Uz MashMe postani omiljeni animirani lik
Svi oni koji su se zatekli u velikoj dvorani na Zagrebačkom Velesajmu tijekom ovogodišnjeg Zagreb Connecta, imali su priliku isprobati iznimno uspješan MashMe sustav.
Što je zapravo MashMe i koja mu je svrha? Razgovarali smo s prošlogodišnjim pobjednikom Zagreb Connecta, Darianom Škaricom, direktorom DivIT-a, koji nam je detaljno objasnio kako funkcionira MashMe:
MashMe omogućuje stvaranje 3D-animiranih videa u samo nekoliko minuta. Koristeći samo web kameru, vaši pokreti tijela, izrazi lica, te glas prenose se u stvarnom vremenu na visokokvalitetnog animiranog lika. Sve je upotpunjeno s brojnim fantastičnim scenama, likovima i rekvizitima. Uz stvaranje animiranih videa, dodatna mogućnost je i da možete razgovarati sa svojim prijateljima kao animirani lik. MashMe se odlično uklapa u video pozive dobro poznatih servisa kao što su Skype-a, Hangouts ili Chat Roulette.
MashMe sustav korisnicima omogućuje jednostavnu izradu animiranih filmova bez ikakvog znanja o animaciji ili skupoj opremi. Ideja je originalno proizašla iz suradnje dvojice braće, Dariana i Vedrana Škarice koji su nakon završenog fakulteta odlučili krenuti u poduzetničke vode.
Osim na prošlogodišnjem Zagreb Connectu, s projektom MashMe pobijedili su i na Idea Knockoutu što ih je dovelo do izlaganja na Consumer Electronics Showu u Las Vegasu.
Sustav smo razvijali nešto malo više od dvije godine nakon čega smo prikupljali financijske potpore kako bismo proizvod u konačnici uspješno plasirali. Novčani iznos koji smo osvojili prošle godine na Zagreb Connectu mnogo nam je pomogao da neko vrijeme radimo na ubrzanju razvoja sustava. Temelje smo praktički postavili uz pomoć financijske potpore koju smo dobili prije četiri godine kroz Program POC. Zahvaljujući tomu praktički smo postavili temelje za inovaciju iz koje je nastala tehnologija od MashMeja i mnogih drugih proizvoda. Danas se bavimo interaktivnim instalacijama s najnovijom tehnologijom i pored MashMeja razvijamo i druge proizvode koje želimo plasirati na inozemno tržište.
Njihov sustav trenutno koristi jedna velika televizijska kuća u Hrvatskoj, ali većina zainteresiranih klijenata je u Americi i Japanu. Stoga kao ciljeve navode izlazak na inozemno tržište s verzijom koja će biti spremna za korištenje. Uz MashMe sustav moguće su mnoge druge primjene poput: samo kao igra za djecu, preko profesora koji bi učenicima mogli približiti znanje kroz animinirane likove koji bi ih učili npr. fizici, pa sve do kreativaca čija bi se kreativnost odrazila kroz animinirane filmove.
Foto i video: DivIT, MashMe