Sadržaj koji privlači kupce na web stranicu

sadrzaj za web zicer plavi ured savjeti

Dugo ste sanjali o toj ideji da postanete poduzetnik i napokon ste pokrenuli svoju firmu ili obrt. No odmah na početku bilo je jasno da to nije dovoljno jer da biste dobili prve klijente, trebat ćete i neko web mjesto na kojem se možete kvalitetno prezentirati.

Slijedom toga, dogovorili ste izradu web stranice. I taman kad ste mislili kako ćete taj dio posla prepustiti agenciji, a vi se baviti nalaženjem prvih klijenata, privremeno na neki drugi način, agencija vam je dala zadatak – napisati sadržaj za web stranicu.

U onom idealnom slučaju imate još nešto novaca na zalihi pa ćete taj posao prepustiti stručnjacima. No kako u početku poslovanja zbog velikih izdataka za pokretanje naših ideja ipak većinu posla radimo sami, vjerojatnije je da ćete zasukati rukave i u kreiranje tekstova krenuti sami. U tom slučaju, obavezno detaljno pročitajte ovaj članak jer ću vam iz prve ruke opisati glavnu svrhu najvažnijih vrsta sadržaja koje možete kreirati za svoju web stranicu.

Najvažnije vrste sadržaja za web i i njihova glavna svrha

Članak za blog samo je jedna vrsta sadržaja za web. Jer tu su još i opisi proizvoda i/ili usluga, kao i studije slučaja, razne check liste i PDF knjige. No sadržaj za web nije samo u pisanoj formi. Videa i webinari u posljednje su vrijeme neizostavan sadržaj za vaše web stranice, baš kao i razne infografike, ankete, kvizovi i slično.

Pretpostavljam, možda vas je informacija o količini i različitosti sadržaja za web malo iznenadila. No neka vas različitost sadržaja ne obeshrabri jer nije sav sadržaj jednako važan.

U nastavku zato kratko objašnjavam glavnu svrhu najvažnijih pet vrsta sadržaja za web, dok ćemo se pojedinostima svakog ponaosob baviti nekom drugom prilikom.

  1. Opisi proizvoda ili usluga

    Opisi proizvoda i usluga trebaju biti napisani zanimljivo, kako biste njima privukli svoje potencijalne kupce. Izbjegavajte detaljne tehničke opise, već se radije fokusirajte na primjenu i iskustvo korištenja nekog proizvoda ili usluge. Sjetite se IKEE i njihovog kontekstualnog izlaganja proizvoda. Ne rade to slučajno.

  2. Blogovi

    Da bi potencijalni kupac nešto od vas kupio, najprije vam treba vjerovati. Edukativni članci i članci koji opisuju kako koristiti vaše proizvode pomoći će vam u izgradnji povjerenja. Također, putem članaka na blogu možete dodatno naglasiti važne ključne riječi, što će pomoći vašoj web stranici da se pojavljuje na najvišim pozicijama na Googleu.

  3. E-knjige

    Dovoljno je u jedan dokument spojiti nekoliko blogova slične tematike i vizualno urediti u PDF dokument kojeg vaši potencijalni kupci mogu preuzeti na svoje računalo. Takav dokument može biti besplatan, a jedino što vam zauzvrat potencijalni kupci trebaju dati su njihove e-mail adrese koje ćete kasnije koristiti za slanje newslettera.

  4. Video

    YouTube je danas druga najveća tražilica na svijetu. Osim toga, mlađe generacije preferiraju videa, a ne čitanje tekstova, što je vama odličan poticaj da redovito objavljujete snimljeni sadržaj. Video sadržaj odlično prolazi i na društvenim mrežama.

  5. Webinar

    Iako su webinari ili video edukacije (snimljene ili edukacije uživo) popularne već više godine, otkad nas je snašla korona, webinarima je popularnost još više porasla. Bavite li se i inače edukacijama, iskoristite ovu priliku i okušajte se u predavanjima online. Osobno sam vrlo ugodno iznenađena prednostima koje one donose.

Konačno, nakon što sam predstavila 5 vrsta sadržaja pomoću kojih ćete privući svoje potencijalne kupce na web stranicu, sada je red na vama. Pišite što je moguće više tekstova, snimajte što je moguće više videa, jer profesionalce čini iskustvo!

Andreja Rambrot Malenica

Andreja Rambrot Malenica je stručnjakinja za pisanje sadržaja za digitalne medije i za brendiranje. Kroz svoje 10-godišnje iskustvo rada u privatnim, javnim i neprofitnim organizacijama, na vodećim marketinškim pozicijama, susretala se s brojnim izazovima malih i srednjih poduzetnika u okviru predstavljanja tvrtki na tržištu. Rješenje je ponudila kroz kreativnu agenciju Pisalica, kojom pomaže poduzetnicima u kreiranju i promoviranju njihovih poslovnih priča.

Logirajte se

Registracija korisnika

Polaznici naših edukacija već su registrirani.
Kako biste dobili lozinku, koristite opciju "Zaboravili ste lozinku?"

Zaboravljena lozinka

Unesite vašu email adresu. Zaprimit ćete link za postavljanje nove lozinke.

Morate biti prijavljeni.

Ožujak
Siječanj
Veljača
Ožujak
Travanj
Svibanj
Lipanj
Srpanj
Kolovoz
Rujan
Listopad
Studeni
Prosinac
2025
1950
1951
1952
1953
1954
1955
1956
1957
1958
1959
1960
1961
1962
1963
1964
1965
1966
1967
1968
1969
1970
1971
1972
1973
1974
1975
1976
1977
1978
1979
1980
1981
1982
1983
1984
1985
1986
1987
1988
1989
1990
1991
1992
1993
1994
1995
1996
1997
1998
1999
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
2025
2026
2027
2028
2029
2030
2031
2032
2033
2034
2035
2036
2037
2038
2039
2040
2041
2042
2043
2044
2045
2046
2047
2048
2049
2050
NedPonUtoSriČetPetSub
23
24
25
26
27
28
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00