Vrste Google Ads računa
Posljednjih mjeseci pretražujemo i kupujemo putem interneta više nego ikad, a značaj Google oglasa (Google Ads) dolazi sve više do izražaja pri akviziciji novih kupaca. No kako i otkud uopće krenuti? Detaljan uvid u kreiranje Google Ads kampanja dao nam je Miroslav Varga na webinaru Uvod u Google AdWords.
Pretrage na Google tražilici postale su dio naše svakodnevice. No, što je lakše Google tražilicu koristiti, to je teže postavljati učinkovite oglase na njoj:
Google mijenja algoritam više od 2400 puta godišnje, u prosjeku 11 puta svakog radnog dana! Svaki dan je prosječno 15% pretraga unikatno!“,
ističe Miroslav.
Vrste Google Ads računa
U Google Ads sustavu postoje 2 vrste Google Ads računa:
- Google Ads Account – preporučuje se za veće oglašivače koji imaju >100 klikova dnevno,
- Smart Campaign Account – preporučuje se za manje oglašivače s < 100 klikova dnevno. Pomoću pametnih (smart) kampanja možemo optimizirati rezultate za ciljeve koje želimo postići – pozive na telefon, web prodaju, pretplatu na newsletter ili posjeti fizičkoj lokaciji – te je iz tog razloga poželjno krenuti s njima.
Na webinaru su polaznici prošli kroz cijeli proces kreiranja Google Ads računa te kreiranja Google Ads kampanja, a na temelju bogatog Miroslavovog iskustva dobili su i odgovore na sva svoja pitanja. Zato je jedan od naših polaznika zaključio:
G. Miroslava kao predavača uvijek ću rado poslušati jer stvarno animira slušatelja i zainteresira ga za temu koja možda slušatelju ne dolazi prirodno lagano. Odlično predavanje, uz pregršt primjera, uputa, savjeta! Dosta toga ću moći iskoristiti, sigurno ću puno toga i zaboraviti, ali dobro da imamo podsjetnike u obliku predavanja“.