova znanja iz računovodstva koja će moći iskoristiti u […]

Više

Izgradi svoju budućnost kroz BIZkoshnicu

Za sve samostalne poduzetnike ili freelancere iznimno je važno raditi u dobroj i poticajnoj okolini koja nudi suradnju i energiju. Upravo je BIZkoshnica novo mjesto u centru Zagreba u kojem uz coworking koncept možete izgraditi svoju poslovnu budućnost. Što je uopće coworking i kako funkcionira? Coworking je suvremeni način rada koji uključuje umrežavanje i obavljanje različitih djelatnosti […]

Više

Poduzetnicima početnicima do 8.000 kn za IT opremu i web stranicu!

Prihvaćen je program “STARTCO – realiziraj vlastitu poslovnu ideju” koji će poduzetnicima početnicima osigurati bespovratna sredstva za nabavku IT opreme i izradu prve web stranice. Program zajedno provode Ministarstvo poduzetništva i obrta i Hamag-Bicro, a iz proračuna Hamag-Bicro-a osigurano je ukupno 8.000.000 kuna. Korisnici ovoga Programa su fizičke osobe koje u trenutku podnošenja zahtjeva za […]

Više

Pregovarati e-mailom?

Kod poslovnog pregovaranja uvijek treba paziti na brojne detalje kako bi rezultati pregovora bili uspješni. Proces pregovaranja uvijek je najbolje voditi na dogovorenom sastanku ako je to moguće. Ukoliko nije moguće dogovoriti sastanak važno je pažnju preusmjeriti na pisanje bilješki tijekom drugog oblika dogovora. Najčešće se umjesto sastanka pregovori vode telefonski ili e-mailom. Cilj bilo […]

Više

Emocionalna inteligencija u pregovaranju

Emocije su sastavni dio svakog ljudskog bića i samim time neizbježne su “sudionice” u našem svakodnevnom životu. Upravljanje emocijama zahtjevan je segment ljudskog ponašanja i potreban je konstantan rad kako bi se postigao napredak. Stoga je emocionalna inteligencija nešto što vam može donijeti uspjeh kada je posao u pitanju. 93% uspjeha u komunikaciji ovisi o […]

Više

Donosimo vam 5 savjeta za bolju marketinšku komunikaciju!

U današnjem poslovnom svijetu marketinške komunikacije su jedna od najvažnijih podrški poslovnih strategija i ciljeva kompanije. Više nije dovoljno imati dobar proizvod i uslugu, već tvrtke trebaju komunicirati sa potencijalnim kupcima, potrošačima i klijentima kako bi doprijeli do njih.Cilj same marketinške komunikacije je pokazivanje proizvoda potrošaču, poticanje kupovine i odanosti te stvaranje pozitivnih stavova prema […]

Više

Acro: personalizirani rokovnik za dostizanje vaših profesionalnih ciljeva

Da je planiranje ključ uspjeha zna 24-ogodišnja dizajnerica i poduzetnica Elizabeta Novaković, kreatorica originalnog dizajnerskog rokovnika “Acro”. Ono što ga razlikuje od ostalih rokovnika je to što nije kao klasični rokovnik kalendarski uvjetovan a služi i kao personalni motivator za dostizanje profesionalnih i osobnih ciljeva. Razgovarali smo s ovom simpatičnom Zagrepčankom koja za sebe kaže da […]

Više

Dobrom komunikacijom do poslovnog uspjeha!

Strah od prezentiranja pred publikom jedan je od najčešćih strahova s kojim se susreće čovjek pa tako i poduzetnik. Dobra prezentacija je važna jer može odmoći poslu koliko mu može dati i “krila”. Naši polaznici su se kroz radionicu “Dobrom javnom prezentacijom do uspjeha” oslobodili tog straha te naučili kako što boljom komunikacijom i javnom […]

Više

Važnost poslovnog plana

Poslovni plan važan je pisani dokument koji sadrži detaljnu analizu o ulaganju u posao, o budućim rezultatima poslovanja, te o moguća rješenja za potencijalne rizike koji se mogu stvoriti s vremenom.

Više

Razvoj poljoprivrednih gospodarstva i poslovanja uz pomoć mjere 6.1

Demografska obnova opustošenih ruralnih područja Republike Hrvatske, jedan je od važnijih ciljeva Program ruralnog razvoja Republike Hrvatske 2014.-2020. Naime, riječ je o programu koji je započeo prije tri godine te koji s 16 definiranih mjera ima za cilj povećanje  konkurentnosti hrvatske poljoprivrede, šumarstva i prerađivačke industrije, ali i unaprjeđenje životnih i radnih uvjeta u ruralnim područjima. […]

Više

Membrain – samoodrživa kuća budućnosti

Prije par godina tim od čak 60 studenata s osam fakulteta Sveučilišta u Zagrebu pokrenuo je zanimljiv projekt pod nazivom Koncept Membrain. Sve je započelo kao priprema za sudjelovanje na prestižnom međunarodnom natjecanju Solar Decathlon Europe.

Više

“Sitnice” koje će vam poslovanje učiniti boljim

Većina poduzetnika, ali i onih koji tek kreću u svijet poduzetništva najviše problema imaju kada se radi o financijskom i računovodstvenom segmentu poslovanja. Iz tih razloga Gordan Horbec na svojim predavanjima kroz „21 sitnicu“ objašnjava sve korake u kojima mnogi pogriješe. Obaveze koje poduzetnici ne smiju zanemariti su one koje imaju prema državi. Od prvoga dana […]

Više

Budućnost je digitalna

Ona je jedna od onih poduzetnica za koju ćete uvijek dobiti, ali i dati izvrsne preporuke. Iako je vrlo mlada, sa svojim dugogodišnjim iskustvom već je postala stručnjakinja i poznato ime u svijetu digitalnih medija i marketinga. Ida Pandur naša je poduzetnička priča, ali i jedna od predavačica u novom ciklusu predavanja u Plavom uredu. Za pokretanje […]

Više

Hrvatska iz EU proračuna povukla 173 milijuna eura više nego što je uplatila

Hrvatska je prošle godine iz EU proračuna povukla ukupno 584,3 milijuna eura, stoji u financijskoj izvješću Europske komisije. Taj višak znatno je veći nego u 2013. kada je povukla 290 milijuna eura. Najviše je iz EU proračuna povučeno na ime ekonomske, socijalne i teritorijalne kohezije. Naime, kohezijska politika EU je investicijska politika EU kojom se […]

Više

Start-up akademija: Krenuti u poduzetništvo?

Što uopće znači biti poduzetnik i pokrenuti svoj posao? Mnoge osobe često su neupućene u sam pojam poduzetništva i obaveza koje ih na tom putu očekuju. Zato je program Start-up akademije Plavog ureda jedan od načina gdje svi budući poduzetnici mogu dobiti osnovna znanja tako da se što bolje pripreme za ono što ih očekuje.

Više

13. Međunarodna izložba inovacija ARCA 2015.

U Boćarskom domu u Zagrebu od 15. do 18. listopada 2015. održat će se 13. Međunarodna izložba inovacija ARCA 2015. Kao i svake godine broj izlagača je u porastu te se očekuje da će na izložbi sudjelovati oko 250 do 350 hrvatskih i inozemnih izlagača. Na izložbi će uz inovacije biti izloženi i novi proizvodi, te tehnologije iz područja […]

Više

Logirajte se

Registracija korisnika

Polaznici naših edukacija već su registrirani.
Kako biste dobili lozinku, koristite opciju "Zaboravili ste lozinku?"

Zaboravljena lozinka

Unesite vašu email adresu. Zaprimit ćete link za postavljanje nove lozinke.

Morate biti prijavljeni.