Web analitika je proces!
Web stranica za poslovanje nikada nije bila bitnija, no da bismo iz nje izvukli maksimalne rezultate potrebno je znati što na njoj moramo promijeniti. Te odgovore može nam dati web analitika s kojom nas je upoznao Robert Petković.
Internet nam u marketingu donosi dvije ključne stvari – dvostruku komunikaciju i mjerljivost. Uz ove mogućnosti možemo konstantno poboljšati sadržaj, dizajn, marketinške kampanje i ciljeve. Kod web stranica pritom koristimo uslugu Google Analytics.
Kako postaviti web analitiku?
Web analitika nije puko postavljanje koda na web stranicu, već je to dio cjelokupnog procesa koji uključuje:
- Definiranje ciljeva – moramo odrediti makro ciljeve (transakcija, rezervacija, upit, kontakt), kao i mikro ciljeve – download brošure, prijava na newsletter, ostavljen komentar, pogledan video),
- Podešavanje i implementacija – izrada plana mjerenja prema definiranim ciljevima, podešavanje postavki Google Analyticsa, podešavanje GTM kodova u stranice i aplikacije, kreiranje osnovnih izvještaja,
- Izvještaji i edukacija – kreiranje izvještaja s preporukama za optimizaciju marketinških aktivnosti, sadržaja i dizajna stranica, web servera,
- Analize i preporuke – interpretacija dobivenih podataka i preporuke za sljedeći period.
Iako možda rezultate web analitike nećemo vidjeti odmah, investicije u web analitiku će nam se dugoročno isplatiti!”,
ističe Robert.
Prilikom analize podataka trebamo biti oprezni pri tumačenju istih – analize i metrike se razlikuju s obzirom na vrstu web stranice, ali i s obzirom na to za koga tumačimo podatke. Polaznici su na ovoj edukaciji dobili uvid u svaku od mogućih perspektiva, kao i u logiku i temeljne postavke ovog programa.
Edukacija je bila odlična! Predavač je na pristupačan način objasnio brojke, tablice i analize. Tema koja djeluje komplicirano prezentiranja je na zanimljiv način s primjerima iz svakodnevnog života!”,
zaključila je Medea Đurđević, polaznica ove edukacije.