Uspjeh leži u usklađenosti poslovne i brend strategije!
Brendovi vam mogu pomoći kod ulaska u nove kanale prodaje. Sva pitanja koja se tiču brendiranja, zapravo se tiču vaše poslovne strategije. Brendiranje je započelo još u vrijeme žigosanja krava, a danas je prisutno na svakom koraku. Hrvojka Skoković Harašić upoznala je polaznike seminara Brendiranje i pozicioniranje proizvoda na tržište s pojmom brenda i koliko je brendiranje važno za uspješno poslovanje.
Kada promislimo što je zapravo brendiranje, morate znati da je brendiranje apsolutno sve. Brendiranje se događa cijelo vrijeme, na svjesnoj ili nesvjesnoj razini,
rekla je predavačica i napomenula zašto je zapravo brendiranje interesantno.
Brend je alat
Brend je alat koji je vrlo važno definirati rano kako bi se on mogao prilagođavati trendovima i sazrijevati. Uspješno implementirani brend je ključni alat za postizanje poslovnih ciljeva. Dobar brend predstavlja maksimizaciju poslovnih uspjeha jer pridonosi uštedama u području ulaganja u marketing i prodaju sa svrhom lakšeg rasta i razvoja tvrtke.
Brend stvara snažni i trajni identitet proizvoda ili usluge, sažima osobnost poduzeća i potiče osjećaje povjerenja, korisnosti, dobrobiti i sigurnosti.
Kreiranje i implementacija brenda zahtjeva analizu vanjskog okruženja kao i unutar tvrtke te povezivanje potreba ciljane publike s karakteristikama koje vas definiraju kao tvrtku kako biste stvorili drugačije i relevantno pozicioniranje i poveznicu s ciljnom publikom.
Nakon što postavite ciljeve razvoja tvrtke, možete pristupiti stvaranju brenda, a to može biti korporativni brend, brend grupe ili kategorije proizvoda ili brendiranje usluga.
Uspjeh leži u usklađenosti poslovne i brend strategije u kojima sudjeluju partneri, klijenti, distributeri, zaposlenici, prodaja te marketing.
Tijekom ove dvodnevne edukacije, polaznici su imali priliku analizirati određene brendove i kroz radionice naučiti kako se brendirati.
Evo i dojmova Katarine Ramić, polaznice edukacije:
Na edukaciji sam naučila da brend stvara snažni i trajni identitet proizvoda i usluge te da su emocije bit brenda. Sve naučeno će mi pomoći da vlastitu ideju pretvorim u super brend!