Blog

Upoznajte sebe kao prodavača!

Prodaja je svuda oko nas. Prodajemo i u trenucima kada to nismo ni svjesni. Uz Sanju Begović, kroz edukaciju Prodaja u svakodnevnom životu, u protekla smo dva dana spoznali kolika je važnost poznavanja sebe i svojih mogućnosti kako bismo bili uspješni prodavači. Da bismo bili dobri prodavači prvenstveno trebamo dobro poznavati sebe. Potrebno je osvijestiti […]

plavi ured - prodaja - begovic
Više

Kiša slatkiša – ‘kiša’ za sva godišnja doba

Da se karijera duga gotovo 20 godina može promijeniti i krenuti potpuno drugim smjerom, dokazala je Natalija Jagunić otvorivši j.d.o.o. za proizvodnju slastica imena Kiša slatkiša. Iz njezine kuhinje izlaze torte i kolači kakvi se ne mogu pronaći ni u jednoj našoj slastičarnici. Natalija je s diplomom Ekonomskog fakulteta radila dugi niz godina u banci, […]

Natalija jagunic - kisa slatkisa-plavi ured
Više

8 savjeta kako objasniti klijentima da smo pravi izbor

U moru konkurentskih oglasa ponekad se teško potencijalnim klijentima predstaviti u pravom svjetlu. Kako bismo se istaknuli od konkurencije i uvjerili klijente da smo baš mi pravi izbor, Elvira Mlivić Budeš s poslovnog učilišta Filaks dala nam je nekoliko savjeta na edukaciji Kako prodati uslugu. Pružanje usluge se razlikuje od prodaje proizvoda. Usluga je skup […]

8 savjeta za klijente usluga plavi ured
Više

Privucite pažnju kupaca uz alate digitalnog marketinga

Da bi vaš sadržaj na web stranici i društvenim mrežama polučio najveći mogući efekt, trebate dobro upoznati svoje kupce. Tu je zato FCB matrica uz čiju pomoć dijelimo kupce u četiri kategorije. Krešimir Koružnjak nam je kroz edukaciju Osnove digitalnog marketinga dao ključne smjernice kako kroz razne alate digitalnog marketinga osvojiti kupce. Kako vaši kupci […]

Više

Koje stavke treba uzeti u obzir prilikom izrade budžeta?

U poduzetništvu je, kao i u životu, važno znati upravljati budžetom. Zato je u Plavom uredu održana edukacija Upravljanje budžetom za poduzetnike početnike pod vodstvom Danka Pigaca i Igora Strmečkog. Budžet je zapravo plan i projekcija prihoda i rashoda u nekom određenom razdoblju. Budžetirati se može svašta – postoji državni budžet, budžet kompanije, prodajni budžet, […]

stavke kod budzetiranja plavi ured
Više

Kako se najbolje predstaviti ljudima koje tek upoznajemo?

U poslovnom svijetu postoje mnoge konferencije i događaji koji nam nude brojne mogućnosti umrežavanja. Kako se najbolje predstaviti na takvim eventima, pokazala je Kristina Ercegović na današnjoj radionici Važnost i moć umrežavanja. Ponekad je važnije koga znamo, od onoga što znamo. U Hrvatskoj se 57% poslova sklapa uz kavu, a kada dodamo još sve ručkove, večere […]

kako se najbolje predstaviti plavi ured
Više

Što čini dobro brendiranje?

Brend je puno više od logotipa s kojim se predstavljamo. On stvara trajni i snažni identitet proizvoda ili usluge, a da bi naši poduzetnici vidjeli jesu li na dobrom putu u procesu brendiranja, održana je još jedna edukacija Brendiranje i pozicioniranje proizvoda na tržište koju je vodio grafički dizajner Andro Harašić. Bez dobro postavljenog brenda […]

sto cini dobro brendiranje plavi ured
Više

Zapošljavanje radnika u obrtu s paušalnim oporezivanjem

Kada pokrenete vlastiti posao, možda će vam biti potrebna pomoć i potražit ćete zaposlenika koji bi najbolje odgovarao zahtjevima vašeg posla. Maja Živanović, na današnjoj edukaciji Od hobija do biznisa preko paušalnog obrta, dala nam je upute  kako zaposliti radnika te koje obveze to nosi za paušalnog obrtnika. Paušalni obrtnik može zaposliti radnika u redovan radni […]

Više

Stvorite marketinšku priču

Za uspješnost poslovanja ključno je ostvariti dobar odnos i povjerenje s kupcima. Koje su ključne sastavnice dugoročnog odnosa s kupcima i klijentima saznali smo na edukaciji Najbolja marketinška strategija za početnike koju je održao David Rey Hudeček. Da biste uspješno plasirali proizvod na tržište, morate stvoriti priču. Od svog proizvoda stvorite nešto više, nešto što […]

Stvorite svoju priču - plavi ured
Više

Green I – ekološka aronija za zdrav organizam

Nakon više od desetljeća rada u velikim korporacijama, Hermina Skular je krajem prošle godine otvorila vlastitu tvrtku Green I Organic d.o.o. koja se bavi proizvodnjom i plasmanom prerađevina od aronije. Trenutno proizvodi 100% matični sok od aronije, a u planu je još i proizvodnja aronijinog čaja i praha. Svijet poduzetništva Hermini Skular oduvijek je bio […]

green i ekoloska aronija plavi ured
Više

Analiza dionika u izradi projekta

Projekt je ništa drugo nego način na koji ćemo riješiti neki problem. Prilikom pripreme projekta prolazimo kroz analitičku, kreativnu i strukturnu fazu, a što čini te faze i kako zapravo  napraviti projekt, poučila nas je kroz posljednja četiri dana Marija Sitar kroz edukaciju Razvoj projektne ideje i prijava projekta na EU fondove. Nakon preliminarne analize,  […]

analiza dionika marija sitar
Više

Kako krenuti s content marketingom?

Današnji su kupci bombardirani s 5.000 marketinških poruka dnevno, pa ni ne čudi njihova imunost na oglase i reklamne poruke. Kako privući potencijalne kupce i klijente sadržajem, radili smo na edukaciji Content marketing s Ilijom Brajkovićem iz agencije Kontra. Content marketing kao oblik marketinga nije nov, ali razvili su se novi alati i tehnologije kojim […]

kako krenuti s content marketingom
Više

Hexaworx – proizvodnja dronova u vlastitoj radionici

Bajker i ljubitelj dronova, Osječanin Ivan Vidaković, nakon 18 godina je dao otkaz na poslu koji je radio i uputio se u Zagreb gdje je počeo raditi u filmskoj industriji. Ono što Ivana čini posebnim je činjenica da on sam proizvodi multirotore, odnosno dronove, a za to je upravo i dobio gradsku potporu za samozapošljavanje za […]

Više

Što valja znati pri najmu poslovnog prostora od fizičke osobe?

Početak poslovanja donosi sa sobom i mnoge navike koje je potrebno usvojiti. Među njima su i one knjigovodstvene – poduzetnici trebaju znati koje su njihove obveze u financijskom praćenju poslovanja te što mogu, a što ne mogu učiniti. To su naši poduzetnici danas saznali na edukaciji „21 sitnica za poduzetnike“ koju je vodio Gordan Horbec. […]

najam 21 sitnica plavi ured
Više

Teškoće u komunikaciji

U društvu, obitelji, ali i poslu ne možemo funkcionirati ako međusobno ne komuniciramo. Kroz protekla dva dana Renata Ćurković je kroz edukaciju  Može li me komunikacija voditi do uspjeha  pokazala važnost komunikacije. Ako su riječi sadržaj poruke, onda su držanje, geste, izrazi lica i intonacija kontekst u koji je poruka uklopljena, a zajedno prenose značenje komunikacije. Teškoće kod […]

komunikacija - plavi ured
Više

Što izbjegavati kod neverbalnog govora?

Kod svakodnevne komunikacije najviše nas izdaje neverbalni govor. Riječima možemo prikriti svoje misli, stavove i osjećaje, ali gestama ćemo to učiniti mnogo teže. Kako bi poboljšali svoj neverbalni govor, bavili smo se tom temom s Kamilom Antolovićem, marketinškim i komunikacijskim stručnjakom. Neverbalni govor je složen skup pokreta i ozbiljan posao. Čovjek može proizvesti preko 700.000 […]

neverbalni govor plavi ured
Više

Hi4CSR projekt – saznajte više o društvenoj odgovornosti i održivosti!

Erasmus+ projekt pod nazivom Harmonizacija i implementacija EU Direktiva u području društveno odgovornog poslovanja – Hi4CSR počeo je u listopadu 2016. i trajat će do travnja 2018. godine. Radi se o transeuropskom projektu u organizaciji osam organizacija: uz koordinatora RRiF-plus d.o.o. (Hrvatska), u projektu sudjeluju i Abis – The Academy of Business in Society (Belgija), […]

Hi4CSR plavi ured
Više

Strateški plan poslovnog plana

Poslovni plan je vrlo važan element poslovanja jer s njim imate mogućnost prethodne analize na papiru. Sve detalje vezane uz poslovni plan i njegove financijske dijelove objasnio nam je Nenad Buljan na edukaciji Financijski elementi poslovnog plana. Poslovni plan predstavlja operativni dokument koji daje smjernice kako realizirati poslovni pothvat. U poduzetništvu ne postoje laboratorijski uvjeti, ali […]

Financijski elementi - plavi ured
Više

Kako preživjeti poslovni neuspjeh?

Lakše je postati, no ostati poduzetnik. Samo 1/3 poduzeća doživi treću, a tek 1/5 petu godinu. S obzirom na te činjenice i poslovni neuspjeh je dio poduzetničke kulture, iako se o njemu rjeđe priča nego o poslovnim uspjesima. Odlučili smo progovoriti o toj temi uz Zrinku Gregov na edukaciji Kako preživjeti poslovni neuspjeh i krenuti […]

poslovni neuspjeh plavi ured
Više

Ulazni računi

Bez obzira jesmo li kao poduzetnici u sustavu PDV-a ili ne, važno je znati kako porezi funkcioniraju da bismo mogli poslovati bez nedoumica. Danas smo posebnu pažnju posvetili ulaznim računima, a o njima i mnogim drugim činjenicama govorila je Tatjana Rakić na edukaciji Što poduzetnik početnik treba znati o porezima. Ulazni račun je dokument kojim […]

Porezi - plavi ured
Više

Logirajte se

Registracija korisnika

Polaznici naših edukacija već su registrirani.
Kako biste dobili lozinku, koristite opciju "Zaboravili ste lozinku?"

Zaboravljena lozinka

Unesite vašu email adresu. Zaprimit ćete link za postavljanje nove lozinke.

Morate biti prijavljeni.