Vrh komunikacije – komunikacijska izvrsnost na svakoj razini
Luka Šipić je komunikacijski stručnjak koji je tijekom školovanja, uz potporu za samozapošljavanje otvorio vlastitu agenciju za odnose s javnošću „Vrh komunikacije“. Svojim uslugama malim i srednjim poduzetnicima pruža adekvatnu komunikaciju na svim kanalima, a vodi se načelom komunikacijske izvrsnosti.
Poduzetništvo me uvijek zanimalo i bilo je pitanje vremena kada ću krenuti u tu priču. Budući da sam studirao Odnose s javnošću na Veleučilištu VERN’, tijekom studija sam dobio dodatnu motivaciju i znanje te sam na kraju odlučio pokrenuti svoju agenciju jer smatram da mi koji smo mladi i školovani komunikacijski stručnjaci imamo puno za pokazati“.
Luka je za vrijeme studija stjecao iskustvo na raznim poslovima gdje je dobio uvid u loše upravljanje poslovnim procesima i odnos prema zaposlenicima što je bio i jedan od glavnih razloga za njegov ulazak u poduzetništvo.
Odlučio je raditi po svom i pokrenuti vlastitu agenciju „Vrh komunikacije“ vodeći se filozofijom komunikacijske izvrsnosti:
Vrh komunikacije je mlada agencija za komunikacije koja malim i srednjim poduzetnicima pruža mogućnost prezentiranja proizvoda ili usluga koristeći integrirane kanale komunikacija. Odnosi s javnostima su naša primarna djelatnost, ali osim toga kreiramo kampanje, nudimo usluge video produkcije i animacije te stvaramo sadržaj dostojan 21. stoljeća. I još više!“.
Prema Luki, klijenti sve više shvaćaju važnost komunikacije s javnostima, no još ima puno mjesta za napredak. Iako Hrvatska već ima mnoštvo kreativnih agencija, smatra da je sada pravo vrijeme za pomicanje granica komfor zone u sferi komunikacije.
Komunikacijski stručnjaci nikada ne spavaju, pa tako ni Lukin radni dan zapravo nikada ne prestaje. No prednost poduzetništva je u samostalnom organiziranju vremena, što Luka opisuje riječima:
Tipični radni dan ne postoji, i to je ono što je prednost današnje promjene paradigme standardnog radnog vremena i poslovanja. Naravno, za klijente morate biti na raspolaganju tijekom dana (09:00 – 17:00), često i vikendom.
Što se tiče radnog dana, on započne jutarnjim čajem i pregledavanjem internetskih portala, nakon čega slijedi provjera emaila. Nastavak dana ovisi o onome što se treba odraditi, tako da ne mogu kazati da svaki dan izgleda isto, i to je ono što je po meni najveća prednost!“.
Luka je pri otvaranju agencije koristio potporu za samozapošljavanje koja mu je bila od velike pomoći:
„To je jedna od rijetkih pozitivnih stvari koja se dogodila ovoj državi i smatram da tu mjeru trebaju iskoristiti svi oni koji imaju želju za pokretanjem vlastitog posla“.
No, iako je svatko može iskoristiti, Luka ističe kako poduzetnički način života traži i određeni spektar osobina, kao i upornosti:
Poduzetništvo nije za svakoga i zato je moja preporuka da se prije pokretanja posla posavjetujete s obitelji i prijateljima. Na prvu možda izgleda jednostavno, ali kada uđete u to vidite koliko je potrebno truda, zalaganja i odricanja. Posebno je zahtjevno kada ste novi na tržištu, ali ja sam svjesno krenuo u ovaj posao znajući da će prva godina biti najteža. S druge strane, ništa ne može zamijeniti zadovoljstvo kvalitetno odrađenim poslom, pohvalu od klijenta i onaj osjećaj kada znate da radite za sebe, a to je motivacija koja me gura da budem uporan i ustrajan u svojim idejama“.
Foto: Luka Šipić privatna arhiva