„Value based bidding“ i Google Display Network (GDN)?
U današnjem svijetu teško možemo ostvariti dobre prodajne rezultate bez oglašavanja. Najpoznatiji online oblik oglašavanja jest Google Ads, a kako optimizirati Google Ads kampanje, osobito u sklopu Google Display Network-a (GDN) saznali smo od Miroslava Varge.
Google Ads, odnosno nekadašnji Google Adwords je Google-ov sustav koji omogućuje učinkovito online oglašavanje na temelju ključnih riječi te demografskih podataka i drugih podataka.
Dio Google Ads sustava je i Google Display Network (GDN) što je zapravo Google prikazivačka mreža za oglase koji se na više od 2 milijuna web stranica prikazuju kao banneri u obliku slika, video sadržaja ili interaktivnih elemenata.
„Value based bidding“ strategije za Google Display Network (GDN)
O Value based bidding strategijama smo već pisali, a ovaj put smo se posvetili value based bidding strategijama za Google Display Network (GDN). Ovdje smo se više fokusirali na automatizirane bidding strategije za GDN, a unutar Google Ads programa imamo sljedeće opcije:
- Target CPA – željena cijena konverzije,
- Maximize clicks – maksimalni broj klikova za dano ulaganje,
- Maximize conversions – maksimalni broj konverzija za dano ulaganje,
- Maximize conversion value – strategija maksimiziranja prihoda,
- Viewable CPM – CPM plaćamo samo za viđene oglase, odnosno oglase koji se vide 50%,duže od 1 sekunde, ili za videe koji se vide duže od 2 sekunde.
Kao i za Google Search, postoji i opcija ručnog postavljanja cijene klika i za oglase u Google Display Network, no Miroslav preporučuje koristiti neku od automatiziranih verzija „biddinga“.
Na edukaciji su se polaznici upoznali s otvaranjem Google Ads računa te najoptimalnijim načinima za upravljanje istim, a ovo su njihovi dojmovi:
Odličan, zanimljiv, stručan, pun znanja koje rado prenosi. Radujem se idućoj edukaciji!“.