Važnost PR-a za IT sektor
Odnosi s javnošću su naučna i praktična disciplina koja stvara i održava ugled s ciljem da se ostvari razumijevanje i podrška kao i da se utječe na mišljenje i ponašanja ciljanih javnosti. Na seminaru “Odnosi s javnošću za IT” polaznici su upoznati s važnošću PR-a kao komunikacijskog alata u IT sektoru.
Prvi korak ka ostvarivanju uspješne kampanje jest utvrđivanje ciljane skupine, a zatim moramo postati vidljivi našoj ciljanoj skupini.
Kako postati vidljivim našim ciljanim skupinama?
- Analiza situacije-gdje smo sada?
- Ciljevi-gdje želimo biti?
- Alati-na koji način želimo postići ciljeve?
- Ciljne poruke-Tko nam treba za dolazak do cilja?
- Poruka-Što želimo da se o nama zna?
- Evaluacija-što smo postigli?
Dvije su vrste alata komunikacije koje razlikujemo: Tradicionalni alati i novi alati
Tradicionalni alati:
- ATL – TV, radio, tiskani oglasi, internet banneri, bilboardi, plakati…
- BTL – targetiranje određene grupe s fokusom na direktnoj komunikaciji
- PR – offline i online odnosi s medijima, press konferencije, priopćenja za medije
Novi alati (društevni mediji):
- Blogovi
- YouTube
- Foursquare
- Slide Share
Edukacija “Odnosi s javnošću za IT” je bila jako zanimljiva. Naučila sam puno toga novoga što će mi koristiti u poslu. Drago mi je da je dobro pokriven i teoretski dio kao i dio iz prakse.
izjavila je polaznica Andrea Kolić.