6 koraka telefonske prodaje

1. Pripremite sinopsis

Poželjno je da prije akcije telefonske prodaje pripremite tekst (podsjetnik) ili sinopsis koji ćete koristiti prilikom razgovora. Važno je da taj tekst sadrži osnovna i važnija pitanja koja bi kupac mogao postaviti, osnovno o proizvodu i usluzi, prednosti i nedostatke proizvoda. Izuzetno je važno da tekst kvalitetno sastavite i da prilikom razgovora zvučite prirodno jer tada će vaša izvedba biti uvjerljivija i neće zvučati kao da čitate tekst oglasa.

2. Uspostavite prvi kontakt s korisnikom

U komunikaciji telefonom prva rečenica je najvažnija. Tada predstavljamo sebe i svoje poduzeće. U ovom koraku činite sve da privučete pažnju sugovornika. Ukoliko vaš sugovornik nije čuo za vas, informiramo ga s najviše dvije rečenice uz pokušaj da se što pozitivnije predstavimo. Kada započinjemo razgovor trudimo se da što više ispoštujemo vrijeme sugovornika. Tako ćemo u pola minute iznijeti slijedeće informacije: Tko smo? Razlog našeg poziva. Što možemo ponuditi?

3. Postavite osnovna pitanja

Nakon što uspješno pokrenete razgovor i uspješno zadržite interes sugovornika, postavite nekoliko osnovnih pitanja kako biste potvrdili ili saznali kakve su korisnikove potrebe. Poznavanje strukture potreba vodi vas na pravi put.

4. Uspostavite "most povjerenja"

Uspostavljanje “mosta povjerenja” preko telefona predstavlja veliki izazov. U ovom koraku najbolje je da stvari pokušamo sagledati iz ugla sugovornika i da ga na neki način “kopiramo” u govoru, ritmu, boji glasa, jačini glasa…). Naravno, sugovornik to ne smije primijetiti.

5. Riješite prigovore

Cilj je neutralizirati prigovore! Na prigovore se treba pripremiti. Najbolje je još u fazi pripreme za sastanak napraviti bazu prigovora kao kompilaciju baze podataka teških pitanja i prigovora. Potrebno je razumjeti i shvatiti da prigovori nisu usmjereni protiv nas. Savjet: pazite se „verbalnog klinča“ tojest verbalnog nadematanja s kupcem koji ima prigovor. Zapamtite – samo se četiri posto nezadovoljnih stranaka žali, ostalih 96 posto tiho prigovara, a 91 posto nezadovoljnih nikad se više ne koristi uslugama!

6. Zaključite prodaju

Nekoliko savjeta …. Baš svaki prodavač na svijetu najviše želi kupčev pozitivan odgovor. Za to postoji bezbroj tehnika! Zapamtite samo 20 posto prodavača ostvaruje svoje prihode! Budite među njima! Tehnike zaključenja razgovora obično se nalaze na kraju razgovora. Kada ste već dovoljno saznali o potrebama potencijalnog kupca, postavili dosta pitanja i osjetili interes kupca.

Logirajte se

Registracija korisnika

Polaznici naših edukacija već su registrirani.
Kako biste dobili lozinku, koristite opciju "Zaboravili ste lozinku?"

Zaboravljena lozinka

Unesite vašu email adresu. Zaprimit ćete link za postavljanje nove lozinke.

Morate biti prijavljeni.

Travanj
Siječanj
Veljača
Ožujak
Travanj
Svibanj
Lipanj
Srpanj
Kolovoz
Rujan
Listopad
Studeni
Prosinac
2025
1950
1951
1952
1953
1954
1955
1956
1957
1958
1959
1960
1961
1962
1963
1964
1965
1966
1967
1968
1969
1970
1971
1972
1973
1974
1975
1976
1977
1978
1979
1980
1981
1982
1983
1984
1985
1986
1987
1988
1989
1990
1991
1992
1993
1994
1995
1996
1997
1998
1999
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
2025
2026
2027
2028
2029
2030
2031
2032
2033
2034
2035
2036
2037
2038
2039
2040
2041
2042
2043
2044
2045
2046
2047
2048
2049
2050
NedPonUtoSriČetPetSub
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00