Važnost sadržaja za SEO strategiju
U vremenu kada se sve više tvrtki okreće internetu, važno je razumjeti važnost strategije sadržaja u unapređenju poslovanja. Kakve veze imaju SEO optimizacija i stvaranje sadržaja, objasnio nam je Siniša Gavrilović na edukaciji Uvod u SEO optimizaciju.
Gotovo sve naše aktivnosti na internetu, a osobito one koje završavaju kupnjom, počinju pretraživanjem na tražilicama. Na tim tražilicama pretražujemo određene ključne riječi, a onda nam tražilice prikazuju sadržaj u skladu s njima.
Svojim sadržajem odgovarajte na pitanja vaše ciljne publike!
Prema Siniši, poanta web sadržaja je:
- educirati korisnike,
- olakšati im život.
Izrada kvalitetnog sadržaja iziskuje puno vremena. Često nam se tu postavlja pitanje je li nam bolje napraviti 1 komad odličnog sadržaja ili 10 komada dobrog sadržaja. Ako mene pitate, za web bih uvijek preporučio 1 komad odličnog sadržaja!”,
istaknuo je Siniša. Iz SEO perspektive, sadržaj ne privlači samo posjetitelje već i linkove, a stvaranje kvalitetnog sadržaja podiže reputaciju tih dokumenata u očima tražilice, ali i reputaciju cijelog web sjedišta.
Poduzetnici početnici često su skeptični prema dijeljenju svojih znanja na ovakav način, no ova se strategija pokazala iznimno korisnom. Na kraju, ako mi ne odgovorimo na pitanja koja muče našu ciljanu publiku, konkurencija sigurno hoće.
Održana edukacija je bila korisna s puno primjera iz prakse. Osobno sam upoznat s većinom sadržaja te mi se čini da je za početnike bilo malo zahtjevnije, ali generalno odlično i dobri temelji za daljnje proučavanje!”,
izjavio je Marino Mardešić, polaznik ove edukacije.