Blog

Kako privući klijente putem webinara?

Što više vrijeme odmiče, pokazuje se da je sadržaj sve bitniji za marketing, osobitno malih poduzetnika. Kako osmisliti sadržajnu strategiju za vlastiti brend putem webinara, učili smo do stručnjaka Ilije Brajkovića na edukaciji Content marketing. Najbolji marketing je onaj koji ne primjetite da je marketing!”, istaknuo je Ilija odmah na početku predavanja. Content marketing je […]

webinar content plavi ured
Više

Poduzetničke suradnje – Gamechuck i Terrible Creations

Smatramo da je umrežavanje i suradnja malih poduzetnika od izuzetne važnosti. Zato u seriji članaka „Poduzetničke suradnje“ nastojimo prikazati na koje sve načine surađuju mali poduzetnici i kako to utječe na njihovo poslovanje. Ovaj puta popričali smo s našim već dobro poznatim korisnicima – Igorom Kolarom i Aleksandrom Gavrilovićem iz tvrtke Gamechuck te Matijom Mihokovićem, suosnivačem tvrtke Terrible Creations […]

poduzetnicke suradnje gamechuck terrible creations
Više

Vrh komunikacije – komunikacijska izvrsnost na svakoj razini

Luka Šipić je komunikacijski stručnjak koji je tijekom školovanja, uz potporu za samozapošljavanje otvorio vlastitu agenciju za odnose s javnošću „Vrh komunikacije“. Svojim uslugama malim i srednjim poduzetnicima pruža adekvatnu komunikaciju na svim kanalima, a vodi se načelom komunikacijske izvrsnosti. Poduzetništvo me uvijek zanimalo i bilo je pitanje vremena kada ću krenuti u tu priču. […]

vrh komunikacije luka sipic plavi ured
Više

Održane radionice za prijavu na PoC8 natječaj

25. travnja je Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta uz Hrvatsku agenciju za malo gospodarstvo (HAMAG-BICRO) objavilo osmi poziv Programa provjere inovativnog koncepta – PoC8 za poduzetnike. Kao Prepoznati centar pri provedbi ovog natječaja, ZICER Plavi ured je u skladu s tim organizirao radionicu za sve zainteresirane prijavitelje koju je vodio Aleksandar Grozdanić. PoC (Proof of […]

poc8 radionica zicer plavi ured
Više

Sudjelujte u e-savjetovanju za „Povećanje razvoja novih proizvoda i usluga koji proizlaze iz aktivnosti istraživanja i razvoja – faza II“!

Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta pokrenulo je provođenje e-savjetovanja sa zainteresiranom javnošću za Poziv na dostavu projektnih prijedloga „Povećanje razvoja novih proizvoda i usluga koji proizlaze iz aktivnosti istraživanja i razvoja – faza II“, u kojem je moguće sudjelovati do 15. srpnja 2019. godine. Poziv je pokrenut u okviru Prioritetne osi 1 „Jačanje gospodarstva primjenom […]

e savjetovanje povećanje razvoja novih proizvoda
Više

Lalana design – dekoracije izrađene s ljubavlju za najdraže uspomene

Jelena Glavaš je majka dvoje djece i, odnedavno, poduzetnica. Zahvaljujući potpori Grada Zagreba za proizvodnju otvorila je obrt T&M studio, dok nastupa pod imenom Lalana design. U svojoj kreativnoj radionici izrađuje razne dekoracije za vjenčanja, kao i ukrasne kutije za fotografije. Nakon obavljanja nekoliko različitih poslova koji mi nisu donosili zadovoljstvo, niti me izazivali da […]

lalana design plavi ured proizvodnja
Više

Kako istražiti ključne riječi za Google AdWords oglase?

Google AdWords je jedan od najpoznatijih i najefikasnijih sustava oglašavanja koji podrazumijeva oglašavanje na svim kanalima u Google-ovu vlasništvu. No postoji puno trikova koji mogu utjecati na naše rezultate, a danas nam ih je na edukaciji Uvod u Google AdWords pokazao Miroslav Varga. Kada spominjemo Google AdWords oglase mislimo ponajprije na Google tražilicu, ali oni […]

kljucne rijeci za google adwords
Više

LinkedIn – koliko kontakata, toliko prilika!

Svatko od nas ima svoje poslovne kontakte i poslovnu mrežu. Međutim, kako ostati s njima u kontaktu ili kako ga iskoristiti za nove prilike? Odgovor na to zna Tanja Džido, a svoja znanja podijelila je s nama na edukaciji LinkedIn – poveži se s prilikama! Iza svakog kontakta stoji prilika. Network = net worth! Zašto […]

linkedin plavi ured kontakti
Više

Koji zakoni reguliraju poslovanje web shopa?

Budući da mnogi poduzetnici planiraju pokrenuti vlastiti webshop, bitno je da su informirani u vezi svojih obveza u ovakvom obliku poslovanja. Koji sve zakoni reguliraju takvo poslovanje te kako rješavati sporove s potrošačima, objasnila nam je Ana-Marija Kajić na edukaciji “Pravni aspekti otvaranja web shopa”. Ako smo odlučili pokrenuti web trgovinu ili webshop, postoji niz […]

zakoni propisi webshop plavi ured
Više

Zašto koristiti Google Analytics?

Što više znamo o svojim korisnicima, to bolje razumijemo njihove potrebe te im, s obzirom na to, možemo bolje prilagoditi svoju ponudu. Kada je web u pitanju, odličan sustav za to je Google Analytics, a o ovoj temi smo protekla dva dana učili od Robert Petković na edukaciji Uvod u web analitiku. Google Analytics je […]

google analytics plavi ured petkovic
Više

Koja je uloga poslovnog plana u kreiranju webshopa?

U digitalnom dobu sve više ljudi kupuje online, a slijedeći te trendove sve se više poduzetnika odlučuje na vlastiti webshop. Koje su im pritom mogućnosti na raspolaganju učili smo protekla dva dana od Siniše Begovića na edukaciji Kako pokrenuti dobar webshop. Postoje razne varijante webshopa koje uvelike ovise o poslovnom modelu našeg budućeg poslovanja. Tu […]

uloga poslovnog plana webshop plavi ured
Više

TiA’s Gluten Free – bezglutenske slastice jer „svatko voli slatko“!

Martina Remenar Loborec, diplomirana inženjerka zračnog prometa i majka dvojice dječaka, odlučila se prekvalificirati u slastičarku i pokrenuti proizvodnju bezglutenskih slastica. Nedavno je uz gradsku potporu za proizvodnju otvorila TiA’s Gluten Free – mjesto na kojem će svi moći naručiti slatke zalogaje bez obzira na svoje alergije. Poduzetnička priča Martine Remenar Loborec počinje uslijed dijagnoze njenih […]

Više

Kako kreirati uspješnu digitalnu kampanju?

Jedan od najboljih načina za povezivanje sa svojim ciljnim skupinama jest upravo putem digitalnih kanala. No za to je potrebno kreirati dobar vlastiti brend, kao i vladati raspoloživim alatima. O ovoj temi učili smo od Tomislava Pancirova na edukaciji Digitalnim kanalima do uspješnog brenda. Da bi se kreirao uspješan brend, potrebno je puno istraživanja, promišljanja […]

kreirati digitalnu kampanju plavi ured
Više

92. Startup akademija – Što je plaćeni, a što neplaćeni dopust?

Priveli smo kraju i 92. Startup akademiju na kojoj je novih dvadesetak polaznika usvojilo temeljna znanja o pokretanju poslovanja, ali i o onim kasnijim fazama, poput zapošljavanja svojih radnika. Više o tom području saznali smo od Marine Grgić Eldić. Nakon što polaznici ove Start-up akademije postanu uspješni poduzetnici, neki od njih će zapošljavati i svoje […]

92. Startup akademija dopust
Više

Koje su vrste potraživanja?

U kulturi neplaćanja čest slučaj je da mali poduzetnici ne mogu ili ne znaju naplatiti svoja potraživanja. To pak utječe na njihovu likvidnost koje na kraju utječe na njihovo poslovanje. Kako to spriječiti i naplatiti svoje potraživanje, učili smo od Ozrena Hudine na edukaciji Učinkovita naplata potraživanja. Potraživanje je imovinsko pravni odnos u kojemu vjerovnik ili […]

vrste potrazivanja plavi ured
Više

Dnevna doza biljaka – moderan vodič za oživljavanje urbanih prostora

Ako ste prisutni na društvenim mrežama i volite biljke,  vjerojatno ste se susreli s profilom Dnevna doza biljaka. Iza Dnevne doze biljaka stoje dva mladića – Tomislav Štrkalj i Leon Božić koji na moderan način približavaju biljke mlađim generacijama, a nedavno je cijeli projekt poprimio i poduzetničku crtu: Dnevnu dozu biljaka smo pokrenuli prije godinu […]

dnevna doza biljaka plavi ured
Više

Pregovaranje telefonom?

Ako su naši poslovni partneri prostorno udaljeni, često se prilikom pregovora zbog raznih ušteda koristimo modernim tehnologijama. Ovaj puta smo na edukaciji Strategije i taktike poslovnog pregovaranja od Davorke Biondić Vince saznali kako učinkovito pregovarati telefonom. U gotovo potpuno digitaliziranom svijetu osobni kontakt još uvijek ima imperativ. Prilikom osobnog kontakta velik dio ukupne komunikacije čini […]

pregovaranje telefonom plavi ured edukacija
Više

4 – MAT – tajna uspješne prodajne prezentacije

Nakon što pokrenemo poslovanje, prodaja nam postaje od izuzetne važnosti. Kako učinkovito prodavati i prepoznati određeni tip kupca te kako im učinkovito prezentirati svoj proizvod ili uslugu naučili smo od Snježane Kupres edukaciji Prodaja za pet. Kako bi uspješno prodali svoj proizvod ili uslugu, bitno da je prodavač shvati da postoje različite perspektive te da drugi […]

4 MAT prezentacija prodaja plavi ured
Više

Kako brendirati proizvod?

Mnogi poduzetnici početnici susreću se s problemom kako brendirati svoje proizvode. Zato je održana edukacija Kako od proizvoda napraviti brend s fokusom upravo na proizvode, a održao ju je Željko Popović. Proizvod je roba, usluga ili ideja sastavljena od opipljivih i neopipljivih atributa, koja udovoljava potrebama potrošača i koju potrošači dobivaju u zamjenu za novac ili […]

kako brendirati proizvod plavi ured
Više

Sailing and Yoga Retreat – Ana Kutija i Maja Lončar

Smatramo da je umrežavanje i suradnja malih poduzetnika od izuzetne važnosti. Zato u seriji članaka „Poduzetničke suradnje“ nastojimo prikazati na koje sve načine surađuju mali poduzetnici i kako to utječe na njihovo poslovanje. Sljedeće gošće u ovoj rubrici su naše korisnice Maja Lončar i Ana Kutija koje su odlučile spojiti dvije njihove ljubavi – jedrenje i jogu – u […]

sailing and yoga retreat plavi ured
Više

Logirajte se

Registracija korisnika

Polaznici naših edukacija već su registrirani.
Kako biste dobili lozinku, koristite opciju "Zaboravili ste lozinku?"

Zaboravljena lozinka

Unesite vašu email adresu. Zaprimit ćete link za postavljanje nove lozinke.

Morate biti prijavljeni.