Blog

Zašto je bitno korisničko iskustvo?

Korisnici danas imaju očekivanja veća nego ikada prije. Kako bi se istaknuli i održali na današnjem tržištu zato je od izuzetne važnosti pružiti dobro korisničko iskustvo. Sve o njemu saznali smo od Mirele Saračević Trogrlić na edukaciji Kako korisničko iskustvo (CX) utječe na uspjeh vašeg poslovanja?. Korisničko iskustvo je rezultat mikro interakcija s brendom ili […]

korisnicko iskustvo cx zicer plavi ured
Više

Stiže Zagreb Connect 2024. na kojem vas očekuje fantastično startup slavlje!

Startup konferencija Zagreb Connect već više od desetljeća okuplja high-tech zajednicu kako bi razmjenjivali znanja i diskutirali o najnovijim globalnim trendovima startup svijeta. Ove godine program će biti posebno svečan jer će vodeći startup hub u Hrvatskoj na Zagreb Connectu proslaviti svoj 30. rođendan. Bit će tu retrospektive i perspektive, napeto natjecanje finalista akceleracijskih programa Tech Transfer […]

zagreb connect 2024 zicer plavi ured
Više

Što je kreativni brief i zašto nam treba?

Prilikom izrade web stranice ili bilo kojeg kreativnog projekta često angažiramo vanjske suradnike. No, prilikom te komunikacije često se događaju nesporazumi. Tu nam pomaže kreativni brief, a što je on i zašto nam treba saznali smo od Evelina Vranić na edukaciji Kako napisati kreativni brief?. Kreativni brief je službeni dokument koji klijent (odnosno naručitelj) piše […]

sto je kreativni brief zicer plavi ured
Više

4 stila uspješnog vođenja zaposlenika

Kako bismo uspješno izvršavali velike projekte potrebni su nam zaposlenici. No, često ti zaposlenici nisu dovoljno motivirani kako bi ostvarili najbolje moguće rezultate. Kako učinkovito voditi zaposlenike učili smo od Davorka Biondić Vince na edukaciji Leadership za poduzetnike. Pravi razlozi zbog kojih ne uspijevaju projekti, ali i propadaju tvrtke su nepovjerenje u vodstvo, loša komunikacija […]

4 stila vodenja zaposlenika zicer plavi ured
Više

165. Start-up akademija – Koji su najčešći razlozi ulaska u poduzetništvo?

Moramo priznati da nam je 165. Start-up akademija bila izrazito zanimljiva, ponajprije zbog brojnih pitanja njenih polaznika. Nakon intenzivna četiri dana dvadesetak novih polaznika dobilo je jasnije ideje i smjernice u vezi realizacije svojih poduzetničkih ideja i ciljeva. Ulazak u poduzetništvo može biti potaknut različitim razlozima – od želje za financijskom neovisnošću do ljubavi za […]

165. start-up akademija razlozi ulaska u poduzetnistvo zicer plavi ured
Više

Zašto osnovati OPG?

Osobama koje se planiraju baviti poljoprivredom zanimljiva opcija je otvaranje OPG-a (obiteljskog privatnog gospodarstva) ili PG-a (poljoprivrednog gospodarstva). Sve o ovim oblicima poslovanja saznali smo od Marina Kukoča na webinaru (O)PG – kako ga otvoriti i poslovati?. OPG je organizacijski oblik gospodarskog subjekta poljoprivrednika fizičke osobe koji radi stvaranja dohotka samostalno i trajno obavlja djelatnost […]

zasto osnovati opg zicer plavi ured
Više

Temeljna obilježja radnog odnosa

Mnogi poduzetnički projekti zahtijevaju suradnju više osoba i zapošljavanje radnika. Što je potrebno znati o radnom pravu saznali smo od Dominika Musulina na webinaru Radno pravo za poduzetnike. Radni odnos se zasniva na neodređeno ili određeno, na puno ili nepuno radno vrijeme. U radnom odnosu poslodavac je obvezan radniku dati posao i za obavljeni rad […]

obiljezja radnog odnosa zicer plavi ured
Više

Kako se promovirati u recesiji?

Ekonomski ciklusi se neprestano mijenjaju, pa tako i naše poslovanje. Kako se snaći u recesijskim uvjetima s minimalnim budžetima saznali smo od Andreje Rambrot na webinaru Promocija u recesiji – kako s malo napraviti puno?. Ukoliko se ona dogodi, poduzetnik će brzo prepoznati znakove recesije – pad potražnje za proizvodima i uslugama, smanjenje likvidnosti, smanjenje […]

promovirati se u recesiji zicer plavi ured
Više

Kakav je dobar suvremeni vođa?

U svijetu velikih globalnih promjena više nego ikad potrebni su dobri lideri i kvalitetno vodstvo. Što to znači i koje su odlike suvremenog vođe saznali smo od Ivana Rukavine na webinaru Vođa za 21. stoljeće. Vodstvo je u poduzetništvu od ključne važnosti jer ono poduzetnicima omogućuje efektivno usmjeravanje istih prema željenim rezultatima: Vodstvo je disciplina […]

suvremeni voda zicer plavi ured
Više

Što valja znati u vezi vođenja društvenih mreža?

Iako vođenje društvenih mreža djeluje jednostavno, ono može kriti i mnoge zamke. Zato smo od Tibora Trupeca na edukaciji Društvene mreže u poslovanju saznali kako ih pravilno koristiti i što sve trebamo znati u vezi istih. Društvene mreže su online marketinški kanal koji omogućuje malim i srednjim tvrtkama direktno komuniciranje svojih aktivnosti, proizvoda i usluga […]

sto valja znati u vezi vodenja drustvenih mreza zicer plavi ured
Više

10 načela osobnih financija za poduzetnike

Iako poduzetnici svakodnevno upravljaju novcem svog poduzeća, to ne znači da efektivno upravljaju vlastitom imovinom. Iz tog razloga naši su polaznici imali prilike naučiti 10 načela osobnih financija od Bojana Stipića na webinaru Osobne financije za poduzetnike. Financijska pismenost izuzetno je bitna za svaku osobu, a osobito za poduzetnike – ona im omogućuje bolje upravljanje […]

10 nacela osobnih financija za poduzetnike zicer plavi ured
Više

Kakav je crveni (dominantni) stil osobnosti?

Kako bismo ostvarili dobre prodajne rezultate, bitno je razumjeti svoje kupce. Kupci pak imaju različite tipove osobnosti i različite stilove ponašanja. Sve o DISC modelu i pripadajućim stilovima ponašanja saznali smo od Ante Mihaljevića na edukaciji Prodajna komunikacija. DISC model je alat za procjenu različitih tipova osobnosti. Ovaj model razlikuje 4 osnovna stila osobnosti – […]

dominantni stil osobnosti zicer plavi ured
Više

Kako raditi SEO optimizaciju?

Nakon što su naši polaznici usvojili osnove SEO optimizacije na edukaciji Uvod u SEO optimizaciju, na edukaciji pod nazivom Napredna SEO radionica su uz Sinišu Gavrilovića naučenu teoriju pokušali pretvoriti u praksu. Kao što smo već naučili, zadaća SEO optimizacije je saznati odakle dolaze web posjete, mogu li se povećati i osmisliti strategiju za povećavanje web […]

kako raditi seo optimizaciju zicer plavi ured
Više

Kako ostvariti ciljeve u 5 koraka?

Poduzetnici imaju mnogo (često ambicioznih) ciljeva, no često zapnu prilikom ostvarivanja istih. Koje metode nam mogu pomoći pri njihovom ostvarenju saznali smo od Olivera Linzbauera na webinaru Postavljanje ciljeva i njihovo ostvarivanje. Da je ova izjava istinita, potvrdili su i polaznici priznajući da ponekad imaju problema s motivacijom: Ako ne ostvarujemo ciljeve, ili koraci nisu […]

kako ostvariti ciljeve u 5 koraka zicer plavi ured
Više

Neoporezivi primitci kod trgovačkih društava i obrtnika

Obrtnici i trgovačka društva imaju mogućnost isplate raznih neoporezivih primitaka svojim zaposlenicima, no odgovorne osobe često muči na koji račun što mogu isplatiti. Sve o ovoj temi saznali smo od Ane Pokrajčić na webinaru Obračun putnih naloga i neoporezivih primitaka. U 2024. godini u odnosu na 2023. godinu su uvećani iznosi neoporezivih primitaka koje poslodavac, odnosno […]

neoporezivi primitci zicer plavi ured
Više

Koji tipovi sadržaja postoje u digitalnom marketingu?

Danas je online, odnosno digitalni marketing gotovo neizbježan dio svake marketinške strategije. Kako i koju ulogu u njemu igra sadržaj te koji tipovi sadržaja postoje čuli smo od Krešimira Koružnjaka na edukaciji Osnove digitalnog marketinga. U online svijetu sadržaj je kralj!”, naglasio je Krešimir. Zato postoji i cijeli pristup posvećen upravo sadržaju. Sadržajni marketing je strateški […]

tipovi sadrzaja u digitalnom marketingu zicer plavi ured
Više

Fourth agency – vaš „marketinški odjel“ za dugoročnu suradnju

Jeste li ikad razmišljali o otvaranju tvrtke za vrijeme studija? Martina Rešetar jest, i zato je već danas vlasnica marketinške agencije fourth. agency koja pruža usluge digitalnog marketinga, web dizajna i brendiranja. Zovem se Martina Rešetar, trenutno završavam diplomski studij marketinga i pišem diplomski rad na temu web dizajna. Nakon što sam radila kao freelancer […]

fourth agency zicer plavi ured
Više

Što je poslovni model i zašto je važan?

Pokretanje poslovnih projekata „po osjećaju“ ili „iz trbuha“ često ne rezultira ostvarivanjem željenih ciljeva. Kako pokrenuti poslovni projekt na sistematičan način saznali smo od Dubravke Lacić na edukaciji Izradi svoj poslovni model!. Rijetki priznaju da je metoda pokušaja i pogrešaka koju su tijekom razvoja svoje poduzetničke ideje prakticirali, potrošila daleko više njihovih resursa nego da […]

sto je poslovni model zicer plavi ured
Više

Što je SEO optimizacija sadržaja?

68% svakog online iskustva počinje pretragom, a čak 80% kupovine online istraživanjem. Kakvu ulogu u tome ima SEO i optimizacija sadržaja učili smo od Siniše Gavrilovića na edukaciji Uvod u SEO optimizaciju. Internet tražilice pregledavaju sve što postoji na Internetu i pokušavaju utvrditi najrelevantnije rezultate prema ključnoj riječi koju je upisao korisnik u tražilicu. Što je […]

seo optimizacija sadrzaja zicer plavi ured
Više

Što saznati kroz marketinško istraživanje tržišta?

Trenutno se u našem društvu traje više društvenih procesa – globalizacija, digitalizacija, inovacija i kolaboracija. Sve to utječe i na načine dolaska do kupaca, a više o ovoj temi učili smo od Tibora Trupeca na webinaru Marketing za tvrtke 21. stoljeća. Najveća greška koju tvrtke rade jest da marketing plan počinju od egzekucije!“, započeo je […]

marketinsko istrazivanje trzista zicer plavi ured
Više

Logirajte se

Registracija korisnika

Polaznici naših edukacija već su registrirani.
Kako biste dobili lozinku, koristite opciju "Zaboravili ste lozinku?"

Zaboravljena lozinka

Unesite vašu email adresu. Zaprimit ćete link za postavljanje nove lozinke.

Morate biti prijavljeni.