Usmjerite pravi sadržaj pravim ljudima!
Content marketing nije besplatan, a ni jednostavan. Rezultati content marketinga ne dolaze brzo, a da bi uopće funkcionirao važno je odrediti tko su naši kupci. Ilija Brajković održao je predavanje na tu temu i poručio kako prvo moramo krenuti od naših potencijalnih kupaca da bismo kreirali pravi sadržaj za njih.
Kupci su ti koji počinju tražiti stvari,
kazao je Ilija i rekao da si postavimo pitanje što će kupci naći u trenutku pretrage, što im mi nudimo te kako ih pritom educiramo.
Danas konzumiramo sadržaj na potpuno drugačiji način nego prije. Internet jača iz dana u dan i postaje najdominantniji medij. No, tu se javlja problem da naši kupci dobivaju ogroman broj marketinških poruka dnevno, a mi moramo doći do točno određenih kupaca kako ih ne bismo potaknuli da preskoče naš oglas ili ga uopće ni ne otvore.
Kako do toga ne bi došlo, najvažnije je poslati pravu poruku pravim ljudima.
Definirajte idealnog kupca koji će biti baziran na:
- demografiji,
- ponašanju online i offline,
- iskustvima na poslu i privatnom životu,
- motivaciji, brigama i problemima.
Morate imati puno informacija o svojim kupcima, njihova pitanja, ciljeve, ali posebno kanale koje oni koriste za interakciju, kako biste svoj sadržaj postavili u pravo vrijeme na pravo mjesto.
Na predavanje sam došla s visokim očekivanjima jer sam već bila na predavanju Ilije Brajkovića. Sva očekivanja su ispunjena, dobila sam sve potrebne informacije i savjete iz prakse da klijentima na stranici ponudim kvalitetan i zanimljiv sadržaj,
izjavila je Matea Biočić, polaznica edukacije.