Za dobar digitalni marketing potrebni su nam dobro postavljeni ciljevi!
U našim je prostorima održana još jedna edukacija Osnove digitalnog marketinga s Krešimirom Koružnjakom. Da je digitalni marketing gotovo neophodan za poslovanje, bilo je svjesno 15 budućih poduzetnika koji su se prijavili na ovu edukaciju.
U digitalnom marketingu bitno je imati dobru web stranicu – ona je njegov temelj. Ipak, ona ne može biti napravljena bilo kako, već se treba podudarati s željama i potrebama naših ciljnih korisnika. Isto tako, bitno je da znamo što želimo njome postići.
Bez dobrih ciljeva, nema ni dobrog digitalnog marketinga!”,
istaknuo je Krešimir na predavanju.
Ciljevi web stranica se najčešće mogu podijeliti u 4 skupine – informiranje, prodaja, izgradnja lojalnosti potrošača ili podrška ostalim komunikacijskim kanalima prilikom lansiranja kampanja.
Koje sve strategije pristupa možemo koristiti?
S obzirom na te ciljeve, možemo odabrati određene strategije pristupa korisnicima:
- Informiranje
- korisniku prilagođen ispis koristi koje će imati od traženog proizvoda,
- mogućnost online isprobavanja proizvoda (npr. prvo poglavlje knjige),
- dublje informiranje o proizvodu kroz promotivni video,
- besplatna online edukacija o korištenju proizvoda.
- Prodaja
- isticanje neposrednih Call-to-action fraza,
- navođenje popusta, vremenska ograničenja kupovine proizvoda (oskudnost),
- korištenje različitih apela (emocionalnih, racionalnih, moralnih),
- pozivanje na fizički posjet prodajnom mjestu.
- Izgradnja lojalnosti potrošača
- zabavne aktivnosti za potrebe stvaranja i izgradnje imidža,
- stavljanje proizvoda i usluga u kreativni i interaktivni kontekst,
- izgradnja baze za CRM, newslettere,
- besplatni sadržaji.
- Podrška ostalim komunikacijskim kanalima prilikom lansiranja kampanja
- obrasci za prijavu,
- korištenje interaktivnosti interneta koju ostali mediji nemaju,
- interaktivni natječaj za najbolji slogan.
Osim ovih strategija, polaznici su usvojili osnovne pojmove u digitalnom marketingu te dobili pregled funkcioniranja različitih područja digitalnog marketinga. To se svidjelo i polaznici Višnji Vranešić koja je izjavila:
Sadržajno, jasno, puno novih korisnih informacija s poticajem na daljnje usavršavanje! Odličan predavač, preporučujem!”.