Sadržaj koji privlači kupce na web stranicu

sadrzaj za web zicer plavi ured savjeti

Dugo ste sanjali o toj ideji da postanete poduzetnik i napokon ste pokrenuli svoju firmu ili obrt. No odmah na početku bilo je jasno da to nije dovoljno jer da biste dobili prve klijente, trebat ćete i neko web mjesto na kojem se možete kvalitetno prezentirati.

Slijedom toga, dogovorili ste izradu web stranice. I taman kad ste mislili kako ćete taj dio posla prepustiti agenciji, a vi se baviti nalaženjem prvih klijenata, privremeno na neki drugi način, agencija vam je dala zadatak – napisati sadržaj za web stranicu.

U onom idealnom slučaju imate još nešto novaca na zalihi pa ćete taj posao prepustiti stručnjacima. No kako u početku poslovanja zbog velikih izdataka za pokretanje naših ideja ipak većinu posla radimo sami, vjerojatnije je da ćete zasukati rukave i u kreiranje tekstova krenuti sami. U tom slučaju, obavezno detaljno pročitajte ovaj članak jer ću vam iz prve ruke opisati glavnu svrhu najvažnijih vrsta sadržaja koje možete kreirati za svoju web stranicu.

Najvažnije vrste sadržaja za web i i njihova glavna svrha

Članak za blog samo je jedna vrsta sadržaja za web. Jer tu su još i opisi proizvoda i/ili usluga, kao i studije slučaja, razne check liste i PDF knjige. No sadržaj za web nije samo u pisanoj formi. Videa i webinari u posljednje su vrijeme neizostavan sadržaj za vaše web stranice, baš kao i razne infografike, ankete, kvizovi i slično.

Pretpostavljam, možda vas je informacija o količini i različitosti sadržaja za web malo iznenadila. No neka vas različitost sadržaja ne obeshrabri jer nije sav sadržaj jednako važan.

U nastavku zato kratko objašnjavam glavnu svrhu najvažnijih pet vrsta sadržaja za web, dok ćemo se pojedinostima svakog ponaosob baviti nekom drugom prilikom.

  1. Opisi proizvoda ili usluga

    Opisi proizvoda i usluga trebaju biti napisani zanimljivo, kako biste njima privukli svoje potencijalne kupce. Izbjegavajte detaljne tehničke opise, već se radije fokusirajte na primjenu i iskustvo korištenja nekog proizvoda ili usluge. Sjetite se IKEE i njihovog kontekstualnog izlaganja proizvoda. Ne rade to slučajno.

  2. Blogovi

    Da bi potencijalni kupac nešto od vas kupio, najprije vam treba vjerovati. Edukativni članci i članci koji opisuju kako koristiti vaše proizvode pomoći će vam u izgradnji povjerenja. Također, putem članaka na blogu možete dodatno naglasiti važne ključne riječi, što će pomoći vašoj web stranici da se pojavljuje na najvišim pozicijama na Googleu.

  3. E-knjige

    Dovoljno je u jedan dokument spojiti nekoliko blogova slične tematike i vizualno urediti u PDF dokument kojeg vaši potencijalni kupci mogu preuzeti na svoje računalo. Takav dokument može biti besplatan, a jedino što vam zauzvrat potencijalni kupci trebaju dati su njihove e-mail adrese koje ćete kasnije koristiti za slanje newslettera.

  4. Video

    YouTube je danas druga najveća tražilica na svijetu. Osim toga, mlađe generacije preferiraju videa, a ne čitanje tekstova, što je vama odličan poticaj da redovito objavljujete snimljeni sadržaj. Video sadržaj odlično prolazi i na društvenim mrežama.

  5. Webinar

    Iako su webinari ili video edukacije (snimljene ili edukacije uživo) popularne već više godine, otkad nas je snašla korona, webinarima je popularnost još više porasla. Bavite li se i inače edukacijama, iskoristite ovu priliku i okušajte se u predavanjima online. Osobno sam vrlo ugodno iznenađena prednostima koje one donose.

Konačno, nakon što sam predstavila 5 vrsta sadržaja pomoću kojih ćete privući svoje potencijalne kupce na web stranicu, sada je red na vama. Pišite što je moguće više tekstova, snimajte što je moguće više videa, jer profesionalce čini iskustvo!

Andreja Rambrot Malenica

Andreja Rambrot Malenica je stručnjakinja za pisanje sadržaja za digitalne medije i za brendiranje. Kroz svoje 10-godišnje iskustvo rada u privatnim, javnim i neprofitnim organizacijama, na vodećim marketinškim pozicijama, susretala se s brojnim izazovima malih i srednjih poduzetnika u okviru predstavljanja tvrtki na tržištu. Rješenje je ponudila kroz kreativnu agenciju Pisalica, kojom pomaže poduzetnicima u kreiranju i promoviranju njihovih poslovnih priča.

Logirajte se

Registracija korisnika

Polaznici naših edukacija već su registrirani.
Kako biste dobili lozinku, koristite opciju "Zaboravili ste lozinku?"

Zaboravljena lozinka

Unesite vašu email adresu. Zaprimit ćete link za postavljanje nove lozinke.

Morate biti prijavljeni.