Uz Google alate do boljeg poznavanja kupaca
Koji su trendovi u digitalnom marketingu i kako ih iskoristiti za vlastito poslovanje, čuli smo još jednom od stručnjaka Miroslava Varge na edukaciji Digitalni marketing uz Google alate.
Ako nešto ne možete mjeriti, ne možete to poboljšati”,
započeo je Miroslav predavanje.
Upravo to nam omogućuje digitalni marketing – mjerenje rezultata naših marketinških aktivnosti s ciljem njihovih dugoročnih poboljšanja.
Suvremeni kupci i digitalni alati
Za digitalni marketing ključne su tražilice. Prema najnovijim istraživanjima, čak 86% ljudi obraća se Google-u kada donosi odluke o kupnji. 85% tih ljudi pritom koristi i Youtube, a pojedini korisnik može imati i do 1000 interakcija prije kupnje same kupnje.
Današnji kupac je znatiželjan, zahtjevan i nestrpljiv, a da bismo ga bolje upoznali, Miroslav preporučuje koristiti sljedeće Google-ove alate:
Meni je ova edukacija bila odlična! Na današnjoj sam naučila puno više nego na nekim drugim u okviru drugih organizacija. Jedva čekam nastavak!”,
komentirala je Elvira Mašinović, polaznica ove edukacije.