Vrste marketinškog plana
07ožujak2016
Marketinški plan integralni je dio poslovnog plana. Opisuje strateške ciljeve tvrtke/projekta koji će se postići putem specifičnih marketinških taktika, uz potrošača kao polaznu točku. Postoje dvije vrste marketinškog plana, strateško i marketinški plan ovisno o vremenskom razdoblju. Polaznici su kroz praktični rad na seminaru “Izrada marketinškog plana” imali priliku proći sve elemente marketinškog plana, od izvršnog sažetka pa sve to kontrole.
Marketinški plan ovisno o vremenskom razdoblju
- kraći vremenski period (do tri godine)
- definiraju se konkurentske prednosti
- u funkciji strateškog MP-a
- donosi se na razini srednjeg menadžmenta
Strateški marketinški plan
- definira opći smjer razvoja tržišnog subjekta
- donose se odluke za razdoblje od tri i više godina
Elementi marketinškog plana
- Izvršni sažetak
- Analiza stanja (vanjskih i unutarnjih čimbenika)
- Utvrđivanje ciljeva
- Marketinški miks (4 P)
- Financije
- Kontrola
Zahvaljujući seminaru “Izrada marketinškog plana”dobio sam uvid u svijet marketinga. Zaista odlična predavačica.
kazao je polaznik Marijan Reich.