Trikovi za bolju prodaju u svakodnevnom životu
Za mnoge je poduzetnike, a osobito poduzetnike početnike, prodaja onaj naporan dio posla koji odrađuju jer moraju. No, činjenica je da prodaju koristimo u raznim sferama svakodnevnog života. Protekla dva dana družili smo se sa Sanjom Begović koja nas je upoznala s mnogim vježbama za poboljšanje vlastitih prodajnih i komunikacijskih vještina.
Ako ne znate raditi na self brendingu i ako se ne znate progurati, bez toga ćete teško ostvariti sjajnu karijeru!”,
započinje Sanja predavanje.
Iako je teško za povjerovati, prodaju zaista koristimo u svakodnevnom životu. Koristimo je svakodnevno u interakciji s djecom, na poslu, s nepoznatim ljudima – u svakoj situaciji koja uključuje pridobivanje drugih.
Bez obzira na profesiju provodimo otprilike 24 minute svakog sata na pridobivanju drugih. Dakle, od 60 minuta čak ih 24 posvećujemo prodaji!
Prema jednom istraživanju čak 40% vremena na poslu provodimo u prodaji bez prodaje nagovarajući, utječući na druge i uvjeravajući ih, a na načine koji ne uključuju kupnju.
Kojim trikovima se služe prodavači?
Kod uvjeravanja drugih postoje mnogi trikovi koji nam olakšavaju naše napore. Prodavači se često služe nekima od njih kako bi pospješili prodaju, a neki od njih su:
- Oponašanje – ljudi oponašaju jedni druge. Svojim prodajnim sposobnostima potaknite ljude da ponavljaju radnju koju su napravili vaši kupci, a to je kupnja.
- Ponavljanje – za bolje prodajne rezultate, ponavljanje sugovornikovih riječi budi povjerenje i ostavlja dojam da zaista slušate koje su potrebe vašeg kupca.
- Dodir – decentno dodirivanje i ostvarivanje bliskosti s potencijalnim kupcem potiče ga da se vraća.
- Tehnika lažnog kupca – ukoliko na prodajnom mjestu prisustvuje tzv. lažni kupac, potaknut će druge, potencijalne kupce, da posjete prodajno mjesto i zainteresiraju se za proizvode.
Polaznici su na edukaciji osvijestili mnoge svoje talente i kroz vježbe usvojili razne komunikacijske tehnike kojima će se odsada pomnije posvetiti:
Na edukaciji sam dobila puno ideja kako prodavati u životu, kod pokretanja posla, prezentacije projekata ili pak razgovora za posao. Ovakve interaktivne vježbe su odlične jer učimo na konkretnim primjerima, a istovjemeno i vježbamo,
izjavila je Marina Kolar. Martina Ivanić je bila vrlo zadovoljna odslušanom edukacijom:
Edukacija me oduševila, bilo je vrlo kreativno, puno sam naučila i dobila poticaj. Od srca preporučujem!