Za uspješnu prodaju potrebno je detektirati problem kupca!
Na seminaru Prodaja za 5 još smo se jednom uvjerili da proces prodaje nije nimalo jednostavan. Srećom, Snježana Kupres nam je pokazala male trikove koji će nam taj proces olakšati, a naučili smo i najbitniju stvar – dobar prodajni savjetnik zna detektirati problem kupca.
Prodaja je poput dijagnostičke medicine. Vi kao prodajni savjetnik ste poput doktora koji nastoji detektirati problem klijenta, i onda ponuditi rješenje!”
– istaknula je Snježana.
Da bismo znali ponuditi rješenje, potrebno je ispitati kupca o problemima na koje nailazi, utvrditi koji naš proizvod ili usluga odgovara njegovim potrebama te mu dati odgovor na sljedeća pitanja:
- Što kupovina našeg proizvoda znači za kupca?
- Koju vrijednost kupac dobiva kupovinom?
- Koju isplativost doživljava kupac?
- Koju korist kupac dobiva kupovinom mog proizvoda?
Pritom je poželjno istaknuti USP ili unique selling proposition – ono po čemu smo posebni i koja je razlika zbog koje će kupac odabrati baš nas.
Osim ovih, polaznici su još dobili puno korisnih informacija i savjeta koji će im, uz primjenu usvojenog gradiva, zasigurno pomoći u daljnjim prodajnim pothvatima.
Predavanje je bilo prije svega stručno. Bilo je iscrpno, moglo je čak biti i malo dulje – idealno bi mi za sve ovo bilo 3 dana sa više vježbi i simulacija! No u svakom smislu – iscrpno, ali ne i naporno predavanje! Predavačica je stvarno jako dobra i zadovoljan sam!”,
izjavio je Siniša Bošnjak, polaznik edukacije.