Uloga bloga u web strategiji
Web stranica se pokazala kao neophodan alat u trenutnoj situaciji. No, prije izrade same web stranice potrebno je znati što njome želimo postići i na koji način ćemo to ostvariti. To znači da prvo moramo osmisliti web strategiju, a kako strateški razmišljati u pogledu web stranice naučio nas je Bor Dizdar.
Veliku važnost u web strategiji ima sadržaj. O ulozi sadržaja u web strategiji smo već pisali, a danas ćemo se posvetiti blogu – najčešćem obliku sadržaja na web stranicama.
U čemu nam sve blog može pomoći?
Bor svim poduzetnicima savjetuje da za svoje web stranice počnu pisati blog jer će im on pomoći:
- u privlačenju kupaca i korisnika prije nego što znaju tko ste,
- staviti se kao obrazovni autoritet u vašem polju,
- uspostaviti “humanu” vezu s potencijalnim korisnicima,
- kreirati “glas” vaše tvrtke ili brenda,
- generirati leadove,
- generirati unutarnje poveznice,
- generirati sadržaj za društvene mreže.
U sklopu webinara Bor je polaznicima dao brojne praktične savjete za pisanje bloga, a evo što nam još želi poručiti:
Edukacija je temeljita i vrlo korisna. Bor Dizdar je vrlo jasan, detaljan, daje opširne primjere iz prakse i susretljiv tijekom izlaganja!”,
zaključili su polaznici ovog webinara.