Vrste objava na društvenim mrežama
Marketing na društvenim mrežama je nešto bez čega ne može niti jedna tvrtka, a posebno je važan malim i srednjim poduzetnicima. No, kako se organizirati za vođenje svih tih profila i koje vrste objava uopće postoje? Sve to, i više, saznali smo od Ilija Brajkovića na edukaciji Korištenje društvenih mreža u poslovanju.
Danas gotovo da i ne možemo zamisliti život bez društvenih mreža, kao ni poslovanje velikog broja malih poduzetnika bez istih. Kroz društvene mreže moguća je vrlo jednostavna i povoljna dvosmjerna komunikacija kao dio strateškog i kontinuiranog vođenja digitalne kampanje.
Pri komunikaciji na društvenim mrežama često si postavljamo sljedeća pitanja:
- Koje društvene mreže odabrati za svoje poslovanje?
- Koji tip objava objavljivati na društvenim mrežama?
Vrste objava na društvenim mrežama
I dok odabir društvenih mreža ovisi o našim potencijalnim kupcima, objave možemo lako kategorizirati prema sljedećim tipovima:
- Informativne/edukativne objave – usmjerene su na edukaciju i informiranje kupca,
- Prodajne objave – cilj im je prodati proizvod ili uslugu,
- Engagement – cilj im je raditi na interakciji s kupcem,
- Lifestyle objave – objave koje promoviraju određeni životni stil ciljne skupine.
Osim vrsta objava na društvenim mrežama, na ovoj edukaciji polaznici su učili pripremiti strategiju nastupa na društvenim mrežama, usmjeriti kampanju u smjeru ostvarivanja svojih ciljeva te pratiti dobivene rezultate.
Ilija je super pristupačan predavač s puno znanja i primjera. Edukacija mi je dala potrebno i željeno znanje za samostalno kreiranje objava na društvenim mrežama!“,
riječi su nekih od prisutnih polaznika.