Blog

Kako zaključiti prodaju?

Za opstanak u poduzetništvu često su nam neophodne prodajne vještine. Zato su se naši poduzetnici danas družili sa Davorom Bilmanom na edukaciji Formula uspješne prodaje i naučili kako zaključiti prodaju. Naši prodajni rezultati su produkt našeg stava, prodajnih aktivnosti te ovladavanja prodajnim vještinama. Uspješni prodavači su pozitivni, uporni, motivirani, entuzijastični te nikada ne propuštaju priliku za […]

zakljuciti prodaju bilman plavi ured
Više

Kako poslovati s inozemstvom?

Globalizacijom društva brišu se granice i sve je jednostavnije poslovati s drugim zemljama. Ipak, potrebno je znati nekoliko ključnih informacije da biste sukladno zakonu obavljali svoje poslovanje. Lena Čičak i Marina Grgić Eldić održale su još jednu edukaciju o obrtu s paušalnim oporezivanjem. Poslovanje s inozemstvom Kako biste uspješno poslovali s poslovnim partnerima i klijentima […]

poslovanje s inozemstvom - plavi ured
Više

Dodana vrijednost proizvoda i usluge

Dodanom vrijednošću proizvoda ili usluge smatra se pozitivna razlika između onoga što vaš klijent plaća i onoga što dobije kroz vaše proizvode ili usluge koje pružate. Upravo je dodana vrijednost, između ostalog, danas bila jedna od tema predavanja Kalkulacija cijene.  Dubravka Lacić je polaznicima kroz niz praktičnih primjera ukazala na glavne činjenice vezane uz kalkulaciju cijena. […]

kalkulacija cijene- plavi ured - dodana vrijednost
Više

D3Stooges3D – trodimenzionalni život po vlastitim pravilima

Četiri prijatelja, Daniel i Luka Kirin te Filip i Ivan Ormuž, odlučili su ljubav prema 3D modeliranju i printanju pretvoriti u zabavan, ali i prilično zahtjevan posao. Početkom godine otvorili su tvrtku D3Stooges3D gdje nude usluge 3D modeliranja i tehničkog crtanja, kao i fizičku reprodukciju modela uz pomoć tehnologije 3D printanja i tehnike lijevanja raznih silikona […]

D3Stooges3D plavi ured
Više

Izvršni sažetak kao dio marketinškog plana

Cilj marketinga je stvaranje i osvještavanje potreba i želja naše ciljane skupine uz poticanje na reakciju. Uz pomoć Ane Jergović, polaznici edukacije Izrada marketinškog plana danas su naučili kako bi trebao izgledati marketinški plan. On opisuje strateške ciljeve projekta ili tvrtke koji se postižu kroz specifične marketinške taktike, a potrošač je polazišna točka. Ovaj put pažnju […]

izvrsni sazetak - marketinski plan - plavi ured
Više

Naplata počinje prije sklapanja posla!

Problem s naplatom potraživanja većina poduzetnika navodi kao jedan od ključnih problema tekućeg poslovanja. Kako bi poduzetnici održali zdravo poslovanje i ostali likvidni, Ozren Hudina je održao edukaciju Učinkovita naplata potraživanja. Naplata potraživanja je proces koji najčešće izaziva nelagodu i stres kod dužnika, ali i kod vjerovnika. Zato valja u što većoj mjeri izbjeći dovođenje […]

naplata potrazivanja plavi ured
Više

Pregovaranje e-mailom?

Kada nije moguće pregovarati uživo, pribjegavamo pregovaranju putem telefona ili e-maila. Na predavanju o strategijama i taktikama poslovnog pregovaranja, Davorka Biondić Vince iznijela nam je glavne karakteristike i boljke pregovaranja e-mailom. Prilikom pregovaranja uživo, sudjeluju sva osjetila, što je nedostatak komunikacije preko e-maila. Upravo je to i razlog zašto tijekom pregovaranja mailom dolazi do najviše konflikata, […]

strategije i taktike - pregovaranje e-mailom - plavi ured
Više

Pravni pogled na web shop

Koliko je važno poznavati web shop, govori činjenica da više od četvrtine malih i srednjih poduzetnika u Hrvatskoj prodaje robu ili nudi usluge upravo putem te platforme. Zato smo organizirali edukaciju Pravni aspekti otvaranja web shopa, kroz koju je Ana-Marija Kajić polaznicima dala ključne savjete kako postupiti kod otvaranja web shopa. Web shop je povoljniji […]

web shop - plavi ured - edukacija
Više

Dobra priča – osnova svake komunikacije

Nakon gotovo 10 godina rada u različitim medijima (radio, novine, časopisi, internet portali, televizija) Maja Belušić je odlučila pokrenuti Dobru priču, obrt za komunikaciju i digitalni marketing. Cilj joj je pomoći različitim malim i velikim brendovima ispričati njihovu priču na najbolji mogući način. Kako kaže, Maja je na svakom od dosadašnjih poslova nastojala dati svoj maksimum – učila je i usavršavala […]

dobra prica - plavi ured
Više

Kako pozicionirati svoj brend?

Dobar brending temelj je dobrog poslovanja. Kako bi naši poduzetnici od samog početka pravilno kreirali i pozicionirali svoj brend na tržištu, održana je edukacija Brendiranje i pozicioniranje proizvoda na tržište koju je vodila Kitica Kekić iz agencije Startaparat. Brend je integritet! Usporedite svoj brend sa čovjekom – biste li se družili s osobom koja nije vjerodostojna […]

kako pozicionirati brend plavi ured
Više

Od čega se sastoji savršen pitch?

Poduzetnicima, startupima i freelancerima uspješno predstavljanje projekata pred publikom ponekad znači preživljavanje na tržištu i razvoj poslovanja. Kako pripremiti savršen pitch i koje sve sastavnice on treba imati našim je poduzetnicima još jednom pokazala Ivana Conjar. Kod uspješne prezentacije pred publikom najvažnija je dobra priprema. Ako nam je stalo do nečeg, imat ćemo tremu, no […]

savrsen pitch plavi ured
Više

Kako pružiti dobru uslugu?

Kako pružiti uslugu klijentima na način da oni budu zadovoljni i ponovno nam se vrate? Borka Živković podučila nas je važnosti kvalitete usluge, ali i napomenula da je ponašanje prema kupcima i iskrenost, ključ pametne usluge. Usluga je uvijek subjektivan osjećaj pojedinca. Ona podrazumijeva i jedan segment s kojim ljudi ne vole raditi, a to je […]

Pametna usluga - plavi ured
Više

Kućica na putu za bezbrižno odrastanje

Tijekom odrastanja, svakom djetetu potrebno je puno ljubavi i podrške kako bi moglo sigurno i slobodno koračati kroz život. Na tom putu, djeca ponekad nailaze na prepreke poput poteškoća u komunikaciji i interakciji s drugima. No, na tom istom putu mogu naići i na Kućicu u kojoj će dobiti pomoć i podršku u savladavanju tih […]

Kucica na putu - plavi ured
Više

Zaštita na radu – obaveze poslodavca

Dok se zaštitom na radu štitimo od opasnosti, štetnosti i napora, zaštitom zdravlja i sigurnosti na radu štitimo zdravlje i održavamo mjesto rada sigurnim. Igor Klem je polaznicima edukacije ‘Trebam li zaštitu na radu?’ objasnio tko i kako mora provoditi zaštitu na radu. Poslodavac je fizička ili pravna osoba za koju radnik, odnosno osoba na […]

zastita na radu - plavi ured
Više

Što je samozapošljavanje za proširenje djelatnosti?

Za osobe s poduzetničkom idejom i inicijativom samozapošljavanje je jedan od popularnijih oblika zapošljavanja. Riječ je o samostalnom pokretanju posla, a pritom postoje mogućnosti korištenja više vrsta potpora za samozapošljavanje. O samozapošljavanju su polaznike grupnog savjetovanja informirale Tamara Didak i Marina Grgić Eldić. Potporu za samozapošljavanje mogu koristiti nezaposlene osobe prijavljene u evidenciju Hrvatskog zavoda […]

samozaposljavanje za prosirenje djelatnosti plavi ured
Više

Zašto je LinkedIn važan za poduzetnike?

LinkedIn je najveća poslovna društvena mreža, a broji više od pola milijarde korisnika. Kolika je moć te mreže i zašto je važna za poduzetnika i njegov brend, saznali smo od Tanje Džido na edukaciji LinkedIn – poveži se s prilikama. Ljudi još uvijek nisu svjesni što sve LinkedIn nudi i koliko je važan, bila je […]

LinkedIn - Plavi ured
Više

5 najvećih kradljivaca vremena i kako ih obuzdati

Bez ozbira na naš status, svi imamo ista 24 sata na raspolaganju u jednom danu. Kako bi se bolje snalazili u privatnom i poslovnom životu, na edukaciji Učinkovito upravljanje vremenom poduzetnici su pod mentorstvom Daria Zorića imali prilike istestirati svoje vještine upravljanja istim te naučiti alate za njihovo poboljšanje. Uz brojne zadatke koje treba svakodnevno […]

kradljivci vremena plavi ured
Više

Nastanak i utvrđivanje porezne obveze

Poznavanje poreznih obveza vrlo je važno kako bi se moglo uredno poslovati i donositi pravovremene i dobre odluke, najprikladnije za razvoj poslovanja. Tatjana Rakić je polaznicima edukacije Što poduzetnik početnik treba znati o porezima razjasnila nedoumice vezane uz sva porezna pitanja. Kada nastaje porezna obveza? Porezne obveze mogu nastati: u trenutku kada smo obavili uslugu […]

Porezna obveza - plavi ured
Više

Kako se predstaviti na Instagramu?

Dok Facebook korisnici obično preferiraju komunikaciju s dragim ljudima upravo preko te mreže, Instagram je idealna mreža za praćenje raznih brendova. Danas smo proveli dan s Ilijom Brajkovićem, koji je održao još jednu edukaciju Korištenje društvenih mreža u poslovanju. Ilija nam je dao nekoliko ključnih savjeta vezanih uz izradu Instagram profila i komunikaciju s pratiteljima. […]

Plavi ured - edukacija - instagram
Više

NIKA TOM – uspješan brend mlade dizajnerice

Nika Čuić sve je poznatije ime na domaćoj, ali i svjetskoj dizajnerskoj sceni. U protekle tri godine, intenzivno radi na razvijanju vlastitog modnog brenda NIKA TOM. Rođena u Zagrebu, diplomirala je na Ekonomskom fakultetu, a uz to, završila je modni dizajn i kostimografiju. Svoje vrijeme posvetila je dizajnu, a njezin trud ne ostaje nezamijećen: Od […]

Više

Logirajte se

Registracija korisnika

Polaznici naših edukacija već su registrirani.
Kako biste dobili lozinku, koristite opciju "Zaboravili ste lozinku?"

Zaboravljena lozinka

Unesite vašu email adresu. Zaprimit ćete link za postavljanje nove lozinke.

Morate biti prijavljeni.